Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

ALKA donează 6000 de prăjituri pe lună copiilor de la sate, prin programul Pâine și Mâine, desfășurat de Fundația World Vision România

0

În anul școlar 2019-2020, peste 700 de copii din mediul rural, din județele Vâlcea și Vaslui, primesc, de două ori pe săptămână, câte o prăjitură oferită de ALKA. Astfel, compania se alătură programului Pâine și Mâine, desfășurat de Fundația World Vision România, prin care se oferă șansa la educație pentru 1289 de copii din mediul rural.

Programul „Pâine şi Mâine” oferă copiilor din zonele defavorizate din județele Vaslui, Dolj şi Vâlcea o masă caldă în fiecare zi şi sprijin pentru realizarea temelor. Programele World Vision România au ca principal obiectiv îmbunătățirea nivelului de educație a elevilor din mediul rural și reducerea abandonului școlar. Părăsirea timpurie a şcolii este una dintre problemele grave ale României: 1 din 4 copii din mediul rural renunță la școala din cauza sărăciei.

Accesul la educaţie trebuie să fie neîngrădit, însă acest lucru nu se poate face în lipsa acoperirii nevoilor primare. Conform raportului Bunăstarea copiilor din mediul rural”, realizat de Fundația World Vision România în 2018, 11% dintre copiii care provin din familii cărora nu le ajung venitul pentru strictul necesar declară că uneori lipsesc de la școală deoarece merg să muncească, iar 21% dintre ei se simt obosiți deoarece muncesc înainte sau după școală. În mediul rural, peste 25% dintre locuitori au doar 4 clase, copiii români de la sate fiind expuşi în continuare sărăciei extreme şi excluziunii sociale, ceea ce înseamnă că discrepanţele dintre mediul urban şi cel rural continuă să se adâncească.

În numele copiilor din satele din Vâlcea și Vaslui, le mulțumim prietenilor de la ALKA pentru că le-au făcut o bucurie celor mici. Noi, ca organizație neguvernamentală, nu putem obține rezultatele pe care acești copii le merită fără sprijinul partenerilor noștri corporate. Doar atunci când cât mai mulți dintre noi punem umărul pentru a-i susține pe acești copii pe drumul lor spre un viitor mai bun, reușim să facem lucruri minunate. Iar un viitor mai bun este imposibil în absența educației. Ne bucurăm așadar când branduri precum ALKA, branduri responsabile, înțeleg cât de important este programul Pâine și Mâine pentru copiii din mediul rural și ni se alătură., a declarat Mihaela Nabăr, Director Național World Vision România.

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În aproape 30 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil.

www.worldvision.ro, http://www.facebook.com/WorldVisionRomania, http://blog.worldvision.ro/

Despre ALKA

ALKA este unul dintre principalii jucători din piața de FMCG din regiune. Începută ca o afacere de familie, compania are în prezent peste 700 de angajați, și păstrează în continuare principiile și valorile pe care s-a fondat: are grijă de angajați săi și de comunitatea în care activează, este mereu surprinzătoare, inovează și investește permanent pentru dezvoltarea produselor și face totul cu bucurie pentru a aduce bucurie.

Înființată în 1994, Alka este prima companie producătoare și distribuitoare de cafea măcinată din România. Investind permanent în noi tehnologii și în dezvoltarea de produse, compania și-a extins portofoliul cu produse care au devenit foarte îndrăgite atât în România cât și în afara granițelor: prăjituri dulci sub marca „Prăjitura casei”, napolitane sub marca „Alfers”, snack-uri dulci și sărate sub marca „Toortitzi”, biscuiți și covrigeii sub marca „Alka” și cafea prăjită și ambalată sub mărcile „Stretto” și „Gold Mocca”.

În anul 2019, Alka a deschis la Ploiești o nouă fabrică care este axată pe producția de biscuiți și sanck-uri sărate. În noua unitate de producție s-au investit peste 11,5 milioane euro și reprezintă un lanț integrat, respectiv de la preluarea materiei prime principale până la desfacerea directă către consumatori.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.