Cu ocazia Zilei Internaționale a Copiilor Nestlé Romania vă invită la 1uniFEST

0

Nestlé Romania, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează invitația către toți copiii din București să vină la 1uniFEST, evenimentul organizat de Itsy Bitsy pe 1 iunie în Parcul Al. I. Cuza (IOR), în zona delimitată de străzile Baba Novac, Câmpia Libertății, Liviu Rebreanu (harta).

Nestlé a pregătit pentru copiii mici și mari o sumedenie de distracții, produse și premii vesele, în cadrul unor concursuri menite să aducă bucurie și să contribuie la educația alimentară a celor mici și a părinților lor.

Astfel, în zona parcului din dreptul străzii Baba Novac, veți găsi terenurile de joacă Nestlé, care sunt numerotate 19, 20 și 21, în culoarea verde, pe această hartă.

Avem o competiție de tras cu praștia la panou, baloane, jocuri de memorie, dar și jocuri care să îi ajute pe cei mici să își exprime preferințele în bucătărie prin intermediul NutriPorției. Acest ghid le arată copiilor și părinților ce opțiuni ar avea pentru o dietă echilibrată și completă. Pentru iubitorii de animale, avem standul PURINA unde vor avea loc demonstrații de dresaj canin, iar cei mici vor putea să învețe cum să aibă grijă de animaluțele lor de companie. Pentru prichindei, Nestlé Baby&Me a pregătit ateliere de colorat și o zonă de picnic și relaxare la umbra copacilor din parc. Așadar avem activități pentru toate preferințele și pentru toate vârstele.

Invităm cu drag copii să vină la standurile noastre, va fi multă distracție, vor fi multe premii de câștigat și vor fi multe lucruri interesante de aflat despre cum să mâncăm sănătos, dar și gustos. În numele Nestlé România vreau să le mulțumesc prietenilor de la Itsy Bitsy pentru această ocazie extraordinară de a petrece cu copii în aer liber, celebrând sănătatea și voia bună”, spune Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager, Nestlé Romania.

Ne vedem pe 1 iunie, de la ora 09, în Parcul Al. I. Cuza, latura dinspre strada Baba Novac. Vă așteptăm cu drag!

***

Despre Nestlé

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global TheAccess To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.  

Nestlé for Healthier Kids

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 55 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem programe educaționale (învățare și dezvoltare) cu diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.