Training si experienta britanica in masurarea performantei de marketing pentru profesionistii de marketing din Romania

0

20 de profesionisti de marketing au participat in acest weekend la un program intensiv de training de marketing in masurarea si evaluarea performantei de marketing sustinut de Joe Shami de la Oxford College of Marketing.  Evenimentul organizat de Institutul de Marketing face parte dintr-un program de certificare acreditat international la care sunt inscrisi profesionisti interesati de performanta si recunoastere internationala.

Joe Shami a incheiat cursul de la Bucuresti cu multumiri adresate chiar participantilor.
„Vin de fiecare data cu bucurie in Romania si sunt impresionat de implicarea cursantilor, de atitudinea si entuziasmul lor de la cursuri, care il depaseste adesea pe cel pe care il vad in mod obisnuit in Marea Britanie.”

Joe Shami este expert in vanzari si in marketing, lector la Oxford College of Marketing si Profesor Asociat la University of Perpignan din Franta, unde tine in mod regulat cursuri de marketing strategic la nivel de Master si MBA in Europa, Orientul Mijlociu si SUA. Lucreaza cu specialisti de marketing in obtinerea certificarilor profesionale prin Chartered Institute of Marketing, dar ofera si traininguri in marketing si vanzari pentru clienti.

Pentru cursanti, intalnirea cu Joe Shami a fost „o investitie binemeritata”, spune Angela Capatina, Regional Manager, Romania la The Juice Plus+ Company.In ultimii 8 ani, la Institutul de Marketing s-au pregatit, perfectionat si certificat peste 400 de persoane, dintre care peste 10% lucreaza ca profesionisti de marketing in strainatate, in tari ca Marea Britanie, Franta, Cehia, Ungaria sau chiar Malawi.

Cursurile acreditate organizate de Institut, precum si certificarile internationale in parteneriat cu Oxford College of Marketing, conecteaza oamenii de marketing la agenda afacerilor.

Cine sunt cursantii si de ce se reintorc la scoala?

O mare parte a celor care lucreaza in marketing vin din zone creative si au nevoie sa isi perfectioneze abilitatile strategice, dar si sa inteleaga implicatiile financiare ale deciziilor de marketing pentru ca propun si coordoneaza bugete deloc mici, pe care trebuie sa invete sa le vada ca investitii care aduc profit.  Oamenii de marketing ai momentului, indiferent de nivel sau tipul de agenda urmarit – pentru branduri sau agentii – au nevoie sa invete corect limbajul cifrelor, iar masurarea performantei de marketing este o prioritate pentru toate programele Institutului de Marketing.

Astfel, training-urile si programele de certificare de la Institutul de Marketing se adreseaza profesionistilor cu experienta in marketing, iar cursurile sunt concentrate pe partea practica si insista asupra aplicarii notiunilor de marketing in organizatiile in care lucreaza cursantii.

Ca si medicii sau profesionistii certificati in servicii financiare, multi dintre cursanti sunt inscrisi intr-un program de pregatire continua, (Continuous Professional Development) care ii ajuta sa ramana permanent la curent cu ce este nou in industrie, la nivel international.

„Este o mare nevoie de astfel de suport si acest weekend a fost unul dintre cele mai bune cursuri la care am participat”, spune Ruxandra Constantin, Marketing Manager Stationery Central South-East Region”.
„Spre deosebire de alte cursuri, acest tip de training te  invata sa gandesti, sa vezi de ce faci un anume lucru.  Altele iti arata doar butoanele sau ce sa faci. ” – spune Ana Munteanu Popa, alta cursanta inscrisa la Diploma Profesionala  in Marketing.

Ce beneficii aduce un program de certificare internationala?

O mare parte din programul de pregatire consta in dezvoltarea unor proiecte aplicate de marketing pentru organizatiile in care cursantii lucreaza. Pe langa acestea, cursul si weekendul intensiv acopera instrumente de gandire si actiune din cele mai de incredere surse anglo-saxone, studii de caz relevante si exemple noi. Printre companiile pentru care cursantii au exersat strategii, se numara compania Netflix, careia participantii i-au realizat cate un dashboard (n.r. un panou de control) pentru masurarea performantei de marketing, dar si pentru Aqua Carpatica, brand exportat cu succes in strainatate al companiei Valvis Holding care are cursanti inscrisi in program.

La finalul unui program de training de unul sau doi ani, daca promoveaza cu succes trei probe, evaluate de specialisti din Marea Britanie, participantii primesc o diploma recunoscuta international si pot lucra in domeniul lor oriunde in lume – aceasta fiind una dintre cele mai importante garantii ale profesionalizarii in domeniu.

 

Cine sunt trainerii si tutorii?

 

Trainerii si tutorii nostri au atat experienta de predare si rezultate dovedite in pregatirea studentilor pentru examenele acreditate international, cat si experienta practica in calitate de oameni de marketing sau consultanti extrem de cautati. Majoritatea au o cariera care combina in egala masura munca de predare cu pozitii de marketing si consultanta, pentru a oferi studentilor nostri suport, atat pentru partea teoretica, dar si pentru cea practica.

Institutul de Marketing a fost creat in parteneriat cu Oxford College of Marketing si More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local in Romania tuturor marketerilor interesati de performanta profesionala la standarde internationale prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul ofera acces la resurse de marketing, dar si webinare pe teme de interes din domeniu. Cei interesati pot gasi mai multe informatii pe site-ul dedicat, https://institutuldemarketing.ro/, dar si pe portalul de resurse Marketing Focus, www.marketingfocus.ro. Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare asociatie a marketerilor din Europa, cu peste o suta de ani de existenta. CIM traseaza standardele profesionale in domeniu, dezvoltand si actualizand permanent programele de studiu in functie de dinamica  pietei muncii si de cerintele venite din partea angajatorilor.

Cursuri dedicate profesionalizarii din agenda viitoare:

Specialistii de la Institutul de Marketing organizeaza, de asemenea, cursuri si traininguri personalizate pentru companii, in functie de specificul si nevoile acestora.

Institutul de Marketing  – http://www.institutuldemarketing.ro

Oxford College of Marketing http://www.oxfordcollegeofmarketing.com/about-us/

Chartered Institute of Marketing http://www.cim.co.uk/Home.aspx

Marketing Focus – platforma online IM http://www.marketingfocus.ro/

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.