S-au deschis înscrierile la Timișoara Business Days!

0

Suita de evenimente Business Days continuă în 2012 în Timișoara, Cluj-Napoca, Iași și București –

În perioada 28-29 martie 2012, la Centrul Regional de Afaceri Timișoara, are loc cea de-a șasa ediție din suita de evenimente Business Days, dedicată comunității de afaceri locale și nu numai. Evenimentul Timișoara Business Days este primul eveniment din acest an și al șaselea din suita de evenimente Business Days organizate până acum, după patru evenimente de anvergură organizate în 2010-2011 în provincie și un ultim eveniment pe 2011 în București, care au reușit să reuneasca fiecare peste 500 de participanți veniți din toate colțurile țării, alături de o suită de speakeri consacrați – nume sonore din business-ul românesc, facilitatori cu experiență și antreprenori de succes:

  • Târgu Mureș Business Days (martie & septembrie 2010).
  • Timișoara Business Days (martie 2011 – detalii);
  • Brașov Business Days (septembrie 2011 – detalii);
  • București Business Days (noiembrie 2011 – detalii).

Dacă anul 2011 a fost anul în care am extins proiectul Business Days la nivel național, în anul 2012 vom continua să ducem evenimentul și către alte centre regionale, pentru a asigura o acoperire cât mai bună la nivel național cu evenimentul și pentru a ajuta mediul antreprenorial din întreaga țară. În plus, în anul 2012, vom extinde aria de influență și câtre țările vecine, în special cu scopul de a facilita interacțiunea dintre firme și pentru a încuraja spiritul de asociere ca un mod eficient de a face față provocărilor vremurilor pe care le traversăm.

Crearea unei platforme de oportunități de business networking pentru mediul de afaceri rămâne și în anul 2012 principalul scop al evenimentelor Business Days. “

Laszlo Pacso, organizator principal, manager de proiect

Pastrând conceptul de eveniment de până acum, Timișoara Business Days se va derula pe parcursul a două zile și va cuprinde un număr de 5 conferințe (4 conferințe standard și o conferință tematică specială, dedicată managerilor de HR) și 16 workshop-uri. Seara, la finalul prezentărilor, în ambele zile se vor desfășura trei tipuri de sesiuni de business networking: o sesiune organizată de micro-întâlniri a câte 3 minute între 50 de oameni, o sesiune de networking de tip open după modelul BNI și o sesiune de networking B2B cu o componentă internațională (matchmaking business-to-business).  

Scopul Conferințelor este de a oferi factorilor de decizie din companii și antreprenorilor o viziune din partea unor personalități ale lumii de afaceri despre: trendurile și tendințele afacerilor, idei de afaceri, exemple de afaceri și proiecte de succes, povești motivaționale și idei inspiraționale din partea unor speakeri de calibru.

Scopul Workshop-urilor este de a dezvolta abilități manageriale și antreprenoriale necesare perioadei dificile pe care o traversează economia mondială și ținând cont de noua paradigma din lumea de business, oferind atât exemple și studii de caz, cât și ateliere de lucru interactive cu cei mai buni traineri și specialiști ai momentului.

Scopul Sesiunilor de networking este de a dezvolta spiritul și cultura de business networking în rândul oamenilor de afaceri, fiind organizate fie un cadru plăcut-informal, fie într-un cadru formal și oferind numeroase oportunități de interacțiune între cei prezenți.

Printre invitații acestei ediții, menționăm: Vasile Iuga, Gabriel Biriș, Marius Ghenea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comănescu, Ciprian Stăvar, Calin Biriș, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Andy Szekely, Cristian Onețiu, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Adrian Florea, Mădălina Uceanu, Eusebiu Burcaș, Adela Jansen și mulți alții. Lista completă și mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului: timisoara.businessdays.ro.

Modalitățile de acces la eveniment sunt flexibile și variate, costurile de participare pornind de la 40 Euro (acces la un singur workshop) și până 125 Euro (tichet VIP 2 – acces complet la conferințe și workshop-uri și la toate manifestările satelit), fiind acordate reduceri de 15% pentru înregistrările până la data de 7 martie (inclusiv), respectiv 10% pentru înregistrările din perioada 8-14 martie.

Mai multe detalii despre aceste oferte, despre variantele de acces, dar și despre diversele concursuri cu premii constând în tichete de acces gratuit pot fi găsite pe site-ul evenimentului timisoara.businessdays.ro și pe blogul www.businessdays.ro/blog.

 —————————————

Despre Business Days

 

Evenimentele Business Days sunt organizate cu scopul de a dinamiza mediul de afaceri și sunt centrate pe subiecte de interes legate de antreprenoriat și management, oferind antreprenorilor și managerilor din companiile românești:

  • idei inspiraționale, exemple motivaționale;
  • analize pertinente;
  • estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii;
  • business networking de calitate;
  • posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști;
  • posibilitatea de a identifica noi oportunități, de a găsi potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

Timișoara Business Days este organizat de ADESCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting, cu sprijinul: AIMS România, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, Complete Training, Facultatea de Economie și de Administrarea Afacerilor Timișoara (UVT), Pro Tours International, JCI Timișoara, West HR Club.

 

Coach advisor: Mihai Stănescu

 

Parteneri educaționali: John Maxwell Team România, Tiffin University.

Parteneri logistici: Autonom Rent-a-Car, Bosch, Cramele Recaș, Porsche Timișoara, Rentrop & Straton.

Parteneri: Aries Timisoara, AscentSoft, Biris Goran, Breb Consulting, Business Mentoring Program, Carnation Group, Creartiv3, Daedalus Millward Brown, Dale Carnegie Training, Dallmayr Kaffee, Editura Universul Juridic, Fundatia Post Privatizare, HART – Human Resource Consulting, Hategan Law Office, Lugera & Makler, Microsoft, Nikon, Promoteus, PwC, Qualteh, Raiffeisen Leasing, RMKT, Roland Garies Consulting, Rowmania, Romanian Business Leaders Summit, Rosenc, Rowmania, School for Startups, Siemens, Sinpro Timisoara, SMSlink.ro, Solutii Avansate, Tandem Call Center, UBIT – Incubatorul de Afaceri Software Timisoara, Unicredit Tiriac Bank, UPC Business, Wisehouse Productions.

Parteneri media: ARBO Interactive, e-Revista afacerii tale, BanatBusiness.ro, BestJobs.ro, Career Advisor, Cariere – Jurnal de leadership, CariereOnline.ro, HR Club, HR Manager, Manager.ro, LTV.ro, Manager.ro, The Money Chanel, Money.ro, Myjob.ro, Neogen.ro, PortalHR.ro, Radio Romania Timisoara, Transilvania Business, Tjobs.ro, Trilulilu.ro, TVR Timisoara, Tvt89, Zi de Zi Mures, Zumzi.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează