Companiile isi pot inscrie proiectele de Responsabilitate Sociala in cea de-a doua editie a competitiei Romanian CSR Awards®

0

Ultima saptamana de inscrieri in competitia Romanian CSR Awards

Competitia, aflata la a doua editie, este dedicata exclusiv companiilor din Romania, indiferent de numarul de angajati sau domeniul de activitate.

Companiile pot inscrie cate un singur proiect in fiecare din cele 8 categorii ale competitiei.

Inscrierile se fac online pana pe 15 Februarie (inclusiv), pe site-ul www.csrawards.ro, la sectiunea Inscrie un Proiect.

Romanian_CSR_Awards_2013_0

Doar pana Sambata, 15 februarie, companiile  isi pot inscrie proiectele de Responsabilitate Sociala in cea de-a doua editie a competitiei Romanian CSR Awards®. Evenimentul este dedicat exclusiv companiilor din Romania, indiferent de numarul de angajati sau domeniul de activitate. Fiecare societate va putea inscrie cate un proiect in fiecare din cele 8 categorii ale competitiei, respectiv: Mediu, Sanatate, Educatie, Sustinerea comunitatii, Sustinerea angajatilor, Campanii de Cause Related Marketing, Campanii CSR pe Facebook si Campanii Interne de CSR. Inscrierile proiectelor in competitie se pot face prin completarea formularului de inscriere disponibil pe site-ul dedicat evenimentului www.csrawards.ro. Anul trecut, valoarea proiectelor inscrise in competitie a depasit 4 milioane de euro.

“Succesul inregistrat la prima editie ne-a convins ca acesta competitie poate impulsiona domeniul Responsabilitatii Sociale Corporative. Desi sunt inca multe proiecte realizate punctual de companii, uneori fara sa fie integrate intr-o strategie de CSR sau corelate cu business-ul propriu, tendinta este spre o specializare si in acest domeniu. Cu pasi mici, dar siguri. Asta si pentru ca multe companii autohtone au inceput sa constientizeze ca performanta financiara nu asigura in mod obligatoriu viitorul unei firme, intrucat o afacere nu se poate dezvolta intr-o societate in care membri ei nu cunosc bunastarea”, a declarat Lacramioara Botezatu, Director Executiv al CSR Media Network.

Competitia va face diferenta intre proiectele realizate de companiile mari (peste 250 angajati) si cele realizate de IMM-uri (sub 250 de angajati). Sunt eligibile proiectele, campaniile sau programele care au fost implementate in anul 2013. Pot fi inscrise si proiectele demarate in anii anteriori, dar care au avut o editie care s-a desfasurat si pe parcursul anului 2013.

Mai multe informatii gasiti pe site-ul competitiei www.CSRawards.ro

Romanian_CSR_Awards_2013

Despre CSR Media Network:

CSR Media Network este o platforma ce are ca scop informarea si promovarea valorilor civice si a actiunilor de Responsabilitate Sociala Corporativa (CSR) la nivelul publicului larg. Proiectul s-a nascut din necesitatea unui spatiu jurnalistic profesionist dedicat actiunilor de Responsabilitate Sociala a Companiilor din Romania si nu numai. Punctele forte ale retelei sunt cele doua site-uri de stiri despre actiuni de CSR, respectiv site-ul in limba romana CSRmedia.ro si editia europeana, in limba engleza, CSRmedia.eu.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează