Smithfield România a donat în ultimii 3 ani peste 27.000 de kg de carne pentru 110.000 de persoane defavorizate

5

 Peste 27.000 kg de carne şi produse din carne pentru nevoiaşi – acesta este bilanţul celor 3 ani ai programului “Hrană pentru suflete” derulat de Smithfield România, prin toate cele trei companii ale grupului: Smithfield Ferme, Smithfield Prod şi Agroalim.

Cu ocazia aniversării celei de-a treia ediţii de când acest program se desfăşoară în România, Smithfield a oferit un prânz cald beneficiarilor Cantinei Sociale din cadrul Federaţiei Caritas a Diecezei Timişoara. Angajatele Smithfield au sărbătorit acest moment aniversar printr-o acţiune de voluntariat, pregătind şi servind beneficiarilor cantinei o masă caldă.

Federaţia Caritas, gazda acţiunii de astăzi este una dintre beneficiarele programului “Hrană pentru suflete” încă din anul 2009. Pe parcursul celor 3 ani, Federaţia a primit din partea Smithfield 2.867 kg de carne si produse din carne.

Acestă zi de 8 martie este pentru Smithfield o zi specială. Este ziua în care se împlinesc 3 ani de când a fost lansat în România programul “Hrană pentru suflete”, dar este şi ziua în care este celebrată frumuseţea gestului de a dărui. Prin acest program încercăm să ajutăm cât mai multe persoane nevoiaşe atât din Timişoara, cât şi din împrejurimi”, a declarat Cristina Bodea, PR manager Smithfield Prod.

 

Prin intermediul organizaţiilor partenere, produsele de carne ajung la persoanele defavorizate fie sub forma unei mese calde – în cazul cantinelor sociale, centrelor de zi, spitalelor sau caselor de copii, fie sub formă de pachete – în cazul ONG-urilor care nu beneficiază de cantină proprie.

Bilanţului cantităţilor de carne oferite prin programul nostru s-au adăugat până în prezent şi 350 de coşuri cu produse de bază distribuite de Smithfield în localităţi din judetul Timiş în vederea sprijinirii familiile defavoriate din comunităţile în preajma cărora operează grupul Smithfield.

Lista posibililor beneficiari ai programului rămâne în continuare deschisă, fiind încurajat orice nou parteneriat cu asociaţiile caritabile. Solicitările de înscriere în programul „Hrană pentru Suflete” pot fi trimise pe email: office@smithfield.ro sau fax: 0256.400.401.

Acest program are deja o tradiţie de mai mulţi ani în Statele Unite, unde a fost implementat de către Smithfield Foods sub numele de “Helping Hungry Homes”. Potrivit Raportului CSR Smithfield, doar în 2011 s-au distribuit aproximativ 8 milioane de porţii către cantine sociale, persoanelor care au suferit în urma dezastrelor naturale şi celor care trăiesc în condiţii de sărăcie extremă.

***

Smithfield Ferme

Din 2004, când a intrat pe piaţa românească, Smithfield Ferme a investit în operaţiunile sale din România peste 500 milioane USD. Astăzi, în România compania operează 48 de ferme active în judeţele Timiş şi Arad, construite în mare parte în regim green-field (peste 50.000 scroafe, 850.000 porci comerciali pe an) şi două fabrici ultramoderne de nutreţuri combinate. Fermele de creştere şi fabricile de producţie nutreţuri combinate sunt unităţi certificate prin  Sistemul de managenent integrat (obţinând certificările pentru calitate ISO 9001:2008, mediu ISO 14001:2004 şi sănătate şi securitate ocupaţională OHSAS 18001:2007 şi ISO 22000 pentru siguranţa alimentului). Activând pe raza a peste 30 de comune şi oraşe, în judeţele Timiş şi Arad, activitatea de responsabilitate socială a Smithfield Ferme conţine şi o importantă componentă financiară, contribuind anual la dezvoltarea economică a zonei, prin aportul semnificativ la bugetul acestor localităţi, cu peste 5 milioane RON anual.

 

Smithfield Prod

Smithfield Prod este cel mai mare abator din România cu o capacitate de 600 de capete pe oră, fiind situat pe locaţia fostului COMTIM, în judeţul Timiş. Valorile Smithfield Prod sunt siguranţa alimentară, responsabilitatea faţă de mediul înconjurător, înţelegerea specificului local şi sprijinul comunităţii locale în care îşi desfăşoară activitatea, dezvoltarea continuă a tehnologiilor folosite şi crearea unui mediu de lucru plăcut angajaţilor. Smithfield Prod este o companie certificată ISO 14001:2004 Sistemul de Management al Mediului şi ISO 22000: 2005 Sistemul de Management al Siguranţei Alimentare.

Agroalim Distribution

Agroalim Distribution este o companie româneasca, furnizor confirmat şi lider naţional în distribuţia de servicii complete pentru o gamă întreagă de produse congelate, refrigerate şi ambientale. Agroalim dispune de o reţea de distribuţie naţională, prin cele 10 filialele ale sale: Buftea, Bacău, Baia-Mare, Braşov,  Brăila, Constanţa, Cluj, Iaşi, Piteşti, Timişoara, Tulcea şi reţeaua de 9 depozite proprii.

Agroalim oferă clienţilor săi o gamă complexă de produse congelate, refrigerate şi ambientale: carne de porc, carne de pui şi curcan, carne de vită, oaie şi miel, peşte şi fructe de mare; specialităţi din carne de pasăre, peşte şi fructe de mare; mezeluri; legume, fructe şi cartofi congelaţi; pizza congelată; patiserie şi cofetărie; lactate şi produse de băcănie precum şi produse dedicate Food Service.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

5 comentarii

  1. avatar

    „Pe parcursul celor 3 ani, Federaţia a primit din partea Smithfield 2,867 kg de carne si produse din carne.”

    Ar trebui sa inlocuiti virgula cu punct. Altfel, se intelege ca pe parcursul a 3 ani, Smithfield a donat Federatiei Caritas senzationala cantitate de 2 kilograme si 867 grame de carne!

  2. Pingback: 5 - 10 Martie: Stiri despre responsabilitate, de pe site-uri adunate | CSRmedia | Prezentam actiuni responsabile

Comentează