Valentine’s Day Charity Ball cu eleganta si frumusete

0

Eleganta, frumusete si rafinament la Valentine’s Day Charity Ball

4 februarie 2011. Cea de-a V-a ediţie a Valentine’s Day Charity Ball se va desfăşura după formatul unei gale a frumuseţii, eleganţei, rafinamentului şi bunului gust. Organizatorii au pregătit pentru invitaţii lor momente artistice unice şi prezentări de ţinute de lux şi bijuterii unicat.

Cele care vor pune în valoare vestimentaţiile exclusiviste şi creaţiile celor mai talentaţi bijutieri vor fi chiar finalistele competiţiei Miss Universe Romania. Obişnuite atât cu lumina reflectoarelor, cât şi cu voluntariatul pentru sprijinirea unor cauze sociale, modelele s-au implicat activ în pregătirea momentelor dedicate modei din desfăşurătorul Valentine’s Day Charity Ball.

„De cele mai multe ori ne lovim de mentalitatea conform căreia frumuseţea este incompatibilă cu inteligenţa. Ei bine, asocierea Organizaţiei Miss Universe® Romania cu proiectul Fundaţiei Blue Heron poate aduce argumente pentru demolarea acestei sintagme. Majoritatea finalistelor concursului Miss Universe® Romania susţin demersul Fundaţiei şi pentru asta le felicit şi le mulţumesc”, a declarat Valentina Ionescu, Director Program Miss Universe® Romania.

Pe lista invitaţilor de onoare ai evenimentului este şi Oana Paveluc, Miss Universe Romania 2010 şi Ambasador al Fundaţiei Blue Heron. Misiunea Oanei nu va fi deloc uşoară. Pe lângă faptul că a pregătit un moment surpriză pentru seara de bal, ea va trebui să le fie alături atât bursierilor Fundaţiei, cât şi colegelor sale de podium.

„Implicarea în rezolvarea unor cauze sociale a fost unul dintre motivele pentru care m-am înscris în concursul Miss Universe® Romania. Am fost crescută în spiritul acesta, am făcut încă din vremea copilăriei voluntariat pentru diferite proiecte, iar acum, titlul de Ambasador al Fundaţiei Blue Heron îmi oferă minunata misiune de a-i motiva pe tinerii mai puţin favorizaţi, să-şi construiască un viitor mai bun”, a declarat Oana Paveluc, Miss Universe® Romania 2010.

Prima colecţie care va fi prezentată oaspeţilor va purta semnătura Elégance. Stilul unic al colecţiilor va fi pus în valoare de frumoasele finaliste ale concursului Miss Universe Romania. Colecţia primăvară-vară 2011 vine cu o imagine modernă, cu accente sport şi influenţe urbane, din care nu lipsesc imprimeurile bogate, duo-urile contrastante precum cobalt-portocaliu şi nici infuziile vibrante de culori.

Un alt brand care s-a alăturat atât proiectului Valentine’s Day Charity Ball, cât şi Miss Universe Romania este Maximum Chic by Anca Maxim. Pentru ediţia de anul acesta a Balului, creatoarea Anca Maxim Midari a pregătit colecţia Universe of Love. Invitaţii evenimentului îşi vor delecta privirea cu rochii unicat, lucrate manual, din cele mai rare materiale.

Ţinutele prezentate pe podium vor fi completate de creaţiile bijutierilor renumiţi ai casei Rafael & Son Diamonds. Compania cu peste 35 de ani de experienţă internaţională va prezenta la Valentine’s Day Charity Ball cele mai noi şi exclusiviste piese realizate de specialiştii bijutieri.

Evenimentul va avea loc sâmbătă, 12 februarie, la Palatul Ghika. Anul acesta, cu ajutorul donatorilor din România şi Statele Unite, Fundaţia şi-a propus să ofere 50 de burse noi în valoare de o mie de euro fiecărui student. Până în prezent, Programul de Burse Universitare Blue Heron a sprijinit 115 tineri proveniţi din centrele de plasament din România, 44 dintre aceştia fiind deja absolvenţi şi aflându-se la începutul unei cariere promiţătoare.

Despre Elegance

Fondat în 1938 în Germania, Elégance are 70 magazine în 55 de ţări, inclusiv în România din 2004, prin intermediul companiei Casa Frumoasă.

Elégance este unul dintre cele mai reprezentative nume din sfera business prêt-à-porter, iar notorietatea brandului se datorează modului în care îmbină componenta  fashion a colecţiilor sale cu imaginea unui lux discret, pentru un look contemporan à la française. Elégance înseamnă în această vară unicitate, o aplecare către stilul individual al fiecărei femei, flatând deopotrivă feminitatea şi confortul.

Despre Maximum Chic

O echipă tânără și dinamică, cu un simț al creației elevate, ce prin experiența acumulată în timp poate oferi cele mai rafinate ținute. Voalul, mătasea, aplicaţiile de cristale şi dantelă, fac din fiecare ţinută o operă de artă. Femeia care va intra în Universe of Love va fi mereu în centrul atenţiei, va fermeca prin eleganţă şi graţie şi cu siguranţă va câştiga dragostea celor din jur.

Despre Rafael & Son

Cei peste 35 de ani de experienţă internaţională, unicitatea podoabelor şi eleganţa unică a şlefuirii în finisajul perfect al diamantelor, aduc mărcii Rafael & Son Diamonds poziţionarea de top în clasamentul creatorilor de bijuterii. Brandul este prezent din 2005 în România în exclusivitate în cele 12 magazine Cellini.

Valentine’s Day Charity Ball 2011 este prezentat de Rafael & Son Diamonds

Sponsori principali:
AutoKlass Group / Mercedes, Leo & Leo, Class Living, Coca Cola, Fundaţia Dinu Patriciu, Romanian International Bank, Cris-Tim şi Universitatea Romana-Americana

Sponsori:
Anastasia Beverly Hills, Carrefour, Cellini, CertInvest, Optim Consulting, Debenhams, Diverta, Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, RTC Holding, SIM Plus, Sinclea, Seeds for success, Taverna Sarbului, TransAir, Unirea Medical Center, Pictet Banque, EuroJet, S.O.C.A.R., Asociaţia pentru Protecţia Cetăţeanului

Parteneri:
Palatul Ghika, Artmark, Residence Hotels, Clubul pentru România NOI, Liga Studenţilor Români din Străinatate (LSRS), PointMax, Fundația Radio România, Topline, Gett’s, Miss Universe Romania, If Magic, Kryolan, Make up by Cristian Buca, Maximum Chic

Parteneri media:
Business Review, Business Woman, Cocor MediaChannel, Lume Buna, Luxury Magazine,
PHOTO Magazine, Revista VIP, România Libera, Tabu, The Chronicle, The Diplomat, România Pozitivă, 121.ro, AgentiaDePresaMondena.ro, Metropotam.ro, Cariereonline.ro

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează