Traseele unde se vor executa pistele de biciclete in Bucuresti

3

Am aflat cu ajutorul unui prieten cum să accesăm informații publice pe site-ul e-licitatie.ro despre traseele de biciclete ce urmează să fie executate în București.

Redăm, în cele ce urmează un fragment din documentul public cu privire la acest subiect.

„Traseele pe care se vor executa pistele pentru biciclisti,  12 artere si 51 intersectii :
·    Artera Iancu de Hunedoara, intersectiile Roma si Dorobanti (2 intersectii);
·    Artera Stefan cel Mare, intersectiile Polona, Tunari, Vasile Lascar, Grozovici, Viitorului, Obor (6 intersectii)
·    Artera Mihai Bravu, intersectiile Ferdinand, Pache Protopopescu, Vatra Luminoasa, Muncii, Baba Novac, Camil Ressu, Vitan, Splai, Vacaresti (9 intersectii)
·    Artera  Calea Dorobanti, intersectiile TP Caragiale, Piata Dorobanti, Piata Aviatorilor (3 intersectii)
·    Artera Drumul Sarii, intersectiile 13 Septembrie, Nabucului, Drumul Taberei (3 intersectii)
·    Artera Drumul Taberei, intersectiile  Lt. Gaina, Vasile Milea, Marcu, Sibiu, Pravat, Brasov, Romancierilor, Valea Ialomitei, Valea Argesului, Raul Doamnei, Brasov (11 intersectii)
·    Artera Calea 13 Septembrie, intersectiile Sebastian, Progresului, Tudor Vladimirescu, Izvor (4 intersectii)
·    Artera Ghencea, intersectiile  Valea Oltului, Brasov (2 intersectii)
·    Artera Brasov, intersectiile  Valea Florilor, Timisoara (2 intersectii)
·    Artera Timisoara, intersectiile Oltului, Moinesti, Sibiu, Milea (4 intersectii)
·    Artera Virtutii, intersectiile  Uverturii, Orsova, Splai, Constructorilor (4 intersectii)
·    Artera Crangasi, intersectia Virtutii (1 intersectie)
Lista trasee piste biciclisti:

1.    Sos. Mihai Bravu
2.    Sos. Stefan cel Mare
3.    B-dul Iancu de Hunedoara
4.    Calea Dorobanti
5.    Calea 13 Septembrie
6.    B-dul Ghencea
7.    Str. Brasov
8.    Str. Drumul Taberei
9.    Str. Drumul Sarii
10.    Sos. Virtutii
11.    B-dul Timisoara
12.    Calea Crangasi

trasee-biciclete-in-biucurestiLucrari de drumuri vor avea in vedere urmatoarele obiective:
a)    Alocarea spatiilor destinate pistelor de biciclisti pe carosabil si pe trotuare;
b)    Modificarea geometriei intersectiilor (unde este cazul);
c)    Refacerea/reabilitarea sistemului rutier pe artere si intersectii (unde este cazul);
d)    Detectarea punctelor in care sunt necesare propuneri de lucrari, evazari locale sau corectia unor elemente ale profilului transversal.

Se considera ca lucrarile de constructii necesare pentru traseele pistelor se vor realiza in ampriza actuala a profilului transversal, de regula pe trotuarele existente. Daca se va considera necesar, la proiectarea si executia noului sistem rutier se va tine seama de caracteristicile geotehnice ale terenului, de categoria strazii si de traficul ce se dezvolta pe acest tronson de strazi, respectiv de prevederile din studiile de fezabilitate si proiectele anterioare relative la strazile ce converg in intersectii sau pentru care s-au elaborat evaluari/expertize prin care sau indicat solutii de ranforsare/reabilitare a structurii rutiere.”

(foto Florin Ghinda, 2009)

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.