O noua campanie de branding pentru Romania? (THR Spania)

0

De curând Ziarul Financiar a publicat un articol despre o nouă campanie de branding de ţară. De această dată se pare că THR Asesores en Turismo, Hoteleria si Recreacion – o companie spaniolă – are planuri concrete în acest sens.

steaguriConform articolului publicat prima etapă a acestei campanii constă în derularea unui „studiu de piaţă”.  Concret, spaniolii de la THR vor întreba 10.000 de oameni ce cred despre România! Un amănunt interesant este costul campaniei de promovare a brandul turistic, bugetul alocat fiind de 73 mil. euro

Este bine de precizat, însă faptul că THR – compania spaniolă –  a creat sloganuri pentru diverse ţări în cadrul unor proiecte similare de branding în Spania, Croaţia, Cuba, Bolivia, Argentina.

Până la următoarea campanie de branding vă dorim „la citire plăcută”!

„Eulogio Bordas, presedintele companiei spaniole de branding THR Asesores en Turismo, Hoteleria si Recreacion, care va dezvolta brandul turistic al tarii in asociere cu Taylor Nelson Sofres, spune ca va realiza peste 10.000 de interviuri in vederea testarii perceptiei turistilor romani si straini asupra destinatiei Romania.”

Cea de-a doua etapa o reprezinta dezvoltarea strategiei de brand. „Elaborarea strategiei de brand necesita un timp de lucru intre 1.000 si 1.500 de ore (maxim doua luni).”

Ultima etapa consta in designul efectiv al brandului (realizarea unui logo, al unui slogan, alte elemente ce tin de identitatea vizuala) si pozitionarea acestuia.

„Ne-am ales deja partenerii locali si probabil vom apela si la alti parteneri daca va fi nevoie. Oamenii din Romania cu care vom lucra cunosc situatia locala din turism si detin si cunostinte solide in acest domeniu. Asa am procedat in cele peste 50 de tari pentru care am dezvoltat astfel de proiecte„, declara Borda, care adauga ca in urmatoarele zile va veni in Romania pentru a se intalni cu reprezentantii ministerului. El nu a precizat cu ce companii va lucra.

Dupa realizarea brandului turistic va urma etapa a doua, respectiv promovarea acestuia. Ministerul va organiza o a doua licitatie, prin care se va desemna compania ce va promova brandul turistic, bugetul alocat fiind de 73 mil. euro.” adaugă jurnaliştii de la Ziarul Financiar.

Citeşte mai multe informaţii despre această nouă iniţiativă pe site-ul Zf.ro

Redăm în continuare câteva informaţii despre compania spaniolă THR de pe site-ul oficial thr.es

About THR

„THR, a company dedicated exclusively to integral solutions to tourism problems, was founded in 1985 by Mr. Eulogio Bordas, its current president, whose first and main concern was to gather and maintain a select group of collaborators, outstanding in international arenas.

logo-thrTHR first took off in Spain and spread to the rest of the world as the first Spanish consultancy to carry out international tourism projects permanently organised by companies and governments from different countries and international bodies, such as the EU and the WTO.

More than 500 hundred other projects, covering different tourism specialties, were carried out in Spain and in more than 40 other European, North African, South American, Caribbean and North American countries, something that positions THR as the leading consultancy in Spain and one of the most famous internationally for its broad, all-encompassing experience, global and up-to-date knowledge of the ins-and-outs of tourism and, in a very particular way, for its highly innovating capacity.

THR created its own brand – DREAM RESORTS FACTORY – under the motto “we conceive unique resorts and make them successful”.

DREAM RESORTS FACTORY is dedicated to identifying business opportunities, developing highly profitable business models, conceiving resorts with high added value, developing conceptual architecture, structuring financial systems and marketing and carrying out the “Shadow Management” of the resort.

Its clients include land owners, real-estate promoters and construction companies, hotel groups, diversification companies, institutional investors, financial entities and clients from the public sector.”

PS: citeşte şi articolul Brandul turistic al Romaniei, episodul 14365!

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează