De Ziua Internaţională a Mediului, Renault lansează campania Expediţia Verde.

0

De Ziua Internaţională a Mediului, Renault lansează campania Expediţia Verde.

Patru bloggeri din cele mai importante patru oraşe ale României participă în Expediţia Verde.

Prin Expediţia Verde, Renault duce mai departe promisiunea asumată faţă  de protejarea mediului înconjurător.


Pentru a marca Ziua Internaţională a Mediului, Renault anunţă Campania Expediţia Verde (www.expeditia-verde.ro). Campania are ca punct de plecare, data de 5 iunie, când patru bloggeri, din patru oraşe din România îşi anunţă participarea la aceasta competiţie.

În anul 2007, Renault a lansat semnătura Renault Eco2. Astfel, a fost anunţat public angajamentul său pentru dezvoltarea si comercializarea de vehicule ecologice şi economice. Un vehicul Renault este Eco2 daca îndeplineşte trei criterii simultane: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat într-o uzină certificata ISO 14001 si este valorificabil in proporţie de pana la 95% la finalul vieţii acestuia si cel puţin 5% din masa plastica totala a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate conţine între 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.

Renault lansează Expediţia Verde De Ziua Internaţională a Mediului, Renault lansează campania Expediţia Verde. Patru bloggeri din cele mai importante patru oraşe ale României participă în Expediţia Verde. Prin Expediţia Verde, Renault duce mai departe promisiunea asumată faţă de protejarea mediului înconjurător.
Pentru a marca într-un mod inedit Ziua Internaţională a Mediului, Renault anunţă Campania Expediţia Verde (www.expeditia-verde.ro). Campania are ca punct de plecare, data de 5 iunie, când cei patru bloggeri care reprezintă cele patru oraşe alese pentru această competiţie îşi anunţă participarea în această campanie. Bloggerii implicaţi în campanie sunt Cristian Chinezu’ Birta pentru Bucureşti, Ovidiu Eftimie pentru Braşov, Marius Sescu pentru Iaşi şi Andrei Crivăţ pentru Timişoara. Pe 5 iunie, cei patru vor afla de la Renault ce trebuie să facă pentru a conduce cât mai eco şi îşi vor invita cititorii să le urmeze sfaturile şi să îi susţină în îndeplinirea sarcinilor care vor apărea de-a lungul celor patru săptămâni.

Pe data de 13 iunie se dă startul propriu zis al campaniei când cei patru bloggeri vor pleca în Expediţia Verde şi vor trebui să rezolve o serie de sarcini eco. Toate cele patru sarcini urmăresc, pe rând, promovarea unei atitudini eco şi identificarea acelor elemente care conferă fiecărui oraş în parte titulatura de “oraş eco”.

Pe durata celor patru săptămâni în care se va desfăşura campania Expeditia Verde, publicul este invitat să urmărească online pe www.expeditia-verde.ro ceea ce se întâmplă offline şi să se implice alături de bloggeri în rezolvarea sarcinilor aferente săptămânii în derulare. Astfel, se va porni cu indexarea parcurilor din oraşul fiecărui blogger, urmând ca în săptămâna a doua să fie descoperite toate componentele eco ale infrastructurii oraşului în care bloggerii locuiesc.

A treia săptămână presupune şi implicarea echipei Let’s Do It Romania, partenerul strategic al proiectului, care va atribui fiecărui blogger în parte o zonă care trebuie cartată de către aceştia. Ultima sarcină este si cea mai palpitantă. Cei patru bloggeri vor porni într-o cursă eco ce îi va duce prin toate cele 4 oraşe înscrise în competiţie, sarcina fiind aceea de a consuma cât mai puţine resurse şi de a termina proba într-un timp cât mai scurt.

Câştigător va fi desemnat acel blogger, care de-a lungul celor patru săptămâni va consuma cele mai puţine resurse pentru îndeplinirea sarcinilor, va aduna cât mai mulţi susţinatori şi va strânge cele mai multe puncte. Câştigătorul va fi recompensat cu o vizita la una din uzinele viitorului, acolo unde se fabrica vehicule electrice Renault.

În anul 2007, Renault a lansat semnătura Renault Eco2. Astfel, a fost anunţat public angajamentul său pentru dezvoltarea si comercializarea de vehicule ecologice şi economice. Un vehicul Renault este Eco2 daca îndeplineşte trei criterii simultane: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat într-o uzină certificata ISO 14001 si este valorificabil in proporţie de pana la 95% la finalul vieţii acestuia si cel puţin 5% din masa plastica totala a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate conţine între 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.

Pentru rezolvarea celor patru taskuri, bloggerii vor primi câte un Renault Clio, model emblematic pentru politică Renault Eco2, fiind conceput pentru a avea un impact cat mai mic asupra mediului. Renault Clio este produs in uzine care respecta normele ISO14001, la Flins (Franta) si la Bursa (Turcia). In plus, 17% din masa sa plastica provine din reciclare. Iar nivelul de emisii de CO2, de numai 106 g CO2/km, pentru motorul diesel, 1,5 dCi 75 CP, il pozitioneaza in topul modelelor ecologice Renault. Nivelul redus de emisii CO2 este strans legat de consumul de doar 3,5 litri/100 km in cazul in care parcurge un traseu extraurban sau 4 litri/100 km, pentru un ciclu mixt (urban si extraurban).

Urmareste-i pe Facebook si pe www.expeditia-verde.ro!

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează