Petrom premiată în Statele Unite ale Americii pentru cel mai bun program de voluntariat corporatist

0

Petrom împreună cu GMP PR au câștigat premiul pentru ”Cel mai bun program de voluntariat dedicat angajaților” în cadrul prestigioasei competiții internaționale, PR Daily’s 2013 Corporate Social Responsibility Awards, organizată de Lawrence Ragan Communications. Anul acesta, în competiție au fost înscrise peste 150 de proiecte, din 14 țări. România (reprezentată de Petrom) s-a aflat printre cele 6 țări câștigătoare, alături de SUA, Canada, China, Turcia și Oman.

Mountain bike Zemes-Moinesti 2013

Proiectul câștigător a fost ”Campionatul de voluntariat”, o platformă care oferă angajaților oportunități concrete de implicare în problemele comunităților în care ei trăiesc, fie în calitate de voluntari sau de inițiatori ai unor programe de dezvoltare comunitară locale. În 2013, același proiect a fost recunoscut la Romanian CSR Awards ca „Cea mai bună campanie internă de CSR”.

De la debutul său din 2011, în competiție s-au implicat peste 2.000 de angajați Petrom care și-au dedicat timpul și energia unor cauze precum protecția mediului, susținerea categoriilor defavorizate sau identificarea unor oportunități de dezvoltare comunitară. În cadrul Campionatului de voluntariat au luat naștere primul festival de tradiții și meșteșuguri de la Clejani sau prima competiție de ciclism montan de la Zemeș, devenită o tradiție anuală pentru iubitorii acestui sport.

Alături de această distincție, Petrom s-a aflat pe lista scurtă la alte două categorii: ”Cea mai bună implicare a partenerilor și angajaților”, pentru competiția de ciclism montan Moinești-Zemeș (împreună cu GMP PR) și  ”Cele mai bune afaceri comunitare”, cu proiectul „Școala lui Andrei” (împreună cu Graffiti PR).

Pentru mai bine de 3 decenii, Lawrence Ragan Communications este unul dintre liderii pe piața publicațiilor din domeniile corporate, relații publice și leadership.  Competiția PR Daily’s 2013 Corporate Social Responsibility Awards este una dintre cele mai prestigioase competiții din Statele Unite care premiază excelența în comunicare și responsabilitate socială corporatistă.

Sustenabilitatea pentru Petrom

Din 2007, Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilităţii corporatiste. Compania a alocat peste 35 de milioane euro pentru dezvoltarea comunităţilor din România, concentrându-se pe protecţia mediului, educaţie, sănătate şi dezvoltare locală.

Ţara lui Andrei este principala noastră platformă de investiţie în comunitate prin care ne propunem să generăm valoare economică şi socială prin finanţări şi transfer de expertiză în vederea susţineri iniţiativelor antreprenoriale. Petrom este semnatar al UN Global Compact. Standardele de etică şi codul de conduită reglementează toate relaţiile de afaceri, iar dialogul şi implicarea părţilor interesate sunt parte integrantă a practicii comune de business. Începând cu anul 2013, Petrom raportează respectând direcţiile Global Reporting Initiative în cadrul raportului anual de sustenabilitate.

Din 2012, Petrom a adoptat conceptul grupului OMV pentru un business responsabil – Resourcefulness. Obiectivul este de a dezvolta relaţii bazate pe câştig reciproc între societate, mediu şi Petrom prin soluţii inovative. Ne concentrăm pe managementul apei şi al CO2, siguranţa resurselor de energie pentru viitor, educaţie pentru dezvoltare şi soluţii de dezvoltare pe termen lung.

Website: www.petrom.com

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 12 ani de experiență ca trainer pentru circa 7000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează