Lider in adoptarea masurilor eficiente pentru reducerea emisiilor de carbon

0

Electrolux – lider in adoptarea masurilor eficiente pentru reducerea emisiilor de carbon

Compania Electrolux a fost recunoscuta de catre CDP* ca una dintre primele cinci companii din tarile nordice care s-au remarcat datorita masurilor eficiente luate in vederea reducerii emisiilor de carbon si a implicarii in atenuarea schimbarilor climatice.

De asemenea, Electrolux este in top si prin comunicarea datelor si a rezultatelor cu privire la schimbarile climatice, acordand o importanta deosebita transparentei informatiilor in acest domeniu.

Preocuparea fata de mediu inca din anii 1990

Preocuparea companiei fata de mediu si strangerea datelor cu privire la acest aspect incepe inca din 1990. Astfel, grupul Electrolux a reusit deja sa-si creeze o intreaga istorie referitoare la acest subiect, iar prin operatiunile intreprinse, sa realizeze o ampla centralizare a datelor cu privire la mediu.

 

“Suntem mandri sa fim singura companie suedeza recunoscuta de CDP drept lider, atat pentru actiunile legate de schimbarile climatice, cat si pentru standardele de comunicare a informatiilor referitoare la acest subiect”, a declarat Henrik SundStröm, Head of Sustainability Affairs la Electrolux.

Electrolux inclus in Indexul pentru Leadership in Performanta Climatica

Conform raportului din acest an, Electrolux ocupa pentru prima data o pozitie de top in Indexul pentru Leadership in Performanta Climatica (Climate Performance Leadership Index – CPLI) – clasamentul in care companiile sunt evaluate in functie de amploarea si calitatea activitatilor intreprinse si a strategiilor adoptate in vederea reducerii emisiilor de carbon.

Recunoastere pentru al treilea an consecutiv in CDLI

De asemenea, pentru al treilea an consecutiv, Electrolux se numara printre cele 27 de companii nordice incluse in Indexul pentru Leadership in Comunicarea Schimbarilor Climatice (Climate Disclosure Leardership Index – CDLI). Astfel, potrivit criteriilor CDP, Electrolux a obtinut 92 de puncte din 100.

Aceasta recunoastere confirma, inca o data, preocuparea companiei Electrolux pentru sustenabilitate si pentru adoptarea celor mai eficiente si optime solutii din punct de vedere ecologic. Toate acestea intaresc angajamentul companiei de a contribui intr-un mod pozitiv la schimbarea vietii de zi cu zi a oamenilor, dar si a planetei noastre.

*CDP este o organizatie non-profit internationala care furnizeaza singurul sistem global prin care companiile pot masura, gestiona si furniza informatii vitale privind impactul activitatii asupra mediului.

Logo- Climate Performance Leader 2013

Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic si profesionale, cu vanzari anuale de peste 40 milioane de produse, catre clienti din peste 150 de tari. Compania se concentreaza pe dezvoltarea de produse inovatoare, gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorilor casnici si profesionali. Gamele Electrolux includ frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici, precum aspiratoare, comercializate sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Eureka si Frigidaire.

In 2012, Electrolux a inregistrat vanzari de circa 110 miliarde de coroane suedeze, avand peste 59.000 de angajati. Pentru informatii suplimentare despre Grupul Electrolux, accesati www.electrolux.com/press si www.electrolux.com/news.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 12 ani de experiență ca trainer pentru circa 7000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează