Ce se întâmplă când o companie, un ONG şi utilizatorii de smarphone îşi unesc forţele? Milioane de fapte bune

0

Companiile, organizatiile non profit şi consumatorii îşi unesc forţele pe prima platformă de Cause Marketing interactiv din România, Voucherry, pentru a face fapte bune împreună.

Orice utilizator român de Internet îşi poate face cont pe platforma Voucherry, accesând link-ul www.voucherry.com/invitation/Romania, îşi poate alege o cauză preferată dintre cele peste 40 de cauze din România, precum Mai Mult Verde, Unicef sau SOS Satele Copiilor, şi cele 900.000 de cauze internaţionale, şi poate redirecţiona bani către aceasta, colectaţi sub formă de cireşe de la companiile înscrise în program.

Vouch_1Dintre mecanismele existente pe platformă, cel mai utilizat în momentul de faţă este aplicaţia de mobil Vouch!, pe care utilizatorii români de smartphone-uri o pot descărca pe Android sau iOs. Astfel, acestia pot dona fără a scoate bani din buzunar către organizaţiile non-profit pe care le susţin. În momentul de față sunt disponibili peste 100.000 dolari, bani proveniţi de la companiile implicate în proiect, precum şi din fondurile dezvoltatorului.

Ne dorim să devenim cel mai mare contributor către organizaţiile din întreaga lume. La nivel mondial, avem deja peste 900.000 de cauze ce pot fi susţinute prin program. În România, vrem sa educăm publicul si să le arătăm oamenilor că pot face fapte bune si că îşi pot aduce propria contribuţie pentru o lume mai bună fără a scoate bani din buzunar. Ştim că situaţia economică este grea pentru majoritatea românilor, tocmai de aceea le oferim alternativa de a dona folosind o aplicatie gratuită.”, a declarat Diana Olar, COO Voucherry.

Mecanismul aplicaţiei presupune ca utilizatorul să îşi aleagă cauza pe care o susţine şi apoi să înceapă să dea Vouch,  actiune similară ”Check-in-ului”. Cireşele colectate la fiecare Vouch reprezintă moneda aplicaţiei, care se transformă ulterior în bani, paritatea fiind de 1 dolar la 10.000 cireşe.

În general, utilizatorul colectează între 100 şi  5000 de cireşe la un singur Vouch, însă există companii care pot dona mai mult atunci când oamenii vizitează locaţiile lor. Utilizatorul are libertatea de a schimba cauza oricând, astfel că poate susţine mai multe organizaţii pe parcursul utilizării aplicaţiei.

Aplicaţia a fost dezvoltată de Voucherry, o companie înfiinţată în SUA cu o experientă de peste 20 de ani în Cause Marketing. Noul concept pe care Voucherry îl propune este CSR-ul interactiv, o nouă formă de responsabilitate socială care implică în primul rând consumatorii în susţinerea organizaţiilor care servesc comunitatea. Astfel, companiile donează doar în momentul în care consumatorii interactionează cu ele, ceea ce înseamnă că fiecare utilizator este conștient de efortul companiei și îl răsplătește cu vizite în locațiile acesteia , iar cauzele primesc șansa de a obţine mai mulţi bani pentru proiectele desfăşurate, în funcţie de cât de puternică e legătura cu susţinătorii.

Vouch_4

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează