Competitie pentru premierea celor mai inovatoare parteneriate trans-sectoriale din Europa

0

SE CAUTĂ: Cele mai inovatoare parteneriate trans-sectoriale din Europa

O nouă competiție europeană desfășurată online a fost concepută pentru a iniția, accentua și cataliza parteneriate inovatoare între sectoarele sociale, de afaceri și publice din Europa, anunță astăzi Ashoka, Fundația Zermatt Summit, Fundația Guilé, DPD și Boehringer Ingelheim. Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul prestigiosului Summit de la Zermatt din 27 iunie 2014.

 Vizual

Înscrierile pentru concursul „Parteneriat Social & Business: colaborare pentru impact” (Social & Business Co-Creation: collaboration for impact) se pot face acum pe platforma online Ashoka Changemakers. Pot aplica toate organizațiile cu misiuni sociale (ONG-uri, asociații non-profit, fundații, întreprinderi sociale), instituții publice și companii care colaborează pentru a genera schimbare în Europa. Continentul european s-a confruntat cu un nivel fără precedent de șomaj, sărăcie în creștere, deficite guvernamentale și o creștere limitată a PIB-ului. Niciun jucător nu poate înfrunta aceste provocări de unul singur. Ashoka și partenerii săi caută proiecte care să creeze noi forme de interacțiune între sectoarele sociale, de afaceri și publice, cu scopul de a genera beneficii sociale și economice.

Citește și alte informații de Bine despre România!

Ashoka, asociația globală a antreprenorilor sociali de top, caută împreună cu partenerii săi cele mai îndrăznețe proiecte care  pot să genereze schimbări durabile.

În competiție se pot înscrie o gamă variată de proiecte, de la scheme inovatoare pentru crearea unor locuri de muncă, până la dezvoltarea unor produse și servicii noi care să se adreseze nevoilor speciale ale grupurilor defavorizate, sau care să ofere soluții de ultimă oră pentru a le face accesibile tuturor.

La baza fiecărui proiect ar trebui să existe capacitatea de a genera o economie mai umană și atotcuprinzătoare, de a schimba structuri organizaționale și de a permite profesioniștilor să devină persoane implicate în schimbare, care transformă problemele în oportunități – o adevărată schimbare în inimile și mințile oamenilor.

Aplicațiile trebuie înscrise online pe www.changemakers.com/co-creation până la data de 10 aprilie 2014. Finaliștii vor fi anunțați în luna mai 2014, iar jurizarea care va decide câștigătorul va avea loc la Zermatt Summit, în iunie 2014. Câștigătorii și finaliștii vor participa la Zermatt Summit și la Gala de decernare a premiilor ce va avea loc în perioada 25-27 iunie 2014.  

Bill Drayton, CEO și fondator al Ashoka, afirmă:

„Afacerile ar trebui să identifice «blocajele» care împiedică formarea parteneriatelor. Prosperitatea apare în momentul în care, pentru a rezolva o problemă, este înlăturată bariera dintre companii și societate. (…) Companiile ar trebui să identifice zonele unde serviciile netradiționale oferă alternative durabile față de cele tradiționale din comerț, caritate sau servicii guvernamentale. Parteneriatele non-profit pot fi, de fapt,  profitabile în timp, atât pentru societate, cât și pentru afaceri.”

Ashoka

Ashoka este una dintre cele mai importante rețele globale de antreprenori sociali care lucrează cu persoane din toată lumea, care au dezvoltat soluții ce schimbă sistemele, până la cele mai presante provocări sociale.

Boehringer Ingelheim

Boehringer Ingelheim este un grup de familie care reprezintă una dintre companiile farmaceutice de top din lume, localizată în 50 de țări.

DPD

DPD este un furnizor de curierat și servicii expres de top. Majoritatea acționarilor din DPD este reprezentată de Grupul GeoPost, o subsidiară deținută complet de către grupul francez La Poste.

Fondation Guilé

Creată de către o familie elvețiană de antreprenori, Fondation Guilé se implică în comunitatea de afaceri generală, pentru a promova Responsabilitatea Socială Corporativă și pentru a se adresa provocărilor sociale.

Zermatt Summit Foundation

Prin dezvoltarea unui program unic, echipa Zermatt Summit va duce participanții într-o călătorie de trei zile, pentru a împărtăși viziunea unei societăți mai bune, a dezvolta modele pentru o lume mai umană și durabilă și pentru a le schimba părerile și opiniile în acest proces.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 12 ani de experiență ca trainer pentru circa 7000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează