Conferinţa „10 femei de nota 10”

0

Data de 22 mai 2015 a fost marcată în calendarul EVA prin organizarea conferinţei regionale „10 femei de nota 10” din Galaţi. Sala de conferinţe a hotelului Vega s-a umplut încă de la începutul evenimentului cu femei dornice să descopere împreună cu invitatele noastre reţeta succesului în viaţa personală şi cea profesională.

Lista de vorbitori a inclus femei de succes dintr-o multitudine de domenii, după cum urmează: Diana Secal, Director executiv al Asociaţiei Four Change Bucureşti, Camelia Nenu, Director al Palatului Copiilor şi Elevilor Galaţi, Carmen Neacşu, pictor şi psihoterapeut, Cristina Matei, Marketing Manager şi membru Evanetwork, Daniela Vlad, realizator emisiuni radio ProFm, Daniela Alexiu, Sef birou juridic şi contencios DGASPC Galaţi, Laura Roşca, coordonator birou anchete sociale şi membru Evanetwork, Ana Burtea, Director Fundaţia Inimă de Copil Galaţi, Cătălina Apostu, modele de antreprenoriat social în judeţul Galaţi, Olimpia Buzia, lanţul de farmacii Salviafarm, Stela Savin, Shup Shup Shop şi Valentina Radu, Dochival SRL.

CP 10 GL 2

Pe parcursul conferinţei a fost conturată şi imaginea femeii anului 2015: independentă, puternică şi capabilă să facă faţă tuturor provocărilor. Cu toate acestea, doamnele care au luat, pe rând, cuvântul, au dat frâu liber emoţiilor şi sincerităţii, povestind şi greutăţile pe care a trebuit să le răzbată de-a lungul copilăriei, tinereţii şi vieţii adulte pentru a ajunge unde sunt astăzi, stârnind ropote de aplauze din partea participanţilor după fiecare discurs.

Astfel, dezbaterile au început pe tema carierei şi traseului profesional ascendent pe care doamnele de la prezidiu l-au avut pe tot parcursul vieţii, culminând cu experienţe-cheie şi sfaturi oferite participantelor la acest eveniment. Educaţia, independenţa şi dreptul fiecăreia de a-şi alege calea au fost doar câteva dintre valorile punctate de fiecare vorbitor de-a lungul conferinţei.

Implicarea în comunitate a marcat încă unul dintre subiectele intens dezbătute în sală, incluzând voluntariatul, actele caritabile şi proiectele de dezvoltare comunitară în curs de implementare sau cele din viitorul apropiat. Concluzia acestor discuţii a fost expusă în forma „este nevoie de oameni pentru oameni”, frază ce a cucerit imediat auditoriul.

După o scurtă pauză de cafea şi socializare, timp în care cărţile de vizită au schimbat zeci de mâini, evenimentul a fost reluat cu tema antreprenoriatului feminin, subiect ce a adus în discuţie nu numai experienţele antreprenoriale ale invitatelor, ci şi nenumărate idei de proiecte şi posibilităţi de investiţii corespunzătoare situaţiei economice din prezent, gândurile către viitor marcând şi încheierea cu succes a încă unui eveniment organizat în scopul egalităţii de şanse pe piaţa muncii.

Conferința a fost organizată în cadrul proiectului ”EVA – Evoluție Valoare Antreprenoriat pentru femei pe piața muncii”, co-finanţat de Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni, Axa prioritară 6 “Promovarea incluziunii sociale”.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează