Săptămâna viitoare are loc cel mai mare târg de carieră – Angajatori de TOP!

0

Ediția cu numărul 19 Angajatori de TOP se va desfășura săptămâna viitoare, pe 22-23 octombrie la Sala Palatului. La eveniment vor fi prezente 100 de companii, care au deschise peste 4000 de oportunități de carieră.

Statisticile arată că majoritatea companiilor oferă remunerații financiare în intervalul 700–1000 € pentru poziţiile middle-level, pachete de relocare, precum și beneficii neconvenționale precum organizarea de schimburi interculturale, existența unor spații de relaxare speciale pentru angajați, precum game rooms și biblioteci. În cadrul ediției din această toamnă, vizitatorii au posibilitatea să se înscrie la 30 conferințe și workshop-uri susținute de companiile prezente.

adt18__

Din experiența edițiilor anterioare, recrutorii și-au îndeplinit în proporții ridicate planurile de recrutare. Peste 36% dintre aceștia au declarat că au avansat discuții cu 10-20 de candidați, 25% dintre angajatori au abordat între 20-50 de candidați în vederea recrutării, iar 25% dintre specialiștii HR au demarat discuții în vederea angajării cu mai puțin de 10 candidați prezenți la Angajatori de TOP, în timp ce 15% au iniţiat discuţii cu între 50-100 de candidaţi şi peste 100 de candidaţi.

“Cu ocazia târgului de joburi Angajatori de TOP, firma DB Schenker Global Services Europe lansează campania “Follow the bubbles”, prin care intenţionăm să recrutăm un număr de 50 de noi colegi cu spirit de aventură până la sfârşitul anului 2015, urmând ca până în anul 2019 să fim o echipă de 600 de angajaţi. Poziţiile noastre sunt în domeniul contabilităţii şi se adresează în special tinerilor absolvenţi de studii superioare precum şi cunoscătorilor de limbi străine. Urmăreşte panourile amplasate prin oraş pentru a afla ce ne reprezintă pe noi ca şi echipa. Aplică acum pentru A job like no other!” – Roxana Coman, Recruitment Specialist DB Schenker Global Services Europe.

“BearingPoint are în prezent 230 angajaţi în România, oferind consultanţă de management clienţilor din domenii foarte variate, în peste 160 de proiecte internaţionale. Căutam candidaţi talentaţi, proaspăt absolvenţi şi studenţi în an terminal, dar şi candidaţi cu experienţă consistentă în oricare din domeniile: implemetare şi suport SAP, raportare financiar-bancară, Data Warehouse, Java, Javascript, PHP, HTML, C#, .net, SharePoint, SQL, IT security, Informatică PowerCenter, BI, aplicaţii mobile, care să se alăture echipei noastre, pregătiţi să accepte provocarea continuă de a călători şi a de a lucra într-un mediu de lucru internaţional” – Raluca Baicu, Manager Resurse Umane BearingPoint.

Beneficii salariale și non-salariale. Estimările companiilor în privinţa salariilor variază în funcţie de nivelul de experienţă, iar aceste valori pot fi puternic influenţate de specializarea candidatului, rezultatele obţinute anterior, experienţă relevantă pe o poziţie anterioară, etc. Oportunitățile de carieră prezentate de companii depășesc salariile medii din România și sunt deschise pentru orice nivel de carieră, atât pentru persoane senior-level cât și pentru cele entry-level. În urma informațiilor primite din partea companiilor, a reieșit că pentru poziţiile entry-level angajatorii oferă o remunerație cuprinsă în intervalul 300-400 €, iar pentru cele middle-level între 700–1000 €. Pentru pozițiile dedicate candidaților senior-level remunerația este cuprinsă între 700-1500 €, iar în anumite cazuri, salariile pot depăşi nivelul de 1500 €.

În plus, companiile oferă și o serie de alte beneficii non-salariale. În urma rezultatelor studiului “Cei mai doriți angajatori 2015” a reieșit că principalele 3 criterii care i-ar determina pe candidați să se relocheze sunt salariul, pachetul de beneficii şi posibilitatea de dezvoltare profesională. La această ediție, Angajatori de TOP Bucureşti, aproximativ 38% dintre angajatori oferă pachete de relocare pentru candidații pe care îi selectează. Așadar, angajatorii urmăresc să recruteze candidați bine-pregătiți din toate zonele țării, în concordanță cu pregătirea și experiența acestora.

2

Beneficii neobișnuite oferite de companiile prezente la târg. În plus faţă de beneficiile menţionate mai sus, există angajatori care se axează pe alte metode prin care să mențină candidații satisfăcuți și motivați la job. Printre acestea se numără existența unor spații dedicate relaxării, precum game rooms și biblioteci. În plus, unele companii pun la dispoziția angajaților și metode neconvenționale precum biciclete, disponibile pentru angajați sau posibilități de dezvoltare profesională prin organizarea de workshop-uri sau cursuri în centrele din țară sau în străinătate. Fie că este vorba de călătorii sau experiențe unice (ex: zbor cu parașuta etc.), masaj la birou, existența unui Hall of Fame pentru angajați, precum și produse personalizate sau carduri de reduceri, numeroase companii pun la dispoziția angajaților săi și alte beneficii care să îi ajute pe aceștia să se dezvolte armonios la locul de muncă.

Aspecte semnalate de companii. Ce probleme întâmpină candidații în etapele de recrutare? Una dintre cele mai frecvente greșeli ale candidaților este modul în care se prezintă la interviu (54%), pe a doua poziție se situează redactarea CV-ului, 23% dintre angajatori semnalând acest fapt, în timp ce, pe a treia se situează o înțelegere defectuoasă a modului de aplicare la pozițiile disponibile (17%), urmate de redactarea scrisorii de intenţie (3%), respectiv negocierea salariului (3%). La ediția din această toamnă Angajatori de TOP, va exista un stand, CV Experts, unde specialiști HR vor oferi scurte sesiuni de consiliere în ceea ce privește redactarea CV-urile vizitatorilor, pentru a le mări șansele de angajare.

Peste 30 de workshop-uri și conferințe la Angajatori de TOP Bucureşti.

SkillShops: În cadrul acestor workshop-uri candidații pot afla sfaturile specialiștilor în recrutare, ce poziții sunt deschise în companii, dar vor avea posibilitatea să dezvolte și abilități importante, precum comunicare eficientă, tehnici de negociere și vânzare, munca în echipă, stiluri de leadership, orientarea către client, managementul timpului, metode de prioritizare și eficientizare, etc. Companii care susțin astfel de workshopuri la Angajatori de TOP Bucureşti: Accenture (Leadership – work, dedication, passion), Mc Donald’s România (Dezvoltarea carierei la Mc Donald’s), BCR (Oameni ca ei au nevoie de oameni ca tine. Vino să afli cum poți îmbina pasiunea ta cu job-ul la BCR), Telus Internaţional Europe (Creativity and innovation workshop), DB Schenker SSC  (Understanding career paths – plan for success), Genpact (GATEWAY Trainee Program), Telekom România (Get ready for the interview), Hewlett-Packard (Virtual teams @HP), REWE România (Oportunități de carieră la REWE România Penny Market), CHEP.COM (Inspiring careers – how to set your development goals and achieve them), Oracle (Landing your Oracle #dreamjob-step by step), Libra Internet Bank (Începe-ți cariera în Banking la Libra Internet Bank), Computer Generated Solutions România (How to approach different types of clients), Vodafone ( Your First Job @ Vodafone & Vodafone Shared Services România), Societe Generale European Business Services (Model de interviu comportamental pentru angajare în SG EBS), Automatic Data Processing (ADP) România (Be the top candidate! Win them over!), Educativa (Edmundo-Oportunități de studii în străinătate).

TechLabs: Aceste workshop-uri vor oferi informații despre ultimele noutăți și cele mai inovatoare proiecte din domeniul IT.  Companiile care vor susține TechLabs la Angajatori de TOP Bucureşti: IBM (The Blue Internship experience: IT&C Consultancy & Project Management și The Blue Internship experience: Programming & Databases), InCrys (Modern Project Management Approaches), Oracle (Use your #OracleTalent to get to your dream job), Ericsson Telecommunications România (IT for better living), Stefanini România (Estimating Workloads), Dell (Bring everything you are) şi 1&1 (An introduction to Internet Real Estate).

TechTalks: În cadrul acestor conferințe, specialiști din companii precum IBM, BearingPoint, Bitdefender, Accenture, Intel le vor prezenta participanților detalii  despre ultimele tehnologii utilizate și cum funcționează acestea, dar și beneficiile, provocările întâlnite şi metodologiile de lucru pe care le folosesc aceştia. Conferințele TechTalks de la Angajatori de TOP Bucureşti sunt: Agile Estimating & Planning, Software Development, Web & Mobile Innovations.

Detalii despre eveniment, companiile participante și programul workshop-urilor pot fi regăsite la secțiunea dedicată târgului pe www.hipo.ro.

Despre Catalyst Solutions

Catalyst Solutions este o companie de consultanță în domeniul resurselor umane, specializată în dezvoltarea de soluții de recrutare și employer branding.

Având o experiență de 9 ani, Catalyst Solutions adaugă valoare clienților și candidaților cu fiecare dintre proiectele sale: Angajatori de TOP (cel mai mare târg de carieră din Romania organizat bianual în București, Timișoara), www.HiPo.ro – singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare, Top Talents Romania (proiect ce identifică în fiecare an cei mai valoroși 300 de studenti si absolventi la nivel național), Career Innovation Week (identifică tineri cu rezultate remarcabile în domeniile financiar, vânzări, marketing, cercetare și inginerie), Consulting Days (cuprinde o serie de conferințe dedicate celor interesați de audit, taxe, contabilitate, legal), Ghidul Angajatorilor (publicație de orientare în carieră adresată studenților și masteranziilor din domeniul economic și tehnic distribuită în cele mai importante centre universitare din țară), DevTalks (proiectul reunește 350 de developeri & profesioniști IT pasionați de zonele web, mobile, cloud computing și big data), DevHacks (un hackathon de dezvoltare profesionala care isi propune sa reuneasca 300 de participanti, timp de 24 de ore, alaturi de sponsori si mentori care pot oferi suport în dezvoltarea unor aplicații/idei valoroase pentru comunitate), Târgul Virtual pentru Absolvenți (proiect online de recrutare ce are loc anual si este adresat studenţilor şi masteranzilor care finalizează studiile).

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează