Sute de bucureşteni s-au alăturat campaniei „Dăruieşte timp, donează sânge!”

0

Aproximativ 40l de sânge au fost donaţi în cadrul campaniei „Dăruieşte timp, donează sânge!”, ce s-a desfăşurat în perioada 27 – 29 iunie 2015, la Sun Plaza Shopping Center. Sute de bucureşteni s-au prezentat în cele trei zile de campanie pentru a dona în unitatea mobilă amplasată la intrarea principală a centrului comercial. Campania „Dăruieşte timp, donează sânge!” a fost organizată de Sun Plaza în parteneriat cu Asociaţia React şi Centrul de Transfuzie Sanguină din Bucureşti.

Doneaza sange_1

Doneaza sange_2

Doneaza sange_3
Fiecare donator a trecut printr-un proces riguros pentru stabilirea eligibilităţii, ce a constat în trei etape: completarea chestionarului pe baza căruia s-a făcut anamneza, verificarea tensiunii şi testarea în laborator pentru a se verfica grupa RH, hemoglobina şi glicemia. Toţi care au trecut de aceste etape au ajuns pe scaunul de donator, unde au donat 450 ml de sânge, cantitatea standard ce se recoltează în instituţiile medicale.

„Sângele provenit din donare benevolă este considerat un sânge sigur pentru că persoanele nu vin interesate de beneficii, ele fac acest gest din altruism şi de cele mai multe ori revin devenind donatori fideli. Sistemul transfuzional în mod normal ar trebui să se bazeze pe donatori fideli, persoane care donează o dată la trei luni, pentru că sângele lor este testat în mod regulat, iar riscul de îmbolnăvire este mai mic”, a declarat dr. Anca Ştefan, Preşedintele Asociaţiei React.

Sun Plaza mulţumeşte tuturor celor care s-au implicat în această campanie – donatori, cadre medicale şi parteneri – şi susţine în continuare donarea recurentă. Dana Ciucă, Event Manager Sun Plaza Shopping Center, declară: „Am fost cu adevărat impresionaţi de răspunsul oamenilor interesaţi să ajute, care s-au prezentat în număr atât de mare să doneze. De aceea am prelungit programul unităţii mobile în fiecare zi cu aproximativ o oră şi jumătate şi intenţionăm să reluăm campania pe viitor.”

Campania „Dăruieşte timp, donează sânge” face parte din strategia de CSR a Sun Plaza Shopping Center şi se adresează tuturor bucureştenilor interesaţi să contribuie printr-un gest umanitar la salvarea vieţilor omeneşti.

***
Asociaţia React este o organizaţie neguvernamentală ce participă semnificativ la dezvoltarea celor patru piloni ai unei comunităţi prospere: sănătate, educaţie, economie socială şi dezvoltare comunitară. Suntem printre cele mai premiate organizaţii neguvernamentale din România, cu 14 premii de excelenţă naţionale şi internaţionale câştigate în ultimii ani. Implementăm proiecte integrate, care produc schimbări majore în viaţa oamenilor prin sprijin competent şi implicare activă. În cei nouă ani de la înfiinţare, am contribuit la schimbarea vieţii unui număr de aproximativ 100.000 de români şi am salvat peste 200.000 de vieţi omeneşti. React are filiale în 5 oraşe din ţară şi o echipă de 50 de angajaţi şi peste 200 de voluntari. www.asociatiareact.ro

Sun Plaza Shopping Center, aflat în sudul capitalei, este un proiect dezvoltat şi deţinut de S IMMO AG, listată la Bursa din Viena, fiind cea mai veche companie de investiţii imobiliare din Austria. În prezent proiectul este administrat de CBRE România. Deschis în februarie 2010, centrul comercial Sun Plaza oferă peste 130 de magazine internaţionale şi locale precum: Cora, Leroy Merlin, H&M, Zara, opţiuni de divertisment asigurate de complexul cinematografic Cinema City ce deţine 15 ecrane, o zona dedicată pentru bowling, o terasă de vară aflată la înălţime şi numeroase restaurante cu bucătărie variată.
Parteneri: Cora, Salad Box, Second Cup, Spartan
Parteneri media: Agerpres, Calendar Evenimente, IQool, Kanal D, Lyla, Ring, România Pozitivă, Studenţie.ro, ŞtiriONG.ro, Ziare.com

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează