În Caravana Bookland cărțile s-au pus în mișcare de-acum o săptămână. După primul popas în Constanța, cărțile ajung la Dunăre, mai exact la Brăila, în cel mai aglomerat loc – Promenada Mall.
Primul popas al Caravanei Bookland a fost bine primit: multă agitație, multe persoane care au venit special pentru cărți, mulți curioși, standurile editurilor creând o atmosferă relaxată. S-au vândut aproape 10,000 cărți, care au satisfăcut mai toate capriciile livrești ale pasionaților de lectură din Constanța.
“Anul viitor vom veni la Constanța în extrasezon – vrem ca atenția constănțenilor să fie focusată pe carte și nu pe plajă. În primăvara sau toamna anului viitor, cartea va fi vedeta litoralului” a declarat Mihaela Petrovan, fondatorul Târgului de Carte urban BookLand.
Caravana Bookland este un concept nou și unic în România: timp de 9 săptămâni, cărțile vin în mijlocul cititorilor din 9 orașe (Constanța, Brăila, Iași, Cluj Napoca, Alba Iulia, Arad, Timișoara, Sibiu, Brașov), în locații moderne și la îndemână: cele mai mari mall-uri din țară. O echipă formată din peste 500 de colaboratori coordoneaza și implementeaza toate detaliile logistice, vânzarea de carte, gestionarea încasărilor. Este primul târg de carte cu servicii integrate oferite editurilor – traseu caravană, mobilier, transport și merchandising carte, echipă vânzare, promovare media.
Titlurile a 80 de edituri, se vor așeza miercuri dimineață pe rafturile din Promenada Mall Brăila. Caravana Bookland îi așteaptă pe brăileni între 24 și 28 august la Promenada Mall. Expozanții sunt: Alcor, All, Ametist92, Anteea, Anticariatul tau, Aquila 93, Aramis Print/ Minerva, Arpeggione, Bebedream, Bizantina, Brandbuilders si Benefica, Brumar, Business Adviser (Apulum 94), Business Tech International, C.H.Beck, Cartea Copiilor, Cartex 2000, Cartile Editurii Tango / Zada Media, Cartographia Studium, Casa Cartii De Stiinta, CD Press, Codecs, Comunicatii Mobile (Mobile Media), Coresi, Corint, Dianusa, Didactica Publishing House, Editura Casa, Editura Medicala, Eikon, For You, Gama, Genesis, Girasol, Gramma, Hardcover & Paperback, Hasefer, Herald, House Of Guides, Humanitas, Hyperion, Idea, Intuitext, Lider, Liga Bibliei, Litera, Lumen , Mac-Mac, Mast, Matrixrom, Mediamorphosis, Medien Holding, Media Gamma Publishers, Meteor Press, Monitorul Oficial, Nemira, Orfeu 2000, Paideia, Paralela 45, Polirom, Prut, Publicatiile Flacara, Quantax, Rao, Rentrop & Straton, Rosetti International, Saeculum, Salco, Scripta – Frazi, Smartbox, Smartcapital, Syntagma, Tracusarte, Trei, Tritonic, Trustul Editorial Orizonturi, Univers, Virtual Library, Vivaldi.
Partenerii strategici care susțin mesajul cărților: Adama, Avon, Berlin Chemie, HP, Kraft Foods și Romanian International Bank.