Romanian Business Leaders caută Summit & Events Manager

0

Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, așteptăm mesajul tău (însoțit de CV și un eseu de o pagină despre cum vezi tu că ar trebui să se desfășoare a 11-a ediție a RBL Summit) la office@rbls.ro, până pe 25 iulie 2022.

Sursa: aici.

▪️ Ai o curiozitate puternică pentru ce se întâmplă în jurul tău, ești pasionat/ă de evenimente și experiențe și simți că mereu ai ceva nou de învățat.

▪️ Ești autonom/ă și responsabil/ă în atingerea obiectivelor pe care ți le-ai asumat.

▪️ Te mobilizezi rapid când situația o cere și știi să te bucuri și de momentele de deconectare alături de echipă și comunitate.

▪️ Ești organizat/ă, analitic/ă, perseverent/ă și atent/ă și la starea ta de bine.

▪️ Îți plac lucrurile bine făcute și comunici cu acuratețe oral, în scris și în corespondențe oficiale.

▪️ Îți place să întâlnești frecvent oameni noi, să discuți cu ei și să îți susții punctele de vedere cu argumentele potrivite.

▪️ Consideri că orice obstacol apărut e doar o nouă provocare ce trebuie rezolvată și ești orientat/ă către rezultate

▪️ Îți place să propui idei și direcții noi de dezvoltare și ai capacitatea de a capta și implementa cu încredere propuneri multiple generate de comunitatea RBL. Nouă ne place să deschidem drumuri chiar și acolo unde alții cred că ele nu există.

Ce așteptăm de la tine:

▪️ Să fii la curent cu ce se întâmplă în economia și societatea românească, cu trenduri europene și globale care influențează mediul de business.

▪️ Să nu te sperie cuvântul networking și să te simți în largul tău în interacțiunea cu oameni din domenii și cu interese diverse.

▪️ Să fii prieten/ă cu tehnologia, office, word, excel, powerpoint, aplicații de videoconferințe și alte instrumente similare.

▪️ Să fii interesat/ă și deschis/ă să faci activități administrative și de cercetare care țin de sfera jobului.

▪️ Să ai studii universitare (preferabil) în Business Management sau Comunicare

▪️ Să fii fluent/ă în engleză (scris și vorbit)

▪️ Să ai experiență în organizarea de evenimente

Ce vei face:

Pe scurt, vei coordona și organiza evenimentele RBL, cu focus pe evenimentele fanion (RBL Summit, Conferințele Regionale RBL Cluj, Iași, Dobrogea, Maramureș și Mureș, Capitalul Românesc), dar și pe evenimentele dedicate exclusiv comunității (precum evenimente de networking, webinare, live talk-uri, evenimente informale).

Mai concret:

📍Strategie, design și concept

▪️ Stabilești calendarul de evenimente, plecând de la obiectivele Fundației.

▪️ Lucrezi împreună cu membrii boardului responsabili de evenimente, cu project managerii și echipa executivă, precum și cu experți din comunitate sau cu parteneri la conceptele și designul evenimentelor relevante pentru comunitatea RBL.

▪️ Analizezi cele mai noi trenduri în domeniu și stabilești agenda evenimentelor, precum și speakerii propuși.

▪️ Contactezi speakerii propuși și gestionezi relația cu ei pe toată perioada desfășurării evenimentului, astfel încât să aibă toate informațiile necesare și să aibă și responsabilii de comunicare toate informațiile despre aceștia.

▪️ Stabilești moderatorii sesiunilor, pregătești materialele pentru ei și organizezi întâlniri de pregătire între moderatori și speakeri.

▪️ Informezi boardul RBL și integrezi feedbackul acestora cu privirea la evenimentele planificate.

▪️ Consulți comunitatea RBL cu privire la relevanța temelor ce vor fi adresate în cadrul evenimentelor.

▪️ Creezi parteneriate cu organizații care organizează evenimente pentru comunitatea RBL.

📍Project Management

▪️ Dezvolți și gestionezi bugetul evenimentelor comunității.

▪️ Gestionezi procesul de înscriere a participanților la evenimentele RBL.

▪️ Contribui la comunicarea evenimentelor RBL, atât în interiorul comunității, cât și în extern.

▪️ Colaborezi cu echipa executivă pe aspecte ce țin de fundraising, logistică, comunicare, operațional, administrativ, contabilitate.

▪️ Supervizezi implementarea tuturor activităților necesare pentru respectarea strategiei și calendarului de evenimente stabilit

▪️ Supervizezi partea logistică a evenimentelor

▪️ Aliniezi toate persoanele implicate în organizarea evenimentelor

Credem că e important ca fiecare membru al echipei să fie în contact și să cunoască membrii comunității noastre, așa că fiecare membru al echipei este și un account manager pentru o parte dintre membrii.

Suntem o echipă mică (dar în creștere) cu mindset antreprenorial, așa că suntem flexibili și ne adaptăm ori de câte ori situația o cere. Ne suflecăm mânecile și căutăm soluții atunci când ne lovim de vreun obstacol. Și ne bazăm unii pe ceilalți ori de câte ori situația o cere.

Sursa: aici.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.