Cartea îl face pe om… să primească reduceri la haine!

0

Cartea îl face pe om… să primească reduceri la haine. Un magazin online de haine își dă cărțile pe față și oferă reduceri inedite cititorilor. 

Primăvara aduce nu doar colecții noi de haine de sezon ci și o campanie inedită de reduceri la aceste colecții noi. Acum poți lua noile articole la reducere fără să aștepți soldurile de la final de anotimp.

cartile pe fata horifashion

Reducerea de 10% nu vine însă automat ci într-un mod cu totul inedit. Pentru a beneficia de ea trebuie să faci unul din două lucruri: să lași un comentariu la un articol vestimentar de pe site și să spui cu ce carte l-ai asorta pe acesta sau să ai poză de profil pe Facebook cu tine citind o carte, să ai un book selfie.

”Am fost convins să fac această promoție de către Victor, inițiatorul campaniei de promovare a lecturii Cărțile pe față.” spune Horia, proprietarul magazinului online de haine Horifashion. “Hainele ne ajută mult să ne simțim bine și conformatibil și chiar să facem o primă impresie bună. În schimb cărțile pe care le citim ne ajută să păstrăm pe termen lung acea bună impresie inițială.”

Citește și alte informații de Bine despre România!

Comentariile pe care le lasă oamenii la obiectele vestimentare pentru a primi reducere nu e obligatoriu să fie într-un anumit format. Poți să spui că ai asorta o pălărie cu o carte cu Sherlock Holmes pentru că ești de părere că acel personaj ar purta-o sau poți să spui că la acea cămașă ar merge o anumită ediție a unei cărți deoarce crezi că s-ar potrivi cromatic. Ce e însă important e să lași comentariu chiar la articolul la care vrei reducere, să pui un link și spre o poză cu cartea pe care o asortezi acelei haine și să adaugi și codul #cartilePeFata.

Mai poți primi aceiași reducere și dacă ai o poză de profil pe Facebook cu tine citind o carte. Așa poți să primești reducere tot de 10% la librăria Bookstory din centrul Clujului. La fel trebuie să ai în descrierea pozei codul #cartilePeFata.

Ce spun experții în stil despre această campanie? ”Să introduci cartea în vestimentația ta e un mod excelent de a face o declarație publică despre propriul tău stil și despre propria ta personalitate. Poate fi chiar un element de sprezzatura.” spune Laci Nagy, celebrul blogger de stil masculin.

Mai multe detalii despre regulamentul promoției de reduceri la haine se găsesc pe site-ul magazinului online. Această promoție face parte din campania de promovare a lecturii Cărțile pe față inițiată de Adela Mureșan și Victor Miron prin care se fac mai multe acțiuni neobișnuite de a convinge oamenii să pună mâna pe o carte.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează