Update, 20 decembrie 2011 – SALVEAZĂ CRĂCIUNUL, pe primul loc la campaniile sociale pe Facebook din România. În câteva zile peste 90.000 de persoane au dat Like, sursa: gandul.info
Update, 19 decembrie 2011 – SALVEAZĂ CRĂCIUNUL. Campania a strâns peste 82.000 de Like-uri. Sumele donate de sponsori au crescut la 44.450 de euro, sursa: gandul.info
Respect Gandul.info, Stirile ProTv, Fundaţia Vodafone, Alico România şi Volksbank pentru idee si pentru implicare!
În mai puţin de două ore, cititorii noştri au depăşit plafonul pe care noi îl propusesem pentru această campanie: 10.000 de Like-uri, traduse în 10.000 de euro pentru copiii din Valea Screzii şi Valea Plopului, donaţi de cei trei sponsori ai campaniei. În acest moment, contorul de pe salveazăcrăciunul.ro indică cifra 14.051 şi confirmă ceea ce credem că este cel mai puternic fenomen din social media în România: o întreagă comunitate de cititori se strânge în jurul unui proiect pentru a face viaţa un pic mai bună unor semeni de-ai lor. Vă mulţumim! Campania continuă, colegii noştri de la marketing încercând în aceste ore să convingă şi alţi sponsori să se alăture acestui proiect.
Sursa: aici.