Workshop Sessions – primul pas în construirea brandului personal

0

Academia Workshop Sessions continuă pe 27 și 28 aprilie cu o nouă sesiune de training în cadrul căreia 25 de tineri vor învăța cum să își dezvolte un brand personal puternic, care să îi susțină în atingerea proriilor obiectivelor. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită, iar înscrierile se realizează online, până pe data de 18 aprilie, la http://akcees.com/workshop.

Afis WS A4 PB-01

Un proiect Akcees realizat cu sprijinul BRD Groupe Societe General, Academia Workshop Sessions a debutat pe 6 și 7 aprilie cu o sesiune de training dedicată dezvoltării abilităților de comunicare. Pe parcursul celor două zile, participanții au învățat de la Paul Olteanu, trainer în cadrul evenimentului, cum să devină buni comunicatori și cum să structureze, formuleze și transmită mesajele către publicul țintă.

A fost un workshop dinamic, cu un trainer foarte bine pregătit care ne-a furnizat informații relevante și utile, precum și sfaturi practice. Mi-a plăcut modul în care acesta a îmbinat elemente de psihologie cu abilități de comunicare, a declarat unul dintre participanții la eveniment.

Următoarea sesiune de training din Academia Workshop Sessions este dedicată dezvoltării brandului personal, care poate deveni un instrument puternic pentru orice tânăr, atunci când este dezvoltat conștient și aliniat obiectivelor personale și profesionale.

Sesiunea de training va fi livrată de Paul Olteanu, trainer profesionist, speaker și coach cu mai bine de 8 ani experienţă în training, coaching și consultanță în domenii precum psihologia comunicarii, discurs public, branding personal si dinamici de grup. Paul este unul dintre primii 5 consultanți din Europa certificați în Story-based Transformation Process, o metodologie care folosește poveștile pentru a genera transformări personale și organizaționale rapide. De asemenea, Paul este trainer și coach certificat în Process Communication Model, teorie de personalitate premiată pe care NASA o folosește în selecția și pregătirea echipelor și în training-ul președinților americani.

Prin studii de caz, workshopuri și exerciții, dar și prin experiențe proprii, trainerul îi va ajuta pe cei prezenți să își dea seama ce se află în spatele brandului personal, care sunt pasiunile, valorile și motivațiile lor. Următorul pas este discutarea poziționării personale din perspectiva individului ca brand; se va discuta despre diferențiator, poziționare, nișare sau alegerea mixului de comunicare personală.

„Brandingul personal devine astfel nu un lux rezervat doar directorilor de multinațională şi antreprenorilor, ci o necesitate  specifică oricărui om ce îşi doreşte să fie găsit, recunoscut şi remunerat pentru ce ştie să facă cel mai bine”, declară Paul Olteanu.

Studenții și tinerii absolvenți cu vârste cuprinse între 18 și 28 de ani pot aplica pentru a participa gratuit la eveniment completând formularul de înscriere disponibil online la http://akcees.com/workshop până sâmbătă, 18 aprilie. Selecția participanților este realizată de un juriu de specialitate, iar finaliștii vor fi anunțați miercuri, 22 aprilie.

Workshop Sessions este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal, BRD Groupe Société Générale şi al partenerilor Romanian American Foundation şi Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de: Radio Lynx, Radio România Internaţional, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Bancherul.ro, Studenţie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro şi Online Student.

Susţinem şi ne susţin: Senatul Studenţilor ASE Bucureşti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociaţia Studenţilor la Contabilitate şi Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studenţilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundaţia Post-Privatizare şi Junior Achievement România.

Despre Akcees

Akcees este o organizaţie non-profit care contribuie la formarea de noi generații de antreprenori prin transformarea ideilor inovatoare în afaceri de succes și catalizarea aspiraţiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele şi iniţiativele organizaţiei oferă tinerilor cu potenţial antreprenorial acces la educaţie şi experienţă profesională de cea mai bună calitate, oportunităţi de networking, mentorat şi finanţare.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează