Înscrie-te la a doua ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc

1

Echilibrul şi performanţa economiei naţionale constau şi în valoarea brandurilor româneşti

Trebuie să învăţăm să ne promovăm produsele, cultura, obiectivele turistice şi să le tranformăm în brand-uri autentice, de ţară, care să ducă mai departe valorile şi credinţele româneşti. Avem brand-uri româneşti promiţătoare, afaceri prospere care totuşi nu sunt promovate suficient.

Nu foarte des întâlneşti oameni sau organizaţii care să susţină ce e românesc. Totuşi, iată, că această perioadă se desfăşoară a doua ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, organizat de agenţia de branding & design Seed Consultants.

Managing Director-ul agenţiei, Dochiţa Zenoveiov, a declarat într-un interviu recent că Programul este o dezbatere care aduce în atenţia publicului rolul şi importanţa „brandului autohton” pentru antreprenorul român, consumatorul român, pentru publicul extern care îşi defineşte astfel brandul „România” prin prisma brandurilor româneşti. Cel Mai Promitator Brand Romanesc înseamnă educaţie de branding, creşterea notorietăţii consultanţei de brand şi prima cărămidă în construcţia brandului de ţară – România.

La prima ediţie a programului, Plantavorel a fost ales Cel Mai Promiţător Brand Românesc, beneficiind de expertiza Seed Consultants în dezvoltarea brandului de companie: audit de brand, dezvoltarea platformei de brand, consultanţă în naming, dezvoltarea identităţii vizuale de companie şi a manualului de brand.

Prima ediţie a fost un reper pentru Seed, ne-a indicat nivelul de înţelegere al pieţei vis-a-vis de ştiinţa brandului, dar şi deschiderea pe care o au antreprenorii locali în a investi în brandurile lor. Ne bucură faptul că vad în creşterea brandurilor locale o oportunitate de a ieşi cu fruntea sus din criză şi o şansă unică şi mare pentru România. Primul câştigător al programului este un brand frumos din 1825 cu care au crescut generaţiile bunicilor şi părinţilor noştri şi sunt sigură că vor auzi de Laboratoarele Vorel şi de produsele acestuia – Voseptol sau Hepatobil – şi nepoţii noştri, fie că vor fi aici, sau peste hotare, a mai declarat Zenoveiov.

 

31 ianuarie 2012 este data limită la care companiile şi brandurile româneşti mai pot aplica pentru concurs. Tot ce trebuie să facă este să completeze un formular prin care comunică ce ar îmbunătăţi la brandul lor şi pe care să-l trimită pe mail sau pe fax. Mai multe despre condiţiile de eligibilitate, regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere se găsesc la:  www.celmaipromitatorbrand.ro


 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Un comentariu

  1. Pingback: Brandurile. Brănduirea. | Dragos Geornoiu

Comentează