Lider in adoptarea masurilor eficiente pentru reducerea emisiilor de carbon

0

Electrolux – lider in adoptarea masurilor eficiente pentru reducerea emisiilor de carbon

Compania Electrolux a fost recunoscuta de catre CDP* ca una dintre primele cinci companii din tarile nordice care s-au remarcat datorita masurilor eficiente luate in vederea reducerii emisiilor de carbon si a implicarii in atenuarea schimbarilor climatice.

De asemenea, Electrolux este in top si prin comunicarea datelor si a rezultatelor cu privire la schimbarile climatice, acordand o importanta deosebita transparentei informatiilor in acest domeniu.

Preocuparea fata de mediu inca din anii 1990

Preocuparea companiei fata de mediu si strangerea datelor cu privire la acest aspect incepe inca din 1990. Astfel, grupul Electrolux a reusit deja sa-si creeze o intreaga istorie referitoare la acest subiect, iar prin operatiunile intreprinse, sa realizeze o ampla centralizare a datelor cu privire la mediu.

 

“Suntem mandri sa fim singura companie suedeza recunoscuta de CDP drept lider, atat pentru actiunile legate de schimbarile climatice, cat si pentru standardele de comunicare a informatiilor referitoare la acest subiect”, a declarat Henrik SundStröm, Head of Sustainability Affairs la Electrolux.

Electrolux inclus in Indexul pentru Leadership in Performanta Climatica

Conform raportului din acest an, Electrolux ocupa pentru prima data o pozitie de top in Indexul pentru Leadership in Performanta Climatica (Climate Performance Leadership Index – CPLI) – clasamentul in care companiile sunt evaluate in functie de amploarea si calitatea activitatilor intreprinse si a strategiilor adoptate in vederea reducerii emisiilor de carbon.

Recunoastere pentru al treilea an consecutiv in CDLI

De asemenea, pentru al treilea an consecutiv, Electrolux se numara printre cele 27 de companii nordice incluse in Indexul pentru Leadership in Comunicarea Schimbarilor Climatice (Climate Disclosure Leardership Index – CDLI). Astfel, potrivit criteriilor CDP, Electrolux a obtinut 92 de puncte din 100.

Aceasta recunoastere confirma, inca o data, preocuparea companiei Electrolux pentru sustenabilitate si pentru adoptarea celor mai eficiente si optime solutii din punct de vedere ecologic. Toate acestea intaresc angajamentul companiei de a contribui intr-un mod pozitiv la schimbarea vietii de zi cu zi a oamenilor, dar si a planetei noastre.

*CDP este o organizatie non-profit internationala care furnizeaza singurul sistem global prin care companiile pot masura, gestiona si furniza informatii vitale privind impactul activitatii asupra mediului.

Logo- Climate Performance Leader 2013

Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic si profesionale, cu vanzari anuale de peste 40 milioane de produse, catre clienti din peste 150 de tari. Compania se concentreaza pe dezvoltarea de produse inovatoare, gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorilor casnici si profesionali. Gamele Electrolux includ frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici, precum aspiratoare, comercializate sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Eureka si Frigidaire.

In 2012, Electrolux a inregistrat vanzari de circa 110 miliarde de coroane suedeze, avand peste 59.000 de angajati. Pentru informatii suplimentare despre Grupul Electrolux, accesati www.electrolux.com/press si www.electrolux.com/news.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează