Campania „Parcurile viitorului”, Constanţa

0

Banii din petrol se întorc în natură sub forma unor parcuri. În urmă cu 2 ani Petrom a lansat campania „Parcurile viitorului” iar acum este timpul pentru o investiţie la Constanţa. Citeşte mai jos câteva detalii despre acest proiect.

parc„Prin contributia companiei Petrom, in luna septembrie a acestui an va fi inugurat un parc de 1,5 hectare in zona industriala CET a municipiului Constanta. Lucrarile vor demara la inceputul lunii iulie pe un teren pus la dispozitie de Primaria Constanta in care vor fi investiti 400.000 euro de catre compania Petrom si 150.000 euro de catre administratia locala.

In 2007, Petrom a initiat proiectul de responsabilitate sociala „Parcurile viitorului” prin care s-a implicat in viata comunitatilor, construind cinci parcuri la Bucuresti, Moinesti, Pitesti, Ploiesti si Timisoara, investitie totala de doua milioane de euro, urmand ca in acest an sa fie construit cel de al saselea parc, la Constanta.” Continuarea pe Ştiri ONG.
„Tema de proiect contine niste elemente obligatorii. Intotdeauna in parcurile noastre vom avea elementul apa, prin fantani arteziene, cascade, in functie de ideile arhitectilor. Vom avea elementul energie alternativa, locuri de joaca pentru copii, terenuri de sport, dar si spatii pentru oamenii varstnici. Practic, ne dorim o zona de atractie pentru fiecare categorie de varsta”, a declarat managerul departamentului de comunicare din cadrul Petrom, Mona Nicolici.” conform eurourbanism.ro

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează