Potential major pentru produsele bio in 2013

0

La fiecare editie a GreenBiz Forum am identificat tendintele din domeniu si am incercat sa vedem care dintre ele se aplica in Romania. De la declansarea crizei economice este clar insa  ca organizatiile care isi mentin intre obiectivele de business partea legata de dezvoltare sustenabila sunt mai putine, dar cele care o pastreaza fac proiecte de amploare.

Si in acest an revista Biz se focuseaza pe sustenabilitate si organizeaza a 7-a editie GreenBiz Forum pe 24 aprilie 2013 la Hotel Howard Johnson Bucuresti, sala Platinum.

160x160Care sunt asteptarile si predictiile pentru 2013? Care sunt produsele bio preferate de consumatorii romani? Tendinta ultimei perioade se manifesta printr-un interes crescut al consumatorilor fata de tot ce inseamna produs bio sau orice alt concept apropiat de produs natural. De ce am folosi astfel de produse, pentru care platim, uneori, si de trei ori mai mult decat pretul obisnuit?

Acestea sunt cateva din temele de discutie ale editiei de anul acesta a forumului.

————————–

Printre speakerii care si-au confirmat prezenta la eveniment se numara: Bogdan Arnautu, Communication Manager, Carpatcement Holding, Dorin Bodea, Senior Consultant and Manager, Result Development, Dragos Tuta, Partner and CEO, The CSR Agency, Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour Romania, Marius Tudosiei, Bacania Veche, Cristina China-Birta, BlogalInitiative, Roxana Sunica, Director Marketing, Recolamp, Ioan Sabadus, Mierea Sabadus. GreenBiz Forum este un eveniment organizat de revista Biz in parteneriat cu Carpatcement Holding si Carrefour Romania.

Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro/greenbiz.

greenbiz

Despre Biz
Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international. Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita si interesanta pentru cititori.

Cu o aparitie bilunara, are ca public-tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate de BRAT, dintre care 6.200 sunt abonamente. Se distribuie in zonele urbane din tara.  Incepand din 2009, revista Biz este condusa de Marta Usurelu, Redactor-Sef si actionar majoritar.

www.revistabiz.ro

 

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează