Antreprenoriatul Social incepe anul in forta / 2 evenimente la Bucuresti in ianuarie!

0

Inceput de an si in Antreprenoriatul Social. Pe langa multe informatii interesante pe noul site, roPot ne propune si 2 evenimente in Bucuresti in ianuarie 2011.

Kitul Omului de Zapada / Seara de Antreprenoriat Social

Data şi ora: 10 Ian 2011 06:00 pm – 09:00 pm
Loc: Music Rooms, Bd. Dacia nr. 32, Bucuresti

Gazde: Alexandra Pode

Pentru o primă seară de antreprenoriat social în 2011 care poate fi lait-motivul cel mai potrivit? Zăpada! Cu ea afară şi cu jumătate de gând rămas la Sărbători, vă invităm alături de noi şi alături de cei de la Romano ButiQ pentru un studiu de caz despre Kitul Omului de Zapada! Un proiect îndrăzneţ, creativ şi… mai altfel, care a răspuns în mod original la întrebarea: ce se poate face pentru a susţine meşteşugarii tradiţionali rromi? 5 comunităţi de romi şi o idee veselă înseamnă integrare socială şi aducerea pe piaţa muncii a meseriaşului tradiţional rom. Alături de noi este Oana Ţoiu pe care unii dintre voi o ştiţi ca şi gazdă roPot, acum în postura de reprezentant al unui business social.

Obiective:

* Înţelegerea antreprenoriatului social prin exemple reale;
* Conectarea cu reţeaua de antreprenori sociali;
* Inspiraţie şi idei pentru dezvoltarea proiectului tău.

Costul participării la acest eveniment este 40 lei (pentru abonaţii roPot implicat şi dedicat seara de antreprenoriat social este inclusă in pachet)

Kitul omului de zăpadă – copii

A fost odată, într-o lume mai albă decât laptele, pe vremea când încă nu era scrisă nicio poveste, un prim om de zăpadă. De atunci încoace, la fiecare ninsoare, oamenii de zăpadă sunt prietenii de nădejde a fiecărui copil.Pentru a prinde viaţă oamenii de zăpadă au nevoie doar de ochi, nas, gură, nasturi, fular, pălărie şi desigur, de veselia copiilor mai mari sau mai mici.

Meşteşugarii romi tradiţionali s-au gândit să ne ajute să-i ridicăm pe oamenii de zăpada, ei şi-au unit forţele şi au realizat kitul omului de zăpadă. Fiecare componentă a kitului este manufacturată cu atenţie de către mesteşugari romi. Componentele pot să fie deja pictate, sau simple, ca tu să le pictezi asa cum iţi doreşti. Kitul omului de zăpadă conţine: 2 ochi, un nas, o gură, 5 nasturi şi o mătură, toate din lemn, un fular şi o pălărie din tablă.

Ochii, nasul, gura, nasturii şi matura au fost manufacturate cu atenție de către melteşugari în lemn din Periş şi Băbeni, fularele au fost realizate de catre croitorese din București, iar pălăriile de catre gabori din Târgu-Mureş şi Caracal, astfel că 5 comunităţi de romi au fost implicate în realizarea kitului omului de zăpadă.

Sursa: kcmc.ro

Seara de Carte – Blue Ocean Strategy

Data şi ora: 12 Ian 2011 06:00 pm – 09:00 pm
Loc: Str. Lipscani nr. 27, et. 1, Bucuresti

Ne vedem la început de an, dar nu cu fişe la lecturi obligatorii de vacanţa, ci ca să-l cunoaştem pe Rareş Manolescu, trainer şi pasionat de tot ce înseamnă leadership. Atât de pasionat încât vrea să ne prezinte şi nouă Blue Ocean Strategy, bestseller internaţional scris de W. Chan Kim şi Renee Mauborgne. O carte care vorbeşte despre cum competiţia devine irelevantă atunci când ştii să-ţi construieşti o nouă piaţă.

Sau ocean :).

Obiective:

* Prezentarea şi înţelegerea strategiei de business Blue Ocean;
* Inspiraţie şi dezbateri;
* Contribuirea cu exemple relevante şi găsirea unor puncte de intersecţie cu antreprenoriatul social.

Costul participării la acest eveniment este 40 lei (pentru abonaţii roPot implicat şi dedicat seara de antreprenoriat social este inclusă in pachet)


Facebook

Despre autor

avatar

Impact Hub Bucharest este organizația dedicată sprijinirii inovatorilor care încearcă să rezolve provocările economice, sociale și ecologice ale zilelor noastre prin proiecte și modele de afaceri cu impact social pozitiv. Parte dintr-o rețea globală, Impact Hub Bucharest oferă un spațiu de lucru și colaborare în centrul Bucureștiului, o comunitate activă de peste 200 de membri, evenimente de învățare, networking și dezvoltare, programe de accelerare și dezvoltare a afacerilor cu impact social.

Comentează