Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Înscrie-te la a doua ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc

1

Echilibrul şi performanţa economiei naţionale constau şi în valoarea brandurilor româneşti

Trebuie să învăţăm să ne promovăm produsele, cultura, obiectivele turistice şi să le tranformăm în brand-uri autentice, de ţară, care să ducă mai departe valorile şi credinţele româneşti. Avem brand-uri româneşti promiţătoare, afaceri prospere care totuşi nu sunt promovate suficient.

Nu foarte des întâlneşti oameni sau organizaţii care să susţină ce e românesc. Totuşi, iată, că această perioadă se desfăşoară a doua ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, organizat de agenţia de branding & design Seed Consultants.

Managing Director-ul agenţiei, Dochiţa Zenoveiov, a declarat într-un interviu recent că Programul este o dezbatere care aduce în atenţia publicului rolul şi importanţa „brandului autohton” pentru antreprenorul român, consumatorul român, pentru publicul extern care îşi defineşte astfel brandul „România” prin prisma brandurilor româneşti. Cel Mai Promitator Brand Romanesc înseamnă educaţie de branding, creşterea notorietăţii consultanţei de brand şi prima cărămidă în construcţia brandului de ţară – România.

La prima ediţie a programului, Plantavorel a fost ales Cel Mai Promiţător Brand Românesc, beneficiind de expertiza Seed Consultants în dezvoltarea brandului de companie: audit de brand, dezvoltarea platformei de brand, consultanţă în naming, dezvoltarea identităţii vizuale de companie şi a manualului de brand.

Prima ediţie a fost un reper pentru Seed, ne-a indicat nivelul de înţelegere al pieţei vis-a-vis de ştiinţa brandului, dar şi deschiderea pe care o au antreprenorii locali în a investi în brandurile lor. Ne bucură faptul că vad în creşterea brandurilor locale o oportunitate de a ieşi cu fruntea sus din criză şi o şansă unică şi mare pentru România. Primul câştigător al programului este un brand frumos din 1825 cu care au crescut generaţiile bunicilor şi părinţilor noştri şi sunt sigură că vor auzi de Laboratoarele Vorel şi de produsele acestuia – Voseptol sau Hepatobil – şi nepoţii noştri, fie că vor fi aici, sau peste hotare, a mai declarat Zenoveiov.

 

31 ianuarie 2012 este data limită la care companiile şi brandurile româneşti mai pot aplica pentru concurs. Tot ce trebuie să facă este să completeze un formular prin care comunică ce ar îmbunătăţi la brandul lor şi pe care să-l trimită pe mail sau pe fax. Mai multe despre condiţiile de eligibilitate, regulamentul competiţiei şi toate detaliie pentru înscriere se găsesc la:  www.celmaipromitatorbrand.ro


 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Un comentariu

  1. Pingback: Brandurile. Brănduirea. | Dragos Geornoiu

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.