Sun Plaza şi Asociaţia React lansează campania „Dăruieşte timp, donează sânge!”

0

Sun Plaza Shopping Center şi Asociaţia React, împreună cu Centrul de Transfuzie Sanguină Bucureşti, anunţă lansarea campaniei „Dăruieşte timp, donează sânge” prin care încurajează bucureştenii să doneze sânge în cadrul unităţii mobile ce va fi amplasată la intrarea principală a centrului comercial. Acţiunea se desfăşoară în perioada 27 – 29 iunie 2015, între orele 09:00 – 13:00.

Dăruieşte timp, donează sânge

Pe parcursul celor trei zile ale campaniei „Dăruieşte timp, donează sânge” vor putea dona simultan câte două persoane la fiecare 10 de minute. Recoltarea de sânge va fi realizată de personal specializat, medici şi asistente de la Centrul de Transfuzie Sanguină Bucureşti, în condiţii de siguranţă şi folosind instrumente de unică folosinţă. La fiecare donare, se vor recolta aproximativ 450 de ml de sânge, care vor fi ulterior utilizaţi în spitalele din Bucureşti pentru pacienţii supuşi unor intervenţii chirurgicale sau pentru cei care au nevoie de transfuzii de sânge.

La finalul procesului, donatorii de la Sun Plaza vor avea la dispoziţie o zonă special amenajată, pentru a se reface, lângă unitatea mobilă amplasată pe esplanada Sun Plaza de la intrarea principală, din Şoseaua Olteniţei. Înainte de a dona, celor interesaţi li se recomandă consumarea unui mic dejun normal cu legume şi fructe, fără multe proteine şi grăsimi.

Este dovedit faptul că donarea de sânge, pe lângă principalul beneficiu de a salva vieţile omeneşti,  contribuie şi la îmbunătăţirea sănătăţii donatorului. În urma donării, sângele este împrospătat, imunitatea organismului creşte, iar riscurile de paralizie şi de accident vascular se reduc cu aproximativ 30%.

Campania „Dăruieşte timp, donează sânge” face parte din strategia de CSR a Sun Plaza Shopping Center şi se adresează tuturor bucureştenilor interesaţi să contribuie printr-un gest umanitar la salvarea vieţilor omeneşti.

Mai multe despre condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a dona, dar şi despre beneficiile donatorilor, găsiţi pe www.sun-plaza.ro şi www.facebook.com/Sun.Plaza.Shopping.Center şi pe www.pentruviata.com.

Asociaţia React este o organizaţie neguvernamentală ce participă semnificativ la dezvoltarea celor patru piloni ai unei comunităţi prospere: sănătate, educaţie, economie socială şi dezvoltare comunitară. Suntem printre cele mai premiate organizaţii neguvernamentale din România, cu 14 premii de excelenţă naţionale şi internaţionale câştigate în ultimii ani. Implementăm proiecte integrate, care produc schimbări majore în viaţa oamenilor prin sprijin competent şi implicare activă. În cei nouă ani de la înfiinţare, am contribuit la schimbarea vieţii unui număr de aproximativ 100.000 de români şi am salvat peste 200.000 de vieţi omeneşti. React are filiale în 5 oraşe din ţară şi o echipă de 50 de angajaţi şi peste 200 de voluntari. www.asociatiareact.ro

Sun Plaza Shopping Center, aflat în sudul capitalei, este un proiect dezvoltat şi deţinut de S IMMO AG, listată la Bursa din Viena, fiind cea mai veche companie de investiţii imobiliare din Austria. În prezent proiectul este administrat de CBRE România. Deschis în februarie 2010, centrul comercial Sun Plaza oferă peste 130 de magazine internaţionale şi locale precum: Cora, Leroy Merlin, H&M, Zara, opţiuni de divertisment asigurate de complexul cinematografic Cinema City ce deţine 15 ecrane, o zona dedicată pentru bowling, o terasă de vară aflată la înălţime şi numeroase restaurante cu bucătărie variată.

Parteneri: Cora, Salad Box, Second Cup, Spartan

Parteneri media: Agerpres, Calendar Evenimente, IQool, Kanal D, Lyla, Ring, România Pozitivă, Studenţie.ro, ŞtiriONG.ro, Ziare.com

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează