Merci Charity Boutique lansează în noiembrie primul concept store caritabil din România

0

Asociaţia Merci Charity Boutique va lansa la începutul lunii noiembrie primul concept store caritabil din România, un loc cu o identitate proprie, ce combină într-un decor inedit: o ceainărie culturală, un anticariat cu decoraţiuni şi obiecte de artă şi un magazin cu haine şi accesorii. Magazinul va fi localizat pe strada Smârdan la numărul 13, la etajul 1, deasupra cafenelei French Bakery din Centrul Istoric al Capitalei.

„Deschiderea magazinului nu ar fi fost posibilă fără donatorii noştri şi fără voluntari, dar mai ales fără sprijinul lui Peter Barta, CEO al Fundaţiei Post-Privatizare, căruia ţin să-i mulţumesc public pentru ajutor”, a declarat Alina Ţiplea, fondatoarea Merci Charity Boutique. „Scopul acestui magazin este de a strânge fonduri pentru ca Merci Charity Boutique să continue să ajute părinţii copiilor cu probleme, dar şi adulţii cu dizabilităţi”, a mai spus Alina Ţiplea.

Prin acţiunile sale, Merci Charity Boutique susţine reciclarea, repararea, reducerea şi reutilizarea deşeurilor şi, tocmai de aceea, promovăm ideea de artă prin reciclare, astfel “redescoperim responsabilitatea faţă de natură, faţă de societate şi faţă de noi înşine, mixind sensurile profunde ale verbelor „a dona” şi „a recicla”.

Iniţiativa Merci Charity Boutique a apărut în 2011, dar, din cauza lipsei de fonduri, proiectul a început ca un magazin caritabil ambulant, organizând diferite evenimente şi târguri caritabile, cu artişti precum: Maria Răducanu, Irina Sârbu, Luiza Zan, Şuie Paparude, Gojira, Loungerie II. Fondurile strânse au fost direcţionate către cazuri medicale, care au vizat în mod special copii născuţi cu dizabilităţi, care necesitau urgent operaţii.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează