2 romani fondeaza un studiou parizian de arhitectură

0

 

Naked & Jones a semnat brandingul SANE Architecture.

Studioul parizian de arhitectură a fost fondat in 2012 de doi tineri arhitecți români – Cristina Chelarescu și Traian Bompa.  Cei doi au fost cuceriți de viziunea lui Adrian Isaia,  directorul de creație Naked & Jones, iar din această colaborare, a luat naștere SANE Architecture.

„Decizia de a colabora cu o firma de branding e destul de neobisnuită pentru o firmă de arhitectură datorită domeniului destul de specific si a mentalității de om universal care ni se inoculeaza în general în școala de arhitectură. Într-un final, dintr-un respect fanatic pentru ideea de a face lucrurile cu profesioniști, am căutat o echipa de oameni tineri, care să aibă timpul și energia să ne înțeleagă și un mod de gândire destul de creativ încât să ne surprindă. 

Colaborarea  cu Naked & Jones a fost una extrem  de dinamică. Definirea unui nou brand poate fi ceva extrem de personal, dar acum, la sfarșitul proiectului nici nu-mi imaginez că SANE Architecture ar putea avea o alta identitate ” a declarant Cristina Chelarescu, fondator SANE Architecture.

Tânăra agenție bucureșteană a executat de la naming la concept de branding, identitate vizuala si website.

SANE_LOGOBrandingul a fost unul predominant conceptual, axat pe oscilarea continuă între noțiunile de sane si insane și interdependenta acestora – dupa cum și logo-ul o semnalează subtil – pornind de la convingerea arhitecților fondatori că aceste două noțiuni sunt contextuale. SANE Arhitecture iși propune să testeze echilibrul fin dintre control și explorare, dintre soluția dictată de rigorile metodei general acceptate si cea intuitivă, surprinsă cu privirea periferică.

”Este unul din proiectele noastre preferate, mai ales prin prisma faptului că rareori ni se dă șansa de a construi un brand de la zero și cu atât mai puțin libertatea de a-l construi cum vrem noi. Abordarea Naked & Jones a fost și va fi întotdeauna una personală și umană. Din acest motiv încercăm  să înțelegem cât mai bine clientul si nevoile businessului lui.” a declarat Raluca Hanganu, Executive Manager Naked & Jones.

“Pentru noi, o mică victorie personală a fost faptul că site-ul Dezeen a listat felicitarea de Craciun realizată de noi pentru SANE Arhitecture,  printre cele mai bune design-uri de felicitare din 2013” a adăugat Adrian Isaia.

SANE_felicitare_craciun_2013

Colaborarea  a rezultat într-o identitate grafică minimalistă și complexă în același timp. La nivel vizual, website-ul este definit printr-o alternanță arhitecturală de spatiu negativ – haosul viran, aleatoriul, nebunia -tinut in frau de gridul ordonator alăturat spațiilor pozitive, construite, prezente în portofoliul SANE Arhitecture.

Astfel, site-ul www.sanearchitecture.ro devine, la propriu, o galerie naturală pentru conceptele arhitecturale ale studioului, în vreme ce markerii de identitate vizuală pun accent pe contrastul dintre plin și gol, echilibru și dezechilibru, normalitate si demență.

“Potrivirea dintre client și agenție de branding a fost desăvârșită – două firme tinere, dornice de proiecte cu adevărat creative și colaborari fără feedback-uri  născute din frică, ci din simpla dorința de a crea ceva sincer, simplu și frumos – continuăm să credem că așa ceva este posibil”, spune Adrian Isaia. 

Agentia Naked & Jones ofera servicii de branding, de la crearea pana la implementarea identitatii de brand. Infiintata la inceputul lunii de decembrie a anului 2012, coordonarea in agentie este gestionata de Raluca Hanganu, Executive Manager, iar departamentul de creatie este condus de Adrian Isaia din pozitia de Creative Director.

N&J_semnaturi_mail

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează