CSR ’09 „Turning Innovation into Responsibility”

0

CSR ’09 Turning Innovation into Responsibility, Bucharest 20-21 October 2009

Comunicat de presă.

CSR: Lifting de profit fara bisturiu
Bucuresti, 06 octombrie 2009 – Conferinta Internationala de Responsabilitate Sociala Corporatista a ajuns anul aceasta la cea de-a patra editie. Evenimentul marca Saga Business&Community, avand sprijinul CSR Europe, va reuni 30 de experti, dintre care 22 internationali pentru a demonstra cum se construiesc afaceri profitabile prin inovatie si responsabilitate. CSR’09 „Turning Innovation into Responsibility” va avea loc pe 20 si 21 octombrie la Hotel Radisson SAS Bucuresti.
Statisticile recente au aratat ca noua criza financiara este cu certitudine una dintre cele mai mari provocari ale secolului XXI. Pietele inregistreaza fluctuatii dramatice, bancile ajung in colaps, iar liderii de afaceri se tem de faliment. Cu toate acestea, exista o serie de motive pentru a continua initiativele de responsabilitate sociala mai ales pe timp de instabilitate economica. Restrangerea bugetelor, scaderea resurselor si prioritizarea problemelor de importanta majora pentru afacere si pentru partenerii de interes este motivatia care sta la baza responsabilitatii sociale corporatiste.
Cea de-a patra editie a conferintei internationale, CSR’09 „Turning Innovation into Responsibility”,  abordeaza conceptul de responsabilitate sociala corporatista (CSR) in relatie cu obiectivele de business. La masa de discutii se reunesc 30 de lideri din lumea intreaga – reprezentand companii prestigioase precum Procter&Gamble, Cadbury, Alliance Boots, Acciona, Hitachi, British Airways, NovoNordisk, Centre for Sustainability and Excellence, Standard Life sau Intel Corp., care au folosit cu succes strategii de CSR croite pe nevoi specifice pentru a aduce beneficii la nivel intern: profit, scadere de costuri, loializarea angajatilor, cresterea dezirabilitatii pentru clienti sau parteneri.
Starea de sanatate a unei companii este indisolubil legata de bunastarea societatii si a planetei. Prin expertize competente si validate ale vorbitorilor pe care ii aduna, conferinta CSR’09 propune solutii aplicate la provocarile si nevoile mondiale. Evenimentul ofera instrumentele necesare pentru a crea avantaje competitive pe timp de criza si marcheaza legatura dintre CSR si strategia de afaceri pe termen lung. CSR-ul devine astfel un factor puternic de dezvoltare strategica cu influenta directa  asupra imaginii dar si a profitului companiei.
Echivalentul unui training intensiv, CSR’09 stabileste un nivel ridicat de interactivitate, facilitand comunicarea nemijlocita intre experti si participanti pe teme precum inovatia sociala, consumul si productia sustenabila, energia verde, implicarea in comunitate, solutii inovatoare pentru schimbarile climatice, avand ca nucleu de dezbatere inovatia prin responsabilitate. Un element de noutate al acestei editii il constituie lansarea unei serii de proiecte inovatoare in materie de CSR si sustenabilitate sociala.
“Credem ca prima responsabilitate sociala a unei companii este aceea de a avea succes. CSR-ul este o strategie de afaceri si poate sa aiba rezultate doar daca devine parte integranta a ADN-ului unei organizatii. Din pacate, in Romania, CSR-ul nu este vazut ca o oportunitate de crestere a eficientei, ca o unealta financiara de scadere a costurilor, ci doar ca o componenta de imagine” spune Luminita Oprea, initiatoarea Conferintei Internationale de CSR, autoare a primei carti despre responsabilitate sociala corporatista din Romania,  Director de comunicare la Holcim Romania, si Coordonator Regional al EACD (European Association of Communication Directors)  in Romania.
Mai multe detalii despre eveniment si posibilitatile de inscriere, se pot gasi pe http://www.csr09.ro

De pe site-ul oficial câteva informații în limba engleză.

„CSR is no more a matter of risk avoidance or a part of the process that strengthens your company’s reputation. It has become a valuable strategy tool for one’s business. It’s not enough to focus just on environmental issues. Broadening your responsibility area proves your true and deep engagement. Energy savings, blue commitment, innovative products are a few of the right sustainable attitudes to continue developing your business in times of financial turbulence.

csr09Besides the constant preoccupation for climate change issues and environmental challenges, the current economic situation calls for a closer look to business opportunities that arise from the current economic climate. CSR’09 is a strategic place where enlightened minds and practitioners gather to deliver valuable and practical answers to corporate responsibility & sustainability issues that help you keep the level of growth and strengthen businesses in the uncertain times ahead.”

The fourth edition of the International CSR Conference – CSR’09 – “Turning innovation into responsibility” is the fastest way to get cutting-edge insights and the essential information you need to develop efficient and viable CSR campaigns & sustainability programs.

CSR’09 facts and figures

* Two days of essential presentations, networking and much more interactive sessions: October 20-21st
* Strong accent on financial downturn through exchanging and sharing knowledge and finding solutions
* More than 30 national and international speakers
* Unique & Timely conference
* Best case study presentations
* Access to high rated national & international experts
* Networking opportunities
* Takeaway materials
* Interactive Questions &Answers with each speaker at the end of each presentation.

Integrated approach:

Since 2006 we have chosen to look at the big picture. Saga Business & Community has earned a reputation for delivering high quality conferences with top rated speakers who address the hottest issues on the business agenda, interactive discussion and a complex program.

Turning Innovation into Responsibility:

Vision – How can Romania overpass the economical turbulence and re-launch the financial growth? In this volatile environment, innovation seems to be the ‘beating heart’ for growth and competitiveness. It is time that responsible companies use innovation in order to build value and increase financial performance.

Expertise – Field experts and best practitioners will present successful case studies, answer questions and provide personal insights regarding CSR and sustainability challenges that put to test leaders engagement and creativity.

Cooperation – By involving the four main social sectors: public, private, non-governmental and mass media, you will have the opportunity to hear the latest solutions thought-out in order to deal with downturn challenges and adapt very quickly to an evolving economic situation.
CSR ‘=’ ACTION – High level initiatives and solutions that could better assist all the companies operating in Romania to emerge from the crisis and to remain credible on critical market conditions.
Practices & trends – Grasp a wide view of national and international CSR trends and standards regarding CSR as an opportunity in times of turmoil.”

More details on the official website www.csr09.ro
Agenda evenimentului este disponibilă și aici.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează