Înscrie ONG-ul tău la CivicVox și beneficiezi de sprijin în marketing şi comunicare din partea IAA Young Professionals!

1

IAA Young Professionals sprijină mediul ONG prin CivicVox

CivicVox dă voce ONG-urilor

IAA Young Professionals România, a început înscrierile pentru proiectul CivicVox, care are scop  suportul ONG-urilor în vederea elaborării, adoptării şi implementării unor strategii mai eficiente de marketing şi comunicare. Echipe de tineri profesionisti din Marketing și Comunicare vor propune modalități de comunicare adaptate nevoilor organizațiilor, pe care le vor implementa împreună cu studenți voluntari.

ONG-urile care doresc să beneficieze de sprijinul IAA Young Professionals România se pot înscrie  trimiţând o scurtă descriere a organizaţiei (misiune, acţiuni precedente, proiecte în desfăşurare, număr membri ş.a.) la adresa civicvox@iaayp.ro sau completând acest formular până la data de 1 martie 2012. Aplicațiile trimise după această dată vor fi luate în considerare pentru următoarele selecții.

De asemenea, studenţii sau alte persoane voluntare care doresc să facă parte din echipele de implementare, pot să utilizeze aceeaşi adresă de e-mail pentru a obţine mai multe detalii.

“Noi credem în puterea comunicării de a face lucrurile bune și mai bune și de aceea vrem să ajutăm ONG-urile să își facă vocea și mai auzită. Știm că resursele sunt limitate în aceste organizații și de aceea le susținem punând experienţa noastră și pasiunea la lucru într-o manieră care să ne reprezinte şi în care efortul nostru să conteze – ne implicăm activ și voluntar în comunicarea proiectelor organizațiilor non-guvernamentale”, spune Nicoleta Deliu, Preşedinte IAA Young Professionals România.

 

CivicVox este un proiect de consiliere în comunicare pentru ONG-urile care au nevoie de suport în această zonă.

Cum se derulează Civic Vox? Proiectul presupune mai multe etape:

  • Selecția ONG-urilor;
  • Consultarea acestora în vederea construirii unui brief de comunicare;
  • Realizarea unor sesiuni interne IAA YP de brainstorming / generare de idei;
  • Realizarea și livrarea unui plan final de comunicare;
  • Găsirea unor persoane voluntare (în special studenți) care să se implice în implementarea planului de comunicare; susținerea acestor persoane voluntare în vederea obținerii de rezultate optime în punerea în practică a planurilor generate.

“Nu ne rezumăm doar la a ajuta câteva ONG-uri într-un moment punctual cu o idee sau un set de acţiuni, ci şi la a sprijini în implementare şi a educa si mentora persoane cu o experienţă practică mai limitată în comunicare, dar care vor să învețe mai mult.”, puncteză Ioana Sigarteu, manager de proiect CivicVox.

CivicVox se derulează, în paralel, la Bucureşti şi Cluj-Napoca, fiind primul proiect al asociaţiei implementat simultan în cele două centre.

 

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.

În întreaga lume,  IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în România sunt Serile YP, GalerIAA,  CompetiţIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation şi B(rand) Yourself. Pentru mai multe detalii vă rugam să vizitaţi www.iaayp.ro.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.