Tehnologia devine cel mai important aliat al profesioniștilor de marketing

0

Experți în marketing, top manageri de comunicare și antreprenori, interesați să crească vizibilitatea companiei lor apelând la cele mai noi și eficiente instrumente și tehnici de marketing, au dat curs invitației Institutului de Marketing România de a participa la primele activități din acest an. Astfel, în weekendul 15-18 ianuarie, peste 170 de profesioniști în marketing au asistat la un eveniment complet și complex, care a demarat vineri, 15 ianuarie cu seara soluțiilor și a demonstrațiilor inedite de marketing, organizată în parteneriat cu SAP România.

Poza Vasile Hodorogea Institutul de Marketing

Mixul de prezentări a pornit de la noile tehnologii, de tip ”augmented reallity” sau ”virtual reallity”, și a inclus softuri performante, cum ar fi SAP Hybris, cea mai nouă soluție de automatizare de marketing a gigantului mondial, toate in ideea de a oferi noi modalități de a trage sau a păstra, în mod profitabil, clienți sau fani.

“Foarte util pentru optimizarea proceselor și creșterea calității interacțiunii cu clienții existenți, dar și cu prospecții. Extrem de utile recomandările primite din partea tutorelui din Marea Britanie, Red Barrington”, – explică Ramona Vasilca-Șerban, Internet Channel Administrator, OTP Bank Romania, dar și cursant al Institutului de Marketing la programul de certificare internaționala Mastering Metrics. „Un eveniment foarte bun, cu multe aplicații și studii de caz, foarte practice”, subliniază Emilia Muscalu, Head of Marketing and Communications la Coface Romania. “O plăcută îmbinare a zonei de marketing cu cea de networking”, adaugă Mădălina Cazamir, responsabil Proiecte speciale și Online la BCR.

Soluția SAP Hybris Marketing utilizează informațiile contextuale în timp real pentru a actualiza în permanență un profil 360°, atât al clienților actuali, cât și al clienților potențiali. Acest profil dinamic arată toate acțiunile din trecut ale clienților, precum și ceea ce ar putea să facă în viitor și care sunt lucrurile care îi interesează cel mai mult în orice moment.

Utilizând instrumente puternice de targetare, marketerii pot intra în contact cu clienții prin campanii one-to-one, personalizate pe website, via e-mail sau publicitate digitală, pot iniția un apel de vânzare sau service și pot transmite mesaje prin aplicații sau dispozitive mobile. Campaniile pot fi declanșate automat, în timp real, în funcție de comportamentul clienților, pot fi planificate și programate de către marketeri sau pot fi create ad-hoc cu mult mai multă ușurință și flexibilitate.

Au urmat două zile de pregătire intensive de strategie digitală, sâmbătă și duminică, 16 și 17 ianuarie, susținute de Red Barrington, de la Oxford College of Marketing, la care au participat profesioniști români înscriși în programele de certificare internațională. Cursanții au acoperit și au recapitulat toate noțiunile de teorie legată de strategia de marketing digital, dar și cum le vor aplica într-un plan de marketing digital realizat în organizația în care lucrează. Red Barrington este specialist în marketing digital cu o experiență de peste 15 ani în domeniile marketingului afiliat și de performance, media buying, lead generation si e-mail marketing. Este Chartered Marketer și unul dintre tutorii Oxford College of Marketing pentru certificările internaționale de marketing CIM.

***

Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în Romania tuturor marketerilor interesați de performanță profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing, dar și webinare pe teme de interes din domeniu. Cei interesați pot găsi mai multe informații pe site-ul dedicat, www.institutuldemarketing.ro, dar și pe portalul de resurse Marketing Focus, www.marketingfocus.ro.. Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare asociație a marketerilor din Europa, cu peste o sută de ani de existență. CIM trasează standardele profesionale în domeniu, dezvoltând și actualizând permanent programele de studiu în funcție de dinamica pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor.

Linkuri utile:

Institutul de Marketing http://www.institutuldemarketing.ro/contact-2/
Oxford College of Marketing http://www.oxfordcollegeofmarketing.com/about-us/
Chartered Institute of Marketing http://www.cim.co.uk/Home.aspx
Marketing Focus – platforma online IM http://www.marketingfocus.ro/

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează