Un inventator român, un expert în industria aerospațială și un profesor de leadership din Londra, pe scena Ateneului Român

0

Cea de-a treia ediție a Galei „Leadership Concert – A night at the opera” strânge fonduri în sprijinul proiectelor de antreprenoriat rural derulate de World Vision România.

Leadership Concert

Devenit deja un eveniment tradițional, cea de-a treia ediție a Galei „Leadership Concert – A night at the opera” va avea loc pe 25 mai la Ateneul Român și va reuni pe scenă anul acesta pe George Georgakoupoulos, CEO Bancpost și membru în Consiliul de Administrație al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Greacă, Mircea Tudor – câștigător în 2009 și 2013 al Marelui Premiu al Salonului de Inventică de la Geneva,  Severina Pascu – CEO UPC România,  Balvinder Powar – Profesor de Leadership în cadrul IE Business School din Madrid și expert în industria aerospațială comercială si Richard Jolly – profesor de leadership și comportament organizațional în cadrul London Business School, votat în 2003 și 2014 de studenți drept cel mai bun profesor al anului.

Intervențiile acestora se vor îmbina cu momente celebre din arta lirică pentru a ilustra legătura dintre leadership, inovație în business și arta clasică și pentru a evidenția care sunt elementele cheie ce conduc la success atât în business cât și în artă. Camerata Regală sub bagheta dirijorului Constantin Adrian Grigore, soprana Irina Iordăchescu și tenorul Cristian Mogoșan vor aduce pe scenă muzica celor mai cunoscuți compozitori clasici de la Verdi și Chopin, până la Bach și Beethoven.

În 2014 discursurile din cadrul galei au fost susținute de Prințesa Marina Sturdza, Andrea Castronovo (Președinte BMW Group Europa Centrală și de Sud Est), Sergiu Oprescu (Președinte Executiv Alpha Bank România) și Florin Talpeș (CEO Bitdefender).

Ediția din 2015 a evenimentului este organizată în beneficiul copiilor săraci și a comunităților rurale vulnerabile din România, prin sprijinirea proiectului MADE IN RURAL, inițiat de Fundația World Vision România. Inițiativa își propune ca oamenii din satele României să-și schimbe viața în bine prin revigorarea meșteșugurilor tradiționale, învățarea de noi meserii şi pornirea unor mici afaceri.

VIDEO – Gala Leadership Concert – Ediția 2014

Achiziționarea biletelor, o investiție în dezvoltarea economică și socială a mediului rural

Fondurile strânse în cadrul evenimentului vor fi direcționate pentru dezvoltarea afacerilor și a antreprenoriatului rural ca soluție economică și socială pentru îmbunătățirea condițiilor de viață a familillor și copiilor din cele mai sărace zone din România.  Până la data de 9 mai, biletele sunt puse în vânzare la un tarif promoțional de înscriere timpurie, începând de la 110 de euro plus TVA, după această dată intrând în vigoare prețul standard al biletelor. Accesul la eveniment se va face exlusiv pe baza de bilete, acestea putând fi rezervate pe site-ul evenimentului www.leadershipconcert.ro

Stimularea antreprenoriatului,  o oportunitate de dezvoltare a mediului rural

În cadrul proiectului MADE IN RURAL, Fundația World Vision a ajutat deja peste 1500 de oameni să-și caute un loc de muncă, a instruit 556 de țesătoare și 618 antreprenori. De asemenea, cele mai bune 200 de planuri de afaceri create de participanţii la proiectul MADE IN RURAL vor fi premiate cu câte 10,000 de lei pentru punerea în practică a ideilor.

„Leadership Concert” va avea loc pe 25 mai 2015, la Ateneul Român din București, începand cu ora 17:30. Evenimentul este structurat în două părți a câte 90 de minute fiecare, după terminarea spectacolului toți cei prezenți putând participa la un cocktail de networking.

Leadership Concert este un eveniment organizat de Expense Reduction Analysts in parteneriat cu BusinessMark, în beneficiul fundației World Vision România.

Despre speakeri

George Georgakopoulos este CEO-ul Bancpost, CEO pentru România al Grupului Eurobank, Președintele Consiliului de Administrație al ERB Retail Services și membru în Consiliul de Administrație al Camerei de Comerț și Industrie Româno – Greacă.

Mircea Tudor este un antreprenor, cercetător și inventator român care s-a remarcat la nivel global prin peste 20 de brevete de invenție și cele 2 Mari Premii obținute la Salonul de Inventică de la Geneva.

Severina Pascu şi-a început cariera în 1996 în cadrul KPMG România şi şi-a continuat-o ulterior în Marea Britanie, unde activitatea sa a fost concentrată pe companii locale şi multinaţionale din domeniul producţiei şi din sectorul serviciilor. Din 2008 este CEO-ul UPC Romania, anterior ocupând funcţia de CFO in cadrul aceleiasi companii.

Balvinder Powar este profesor în cadrul IE Business School din Madrid unde predă cursuri de Leadership, Managementul și Motivarea Echipei, Abilități de Rezolvare a Conflictelor, Antreprenoriat și Industria Comerciala Spațială. Totodată este Managing Director și Board Member al BOOSTER Space Industries, o companie ce desfășoară un proiect inovator în industria aerospațială – Spatial Sub-Orbital în care sunt implicate țări din Europa și Statele Unite ale Americii.

Richard Jolly este Profesor de Leadership și Comportament Organizațional în cadrul London Business School unde susține o gamă largă de cursuri pentru programul de Executive MBA în Londra, Orientul Mijlociu și Asia. Pe lânga activitatea academică, Richard oferă consultanță marilor companii, activitatea lui fiind concentrată pe susținerea de workshop-uri de dezvoltare managerială cu accept pe leadership și managementul schimbării, fiind coach pentru manageri general și pentru echipe manageriale.

***

Despre World Vision România

World Vision este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, de dezvoltare comunitară şi advocacy punând în centrul activităţii bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile rurale, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valori creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 25 de ani de prezenţă în România am desfăşurat programe pentru mai mult de 500.000 de copii şi adulti, în 400 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la șanse egale pentru copiii de la sate și de la oraș și de aceea, în comunitățile rurale unde este prezentă, desfășoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educație și reducerea abandonului școlar, sănătate și protecția copilului, agricultură și dezvoltare rurală, angajament civic și creștin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viață mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunității în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităților și membrilor acestora pentru a realiza o viață împlinită pentru fiecare copil.

Despre Expense Reduction Analysts

Expense Reduction Analysts este liderul global in managementul costurilor si achizitiilor ce are misiunea de a sprijini companiile sa gaseasca extra profit astfel incat sa devina mai competitive prin reducerea cheltuielilor operationale indirecte si cresterea lichiditatilor si a profitului operational. Avand o experienta globala in mai mult de 40 de tari de pe 5 continente Expense Reduction Analysts propune solutii unice de reducere a cheltuielilor, pastrand sau chiar imbuntatind calitatea serviciilor sau produselor clientilor nostri.  In cei 20 de ani de activitate consultantii Expense Reduction Analysts au implementat peste 15.000 de proiecte la nivel global, in portofoliul de clienti regasindu-se companii de renume precum Ikea, Volkswagen, Unilver, Dell, BMW, Hilton, Siemens, Ernst & Young, Decathlon, Honeywell si multi altii.

Despre Business Mark

BusinessMark este o companie care oferă servicii integrate de B2B, oferind clienţilor săi  modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.business-mark.ro.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează