Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

GTM Managing Services lansează Carfix, aplicația care digitalizează 100% constatarea daunelor auto și realizarea inspecțiilor de risc

0
  • Aplicația Carfix digitalizează complet procesele de constatare a daunelor auto și realizarea inspecțiilor de risc;
  • Investiția totală este de peste 2 milioane de lei, iar la realizarea ei s-a lucrat timp de un an și jumătate; 
  • Carfix este dedicată tuturor celor care dețin un autoturism dar și asigurătorilor și companiilor care gestionează parcuri auto; 
  • În plus, aplicația îi ajută pe șoferi să aibă toate documentele într-un singur loc și să-și configureze alerte pentru a fi anunțați din timp când le expiră polițele CASCO, RCA, ITP-ul sau rovinieta.

București, 26 aprilie – GTM Managing Services a lansat Carfix, aplicația românească din domeniul auto, prin care oricine poate constata o daună și poate gestiona mai ușor datele scadente și documentele mașinii direct din telefonul mobil. Cu o investiție de peste 2 milioane de lei, Carfix este prima aplicație care digitalizează 100% procesul de constatare a unei daune auto și reușește să reducă timpul pierdut de la câteva zile, la doar câteva minute. 

Prin intermediul aplicației, constatarea unei daune auto se face în doar trei pași, direct de pe telefonul mobil, fără să mai fie nevoie ca șoferii  să se deplaseze pentru întocmirea dosarului de daună. Carfix ghidează automat utilizatorul prin tot procesul de constatare, iar acuratețea datelor este asigurată prin coordonatele GPS

Însă „Carfix nu este doar o aplicație de constatare digitalizată a daunelor”, spune Sorin Iacob, CEO GTM Managing Services, compania care a dezvoltat aplicația Carfix. „Prin intermediul aplicației poți realiza inspecții de risc, poți configura alerte pentru expirarea polițelor CASCO, RCA, a ITP-ului, rovinietei și chiar a trusei medicale. Șoferii pot fi mai relaxați, deoarece, odată ce descarcă aplicația și introduc datele personale și pe cele ale mașinii, le vor avea întotdeauna într-un singur loc și acestea se vor completa automat în cazul în care este nevoie să parcurgă un formular de constatare”, adaugă acesta.

Prin intermediul Carfix, și companiile de asigurări vor salva ore întregi în procesele de constatare a daunelor auto, mare parte fiind externalizate către clientul final. Asigurătorii au acces la toate dosarele clienților într-un singur ecran și pot comunica cu aceștia prin intermediul aplicației. În plus, cu ajutorul Carfix costurile sunt reduse considerabil deoarece elimină intermediarii, direcționează clienții către propria rețea de reparatori parteneri, oferind totodată servicii adiționale la un cost controlat (tractare, vehicul de inlocuire).

 

Cu Carfix poți să:

 

  • Avizezi dauna si efectuezi constatarea de la distanță;
  • Primești automat procesul verbal de constatare a daunei;
  • primești automat oferta de despăgubire pentru reparația în regie proprie;
  • Elimini birocrația și semnezi de la distanță documentele necesare constatării daunelor sau realizării unei inspecții de risc.

Cum funcționează aplicația? 

În cazul unui incident, daunele mașinii pot fi constatate în doar 3 pași simpli:

  1. Încarci datele celeilalte părți, iar datele tale și ale mașinii vor fi completate automat, din profilul tău, în formularul de constatare;
  2. Ne spui ce s-a întâmplat și completezi detaliile evenimentului (ora și locul unde a avut loc);
  3. Ne arăți daunele mașinii și faci fotografii părților avariate, cu ajutorul șabloanelor puse la dispoziție de aplicație.

După ce ai verificat informațiile, trimiți solicitarea, iar de aici întreaga procedură este preluată de către asigurător.

Aplicația este 100% gratuită și poate fi descărcată din Google Play sau Apple Store, dar poate fi utilizată și în varianta web. 

Despre Carfix 

Carfix este aplicația care elimină drumurile inutile și le arată deținătorilor de autoturisme drumul mai scurt dintre aceștia și asigurătorii lor. Aplicația digitalizează procesul de constatare a daunelor auto, realizarea inspecțiilor de risc și oferă utilizatorului posibilitatea de a păstra toate documentele sale și ale mașinii într-un singur loc, de a configura alerte și de a fi mereu la curent cu expirarea documentelor și accesoriilor autoturismului.

Despre GT Motive

GTM Managing Services a fost înființat în anul 2013 și este reprezentantul exclusiv al GT Motive, pentru România, Moldova și Ungaria. GTM este o companie ce oferă un ecosistem de servicii integrate pentru fluxurile de lucru ale asiguratorilor, companiilor de leasing financiar sau operațional, reparatorilor sau alte segmente ale industriei auto cu scopul de a automatiza procesele și implicit de a minimiza timpii alocați procesării sau colectării datelor.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.