Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Seara de Sponsorship @ roPot

0

Seara de Sponsorship

Data şi ora: 27 Iun 2011 06:30 pm – 09:30 pm
Loc: HUByx

Gazde: Vlad Craioveanu

Care este primul lucru pe care îl facem atunci când ne gândim la o nouă idee de eveniment sau program? Îi facem un concept care să fie interesant pentru toate părţile implicate. După asta începe goana după resurse, fie că sunt ele umane, logistice sau financiare. Succesul unui eveniment sau program stă în primul rând în rezultatul final, însă o componentă serioasă este în sustenabilitatea lui prin acoperirea bugetului.

Sponsorii şi partenerii sunt unii din stakeholderii cei mai importanţi pentru sustenabilitatea financiară şi sunt cei cu ajutorul cărora un eveniment poate avea mai multă consistenţă sau un program pe termen mai lung poate fi dezvoltat şi crescut.

Însă nu este niciodată atât de uşor să ajungi la sponsori. Sunt atât de multe variabile în ce înseamnă o colaborare de genul ăsta încât uneori pare şi dificil să începi să îi cauţi. Trebuie să ştii pe cine să cauţi relevant pentru idea ta, să ajungi la persoana potrivită, să o convingi de idea ta, să aibe şi bugetul disponibil din care să îţi dea şi ţie şi aşa mai departe. Unde mai pui că pe lângă tine sunt încă cel puţin alţi 100 care caută o sponsorizare de la aceeaşi companie.

Ce este de făcut şi mai ales, cum putem să fim eficienţi şi relevanţi pentru sponsorii noştri?

Propunerea noastră pentru această seară este să intrăm puţin mai adânc în lumea sponsorizărilor, a strategiilor de găsire şi vânzare, să povestim despre cum îţi creezi legături de lungă durată cu sponsorii, despre cum poţi dezvolta proiecte punctuale sau de lungă durată împreună cu ei şi când devine o idee un proiect strategic pentru compania sponsor.

Invitatele acestei seri sunt Claudia Buneci – Corporate Project Manager la Danone Romania şi Katie Rizvi – Preşedinte Asociaţia Little People. Claudia se ocupă de programele de responsabilitate socială ale companiei de aproximativ 2 ani, având un background de comunicare.

Obiectivele urmărite de-a lungul evenimentului vor fi

  • înţelegerea asupra conceptelor de “sponsorship”
  • cum ne alegem sponsorii şi partenerii potriviti şi la ce caracteristici trebuie să ne uităm
  • cum şi când devine relevant şi important un proiect pentru un potenţial sponsor
  • care sunt criteriile de selecţie pe care le foloseşte o companie în alegerea proiectului sau organizaţiei cu care lucrează

Costul participării la acest eveniment este de 40 lei (pentru abonaţii roPot Implicat şi Dedicat, seara este inclusă în pachetul de membru)

Despre autor

avatar

Impact Hub Bucharest este spațiul dinamic în care profesioniști și antreprenori lucrează pentru dezvoltarea proiectelor și inițiativelor de business. Încă din 2012, Impact Hub Bucharest este primul spațiu de coworking din România, cu o comunitate de peste 2.500 de membri în 2 locații centrale din București, Impact Hub Universitate și Impact Hub Floreasca, iar la nivel global organizația este prezentă în peste 100 de locații din peste 50 de țari. Misiunea Impact Hub Bucharest este de a susține ecosistemul antreprenorial oferind programe de accelerare a startup-urilor și finanțare directă, precum și cea mai mare platformă online de educație antreprenorială.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.