40.000 euro ONG-urilor implicate în îngrijirea copiilor, prin campania „Mesaje de iubire”

0

Cu ajutorul clienţilor săi, COSMOTE România va oferi până la 40.000 euro ONG-urilor implicate în îngrijirea copiilor, prin campania „Mesaje de iubire”

O parte din veniturile provenite din SMS-urile trimise în una dintre cele mai festive zile din an – Anul Nou 2013 – va fi oferită de către COSMOTE România copiilor. Prin intermediul campaniei „Mesaje de iubire”, un program tradiţional de responsabilitate socială al operatorului, contribuţia financiară în valoare de până la 40.000 de euro va fi acordată unui număr de până la 8 organizaţii non-guvernamentale şi de binefacere care oferă ajutor şi asistenţă copiilor defavorizaţi sau bolnavi.

Ruxandra Voda, Corporate Affairs Senior Manager COSMOTE & Germanos Romania„Pentru al cincilea an consecutiv, suntem mândri să ne implicăm clienţii într-unul dintre proiectele noastre de suflet şi să sprijinim astfel încă o dată programele realizate în beneficiul copiilor defavorizaţi. Avem datoria de a proteja şi ajuta copiii, deoarece aceştia sunt viitorul societăţii în care trăim. Educaţia şi asistenţa socială pentru dezvoltarea copiilor reprezintă doi dintre principalii piloni ai unei societăţi sănătoase şi sperăm că aceste fonduri vor face diferenţa în proiectele organizaţiilor ce urmează a fi selectate”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Senior Manager, COSMOTE România.

Începând de astăzi, ONG-urile care dezvoltă proiecte pentru îngrijirea copiilor pot aplica pentru finanţare, cu ajutorul Formularului de înscriere şi a bugetului disponibile în secţiunea „Mesaje de iubire” de pe     site-ul companiei, www.cosmote.ro. După completarea cu informaţiile solicitate, acestea se trimit la adresa csr@cosmote.ro împreună cu o scrisoare de intenţie, până la data de 12 aprilie 2013, inclusiv.

ONG-urile interesate trebuie să îndeplinească o serie de criterii în cadrul celei de-a cincea ediţii a campaniei „Mesaje de iubire”, printre care:

  • să fie înfiinţate şi să funcţioneze în conformitate cu prevederile legislaţiei româneşti în vigoare;
  • să aibă o experienţă de cel puţin 3 ani în oferirea de servicii educaţionale, de îngrijire şi/sau consiliere pentru copiii bolnavi şi/sau defavorizaţi;
  • să poată face dovada, la solicitarea COSMOTE România, a prezenţei geografice şi sociale (numărul de copii bolnavi şi/sau defavorizaţi pentru care derulează programe în domeniul educaţiei şi al sănătăţii);
  • să poată face dovada a cel puţin trei proiecte educaţionale, de îngrijire şi/sau consiliere a copiilor bolnavi sau defavorizaţi, dezvoltate de la înfiinţarea ONG-ului şi până în prezent;
  • să aibă în vigoare parteneriate cu instituţii de protecţie şi îngrijire a copilului etc.;
  • să informeze publicul referitor la sponsorizare, conform reglementărilor legale.

 

Lista completă de criterii este descrisă în Fișa Organizațională. Aceasta conţine criteriile de eligibilitate pentru organizaţiile care aplică la programul de responsabilitate socială Mesaje de iubire 2013. În conformitate cu aceste criterii transparente, COSMOTE România va selecta până la 8 câştigători dintre aplicanţi, care vor primi până la 5.000 euro fiecare. Această sumă va fi folosită pentru proiectele educaţionale, de îngrijire şi/sau consiliere pentru copiii bolnavi sau defavorizaţi, pe care organizaţiile selectate le vor implementa în 2013, aşa cum au fost descrise în aplicaţie. Câştigătorii vor fi anunţaţi până pe 9 mai 2013, în cadrul secţiunii „Comunicate de presă”, disponibilă pe www.cosmote.ro.

Anul trecut, aproximativ 29.000 de copii defavorizaţi au beneficiat de ajutorul oferit de COSMOTE România, prin intermediul proiectelor dezvoltate în 2012 de ONG-urile care au primit câte 5.000 euro fiecare în cadrul celei de-a patra ediţii a programului „Mesaje de iubire”. De la lansarea programului în 2008, COSMOTE România a oferit, de-a lungul primelor 4 ediţii, un total de 185.000 euro către 17 organizaţii non-guvernamentale implicate în îngrijirea copiilor.

În calitate de parte responsabilă şi activă a societăţii, COSMOTE România îşi implică angajaţii, clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri în diferite iniţiative şi programe care răspund cerinţelor mediului social din România. Printre programele de responsabilitate socială dezvoltate de COSMOTE România se numără: „Mesaje de iubire – campanie de SMS-uri de Anul Nou”, parteneriatul cu Asociaţia Telefonul Copilului, programul de colectare a deşeurilor electronice de telefonie mobilă „I love recycling”, programul de plantare „Adoptă o pădure”, programul intern de protecţie a mediului înconjurător „Green Office” şi multe altele.

Mesaje de iubire

COSMOTE România avea aproximativ 6,3 milioane de clienţi la 31 decembrie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează