Cum propunem corporațiilor proiecte de CSR? Training CSR for NGO.

0

Social Responsibility Agency organizează training-ul ”CSR for NGO. Cum propunem proiecte de CSR corporațiilor” care va avea loc joi, 22 mai, între orele 9:30 – 18:00 la Training Café din București, Str. Academiei, nr.17, et.3, zona Universitate.

Training-ul se adresează exclusiv reprezentanților ONG-urilor, fie că sunt manageri de proiect sau foundraiseri în cadrul organizației, iar principala nevoie căreia îi răspunde programul este crearea strategiei de proiect astfel încât acesta să se poată integra în strategia de CSR a companiilor targetate. De asemenea training-ul va oferi răspunsuri și la întrebări precum: Cum se poate integra proiectul meu în strategia de CSR a unei companii? În funcție de ce criterii trebuie să aleg compania care poate să îmi finanțeze proiectul? De ce este proiectul meu potrivit pentru compania respectivă?

”Cei care vor alege să participe la acest program de training vor pleca, în primul rând cu strategia proiectului lor de CSR gata făcută. În plus, dacă lucrează deja la un proiect, pot să-i îmbunătățească strategia în cadrul acestui training. De asemenea vor afla care sunt vectorii de dezvoltare ai proiectului lor în funcție de mecanismul după care funcționează conceptul CSR și vor avea posibilitatea să verifice validitatea proiectului lor”, a spus Diana Șerban, fondator Social Responsibility Agency și trainer pentru acest program.

Participanții la eveniment vor primi și un caiet de lucru unde vor găsi, structurată, toată informația de care au nevoie, precum și spațiul necesar pentru structurarea propriului proiect. La finalul zilei informațiile, dar și ideile lor de proiect vor rămâne concentrate într-un singur suport. Accesul la training se va face pe bază de înscriere și confirmare. Mai multe detalii despre procesul de înscriere puteți găsi aici.

Header CSR training 22 mai

Despre trainer

Diana Șerban este fondator al revistei Social Responsibility Magazine (www.srmagazine.ro) și al proiectului Social Responsibility Agency care coordonează proiectul Social Link, comunitatea oamenilor responsabili social din România, doctorand în domeniul Științele Comunicării în cadrul SNSPA. Tema tezei: Particularitățile aduse de tema CSR în comunicarea online și offline a companiilor, trainer acreditat de Ministerul Muncii, Familiei și Protecţiei Sociale și Ministerul Educației, Cercetării și Inovării (pentru ocupația Formator COD COR 242401) și asistent universitar în cadrul SNSPA unde susține seminariile cursului ”Introducere în Sociologie”.

Despre Social Responsibility Agency

Social Responsibility Agency își propune să fie o agenție de PR responsabil (PRr). Nu doar pentru faptul că se ocupă de proiecte sustenabile ci și pentru că își gândește propriile proiecte pentru a aduce valoare în plus comunității și societății în care își desfășoară activitatea. Proiectele agenției sunt: Social Link – Comunitatea oamenilor responsabili social din România, CSR training for NGO, GOOD Project.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează