Wacom Visual Hub, primul autobuz dedicat creativilor, parchează la Bucharest Technology Week

0

Primul London Bus special amenajat pentru creativi pornește la drum! Între 18-20 mai, Wacom Visual Hub parchează la Bucharest Technology Week, în Piața Universității, unde pasionații de arte vizuale vor putea testa cele mai noi tablete Wacom.

Autobuzul neconvențional vine echipat full-option: tablete din gamele Intuos, Intuos Pro și Cintiq, precum și o echipă de ilustratori profesioniști, gata să ajute și să-i îndrume pe participanți. Atât creatorii cu vechime, cât și începătorii cu entuziasm se vor bucura de consultanță în alegerea modelului potrivit, după chipul și asemănarea propriilor proiecte și ambiții.

Bucharest Technology Week este parte a unui traseu lung, plin cu surprize și provocări pentru publicitarii din București.

Hubul creativ pe roți oferă spațiul perfect pentru a descoperi, testa și compara tot ce e nou de la Wacom.

Vizitatorii care cumpără o tabletă chiar din autobuz sau cei care vin cu o factură, dovadă a achiziției unei tablete în perioada 15-20 mai, săptămâna festivalului de tehnologie, vor primi cadou tricoul Wacom Visual Hub.

Având misiunea de a aduce oamenii și tehnologia mai aproape prin tehnologii naturale de interfață, Wacom este cel mai important producător mondial de tablete grafice și monitoare interactive, precum și de stiluri digitale și soluții pentru salvarea și prelucrarea semnăturilor digitale.

Tehnologia avansată a dispozitivelor intuitive Wacom a fost utilizată pentru a crea unele dintre cele mai interesante elemente de artă digitală, filme, efecte speciale, modă și design din întreaga lume și oferă utilizatorilor de afaceri și de acasă tehnologie de interfață de vârf pentru a-și putea exprima personalitatea.

În România, Wacom este prezent prin MGT Educational, un furnizor de top de tehnologie IT&C pe plan național.

Bucharest Technologii Week reunește mii de produse și soluții high-end în Tech Expo din Piața Universității, din 18-20 mai, fiind cea mai amplă și complexă platformă de testare a produselor tech din România.

Accesul la Tech Expo din Piața Universității este gratuit. Pentru a putea testa sute de soluții şi produse high-end, vizitatorii trebuie să se înregistreze online pe techweek.ro.

Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare:

www.techweek.ro

Bucharest Technology Week – Bucharest Technology Week

www.techweek.ro


Facebook.com/Btechweek
Facebook Event – Bucharest Technology Week 2018

Raiffeisen Bank este partenerul principal Bucharest Technology Week 2018

Summiturile de business din cadrul Bucharest Technology Week sunt susținute de:

IQOS  – Innovation Summit Partner

Experis – HR Masters Summit Partner

SoftOne – Fintech Summit Partner

METRO SYSTEMS  – Java Summit Partner

UiPath  –  .Net Summit  Partner

Sponsorii evenimentului sunt:  Samsung, Deloitte România, ENGIE, Digitaljob, Michelin, AirMotion, Admiral Markets, Microsoft, Luxoft, Crossover Romania, Electromagnetica, InCrys, bpv GRIGORESCU STEFANICA, Lidl Digital, Endava, Wolf Theiss, Cegeka, Twispay.

Networking & Coffee Partner: L’OR

Digital Partner – Bright Agency

Internet Partner – Viva Telecom

Despre Bucharest Technology Week

Concept propriu al companiei Universum Events, festivalul Bucharest Technology Week reunește, pentru al treilea an consecutiv, comunitatea tech din Capitală.

Evenimentul se desfășoară pe parcursul unei săptămâni, fiind împărțit în trei componente:

  1. Business Summits de laAthénée Palace Hilton, între 15-18 mai, unde are loc și o expoziție indoor cu soluții dedicate profesioniștilor.
  2. Expoziția din outdoor,Piața Universității, din 18-20 mai, cu intrare liberă pentru toți vizitatorii care s-au înscris online petechweek.ro
  3. Evenimentele partenere, în zeci de locațiidin oraș, pe parcursul întregii săptămâni, 14-20 mai.

Despre Universum Events

De peste 10 ani în industria evenimentelor, UNIVERSUM Events are ca fundament arhitectura de evenimente corporate.

Sub umbrela UNIVERSUM au luat formă conceptele proprii și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți.

Concepte proprii:

IMWorld – cea mai prestigioasă marcă a companiei, fiind în același timp și cea mai amplă expo-conferință B2B dedicată soluțiilor IT și digitale din regiune;

Festivalul Bucharest Technology Week, ajuns la a treia ediție, care mobilizează comunitatea tech din Capitală;

My Connector, o platformă online dedicată evenimentelor, care operează accesul la evenimente, de la înregistrarea online până la intrare.

Compania este reprezentatul unic în România al celei mai mari licențe de teambuilding din lume, Catalyst Teambuilding Global, deținând un portofoliu de peste 150 de concepte personalizabile pentru clienții săi.

Despre Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România, susține peste 100.000 de companii să-și dezvolte afacerile și este banca pe care au ales-o peste 2 milioane de clienți persoane fizice. Prin platformele digitale, 470.000 dintre clienții Raiffeisen Bank fac, anual, milioane de tranzacții în țară și în lume.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează