Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Peste 100.000 de români din Generaţia Z au testat platforma vocaţională Futureproof lansată de Telekom

0

Proiectul Futureproof a fost lansat de Telekom la mijlocul lunii mai. Platforma Futureproof a fost dezvoltată pentru a demonstra potențialul uriaș al Generației Z și pentru a-i inspira pe tineri să identifice oportunități pentru viitoarele cariere și să descopere abilități pe care ei nu le-au valorificat încă.

Platforma a fost lansată în cele zece ţări europene în care este prezent grupul Deutsche Telekom, iar România a adunat al doilea cel mai mare număr de vizitatori unici în acest top, după Germania. Astfel, la data de 30 iunie 2021 platforma numărase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea în limba română a aplicaţiei. Spre comparaţie, pagina în limba germană a înregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina în limba poloneză cu puțin peste 106 mii de unici.

În centrul proiectului Futureproof se află un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajută Generația Z să înțeleagă mai bine abilitățile și modul în care acestea sunt conectate la oportunitățile viitoare de carieră.

Aplicaţia îi ajută pe tineri să înțeleagă cum pasiunile, abilitățile, talentele și personalitatea contribuie fundamental la formarea lor profesională și în alegerea celei mai bune modalități de a folosi aceste atribute personale în carierele viitoare. De asemenea, rezultatele cumulatei prezintă o perspectivă unică asupra Generației Z, identificând tendințele și schimbările importante din piața muncii și oferind noi perspective printr-o experiență personalizată și construită după principiile gamificării.

Peste 117 mii de profile individuale au fost create în aplicaţie, cumulat, pe cele zece ţări în care activează Deutsche Telekom. 36% dintre respondenţi au un profil de educator – au abilităţi de comunicare şi împărtăşire a cunoştinţelor cu alţii. 21% au arătat abilităţi de lideri, manageri, iar 14% au relevat înclinaţii artistice şi creative.

Proiectul Futureproof a fost dezvoltat în parteneriat cu personalități din rândul Generației Z, dar și cu un grup de experți în resurse umane. Acesta urmărește conectarea utilizatorilor și oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspiraționale și instrumente pentru descoperirea abilităților necesare în conturarea viitoarei cariere. Proiectul este susținut de artista Billie Eilish, câștigătoare a șapte premii GRAMMY.

„Le mulţumim tinerilor care au accesat platforma Futureproof în această perioadă şi sperăm că le-a oferit o perspectivă utilă sau le-a confirmat abordarea actuală. Ne bucurăm că putem veni în sprijinul Generației Z cu astfel de iniţiative şi proiecte care să îi ajute pe tineri să se autodefinească mai bine şi să îşi pună în valoare pasiunile și abilitățile individuale”, a declarat Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom Romania.

Mai multe informații sunt disponibile aici: www.telekom.com/projectfutureproof

Platforma online Futureproof dedicată tinerilor este disponibilă aici: futurefeed.telekom.com/ro-RO

Vizionați video-ul campaniei aici: https://youtu.be/NlHcgih86GI

*

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți.

Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.