Cum poate marketingul să influențeze pozitiv comunitățile?

0

– o conversație de seară și puțin mai mult la The HUB București –

Pe 6 noiembrie, începând cu ora 19.00, Angus Slater – Chief Marketing Officer Vodafone România, Cristian Lupșa – Editor Decât o Revistă și Oana Țoiu – Executive Director KCMC vor dezbate la The HUB București alături de participanți nevoia de inovație în procesele de marketing pentru a răspunde nevoilor sociale ale comunităților cărora se adresează.

La această a treia ediție, HUB Talks aduce laolaltă un mix de experiențe, de la experiența unui om de marketing într-o companie mare prin intermediul lui Angus Slater, la profilul de jurnalist al lui Cristian Lupșa și experiența în proiecte sociale a Oanei Țoiu, oferind astfel atât participanților cât și invitaților oportunitatea de a discuta în mod deschis în jurul unor teme  precum: Cum poate marketingul să influențeze în bine societatea și comunitățile din jurul nostru? Cum pot strategiile și instrumentele de marketing tradiționale să fie folosite de societatea civilă? Cum contribuie marketingul în dezvoltarea strategiilor de CSR și conectarea lor cu obiectivele de business, astfel încât să devină relevante pentru consumatori? Care ar fi niște modalități prin care experiența și puterea în comunicare a unei companii mari să își unească eforturile cu societatea civilă în a atrage mai mult suport și atenție vizavi de diferitele probleme cu care ne confruntăm în prezent? Care este rolul pe care media ar trebui să și-l asume în acest ecosistem, cum își alege subiectele de interes și cum ajunge să vadă lumina tiparului un subiect nou?

Inspirat din provocările și realitățile societății în care trăim și din dorința celor care trec pragul The HUB București de a pune umărul la găsirea unor soluții acestor provocări, HUB Talks face parte dintr-o serie de întâlniri lunare ce își propun să fie un spațiu de conversații și dezbateri constructive alaturi de invitati speciali, reprezentativi pentru temele abordate.

Pentru a participa la acest eveniment cei interesați pot alege un pachet de membru în comunitatea The HUB București și să aibă astfel acces la toate evenimentele ori pot achita taxa de participare la evenimentul HUB Talks. Detalii despre eveniment și înregistrările sunt disponibile aici bucharest.the-hub.net/event/hub-talks-marketing-for-good-wishful-thinking-or-social-impact-tool

The HUB București este un spațiu de colaborare conceput pentru inovatorii care acceptă provocările economice, sociale și ecologice ale zilelor noastre și încearcă să le rezolve prin proiecte și modele de afaceri cu impact social pozitiv. The HUB București oferă variante diverse de abonamente, adaptate nevoilor fiecărei categorii de profesioniști și organizează și un program variat de evenimente de networking, învățare, incubare și dezvoltare, atât pentru membrii săi, cât și pentru alți profesioniști din domenii conexe cu inovația socială (CSR, HR, comunicare socială etc.).

Facebook

Despre autor

avatar

Impact Hub Bucharest este organizația dedicată sprijinirii inovatorilor care încearcă să rezolve provocările economice, sociale și ecologice ale zilelor noastre prin proiecte și modele de afaceri cu impact social pozitiv. Parte dintr-o rețea globală, Impact Hub Bucharest oferă un spațiu de lucru și colaborare în centrul Bucureștiului, o comunitate activă de peste 200 de membri, evenimente de învățare, networking și dezvoltare, programe de accelerare și dezvoltare a afacerilor cu impact social.

Comentează