Descoperă Zilele Marketerului, 12-14 decembrie la Iași. VEZI PROGRAMUL

0

Descoperă Zilele Marketerului alături de AsdMARK

Asociația Studenților din Domeniul Marketingului (asdMARK) organizează în perioada 12-14 decembrie 2012, cea de-a cincea ediție a evenimentului Zilele Marketerului. Evenimentul se va desfășura  în sala B402, în clădirea corpului R al Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași.

Zilele Marketerului facilitează întâlnirea studenților participanți cu persoane care lucrează în domeniul marketingului și nu numai.

Speakerii acestei ediții sunt: Anca Balaban (Social Media & PR asdMARK), Anca Gîlcă (Coordonator Prezentari Edmundo la Grupul Educativa), Andreea Marc (Manager de Comunicare și PR la agenția de turism Icar Tours), Alma Andrei (Șef birou al Centrului de Informare Profesională, Orientare în Carieră și Plasament al Universității Alexandru Ioan Cuza), Alexandru Grigoraș (Marketer al Departamentului Media al Universității Alexandru Ioan Cuza), Oana Blaga (Președinte asdMARK).

În cadrul acestui eveniment, participanții vor afla informații noi despre creativitate, studiul în străinatate, managementul timpului, carieră, organizarea de evenimente și despre brandingul şi dezvoltarea personala.

Participarea este gratuită, dar accesul la eveniment se face pe bază de înscriere online, prin completarea formularului disponibil online la adresa:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGZ3a3ZTWmNwYTIxWXR3U1BmV2o3eGc6MQ

Atenție! Numarul de locuri este limitat la 40 de participanți pentru fiecare workshop.

Proiectele multianuale derulate sub denumirea generică de Zilele Marketerului, ajunse acum la ediția a cincea, au scos în evidență atât nevoia studenților de a intra în contact cu specialiști din domeniul marketingului cât și din alte domenii de activitate, de a le cunoaște poveștile de succes, cât și nevoia de a aplica informațiile pe care le învata la facultate, în practică.

Proiectul Zilele Marketerului a fost demarat în decembrie 2008 de către asdMARK ca răspuns la această nevoie și s-a bucurat de aprecierea participanților celor patru ediții anterioare, subliniind utilitatea unui astfel de eveniment.

AsdMark (Asociatia Studentilor din Domeniul Marketingului) este o organizație nonguvernamentală, apolitică și nonprofit din Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iași, înființată în 2006. Asociația AsdMARK este un proiect deosebit de stimulativ, care scoate din “amorțeala” teoretică a facultații studenții, antrenându-i într-o pregătire practică în domeniul marketingului.

 

Agenda Zilelor Marketerului

12- 14 decembrie 2012

 

12 decembrie 2012*

950-1000 Welcome

1000-1140  ”Antrenează-ți creativitatea!” – workshop  susținut de Anca Balaban, Social Media & PR Coordinator la AsdMARK

1140-1210  Coffe break & networking

1210-1350  ”Cum să studiezi marketingul în străinatate?” – workshop  susținut de Anca Gîlcă, Coordonator Prezentări Edmundo la Grupul Educativa

13 decembrie 2012*

1000-1140  ” Cum să ai timp pentru toate?” – workshop  susținut de Andreea Marc, Manager de Comunicare și PR la agenția de turism Icar Tours

1140-1210  Coffe break & networking

1210-1350  ”Află primii pași pentru cariera ta!” – workshop  susținut de Alma Andrei, Șef birou al Centrului de Carieră al Universității Alexandru Ioan Cuza

14 decembrie 2012*

1000-1140  ”Event Marketing: cum să alergi după doi iepuri şi să-i prinzi pe amândoi”- workshop  susținut de Alexandru Grigoraș, Marketer al Departamentului Media al Universității Alexandru Ioan Cuza

1140-1210  Coffe break & networking

1210-1350  ” Tu ești propriul tău brand. Reinventează-te!” – workshop  susținut de Oana Blaga, Președinte AsdMARK

15 decembrie 2012**

2300 până la 0400 – Electrify your mind – petrecere organizată în parteneriat cu comunitatea Trance Iasi și Iasi.Inoras.ro

* Toate workshopurile se vor desfășura în sala 402, în corpul R, UAIC, Iasi, Romania

**Petrecerea se va desfășura la Milano Nescafe, Str. Sf. Lazar, nr. 27, 700462 Iasi, Romania

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează