S-a incheiat cea de-a XII-a editie CNSC, o editie de poveste, cu tema Storyscaping

0

 PRIME Romania a organizat, intre 23 si 24 aprilie, a XII editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, la Universitatea Europei de Sud Est Lumina.

Prima conferinta, „Storyscaping: lumea de poveste a brandurilor”, a debutat cu prezentarea lui Paul Markovits (Vice Presedinte Marketing Carlsrom Beverage), care a definit conceptul de storyscaping si tehnicile asociate lui, de crearea a unei povesti de brand. Storyscaping depaseste nivelul storytellingului si se bazeaza pe o lume in care consumatorii interactioneaza cu brandurile. Urmatoarea prezentare, a lui Lorand Balint (Managing Director Leo Burnett), a prezentat storyscapingul in comparatie cu handbalul, dupa principiul „am creat momentul, am creat o poveste in jurul unui lucru simplu”. Conferinta s-a terminat odata cu prezentarea Ioanei Mucenic (Managing Partner Pastel), care a subliniat importanta pe care o au emotiile in construirea unei lumi de brand.

In cadrul studiul de caz DACIA – Parfum de poveste, Raisa Beicu (Specialist PR DACIA), impreuna cu Mihai Costache (Copywriter Publicis), au discutat despre campania lansata la Gaudeamus si impactul pe care l-a avut asupra iubitorilor de literatura.

In cea de-a doua conferinta, „Transmedia storytelling: un singur mesaj, platforme multiple”, Sorin Psatta (Integrated Communication Director BBDO) a vorbit despre relevanta povestilor de brand pentru consumatori, preponderent in online, iar Iulian Padurariu (Managing Partner MARKS) a discutat pe larg despre implicarea userului si rolul pe care il poate avea pentru o campanie complexa. Conferinta s-a terminat cu prezentarea lui Vasile Alboiu (Chief Creative Officer al Grupului Lowe Romania), care a punctat tehnicile complete pentru a crea o poveste care are potentialul de a construi o lume.

In cadrul conferintei „Visual storyscaping: de la crearea unor reclame la crearea unor povesti”, Sebastian Olar (Group Creative Director McCann Erickson) a vorbit despre reclame si ceea ce le face sa fie bune – povestile lor. Arpad Rezi (Art Director McCann Erickson) a subliniat ca simplitatea unei reclame o face sa fie mai usor de tinut minte si mai remarcabila. In final, Stefan Vasilachi (Head of Art Geometry Global) a concluzionat ca storyscapingul este reprezentat de campanii in care oamenii au ocazia sa experimenteze ceea ce fac brandurile si ca interactiunea primeaza.

Ultima conferinta, „Storyscapingul: noua strategie in construirea unui brand de succes”, a debutat cu prezentarea lui Valentin Radu (CEO Marketizator), care a spus ca noi, oamenii, suntem devoratori de experiente, iar storyscapingul mizeaza pe acest principiu. Ulterior, Bianca Dumitrascu (Art Director Leo Burnett) a concluzionat ca interactiunea unui brand cu un consumator tine mult de ascultarea activa, care este necesara pentru o campanie de succes. In final, Matei Psatta (Digital Strategy & Social Media Director Leo Burnett) a punctat viitorul in materie de trenduri in publicitate si comunicare: povestile grozave, spuse cu uneltele potrivite.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz sustinut de catre Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch Romania), care a discutat despre lupta intre a minti sau a fi, aducand o noua viziune termenului de storyscaping.

La finalul fiecarei zile s-au derulat workshopuri simultane, unde participantii au avut ocazia sa se foloseasca de ce au invatat in cadrul conferintelor pentru a gandi campanii de comunicare integrate. Workshopurile din cele doua zile au fost sustinute de catre reprezentanti din partea DACIA, Ursus, Geometry Global, Pastel, iLeo, McCann Erickson, Mercury 360, Atelier 7 si Publicis.

Evenimentul s-a incheiat pe data de 24 aprilie cu petrecerea CNSC, care a avut loc in Eleven Social Club, incepand cu ora 21:00.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Galaxy Design, Murfatlar, Brandbuilders, Fornetti, F64, Nestle, BIC, Bitdefender, Editura Universitara, Alka, Albalact, Books express, Mondelez, Izvorul Cristalin si de partenerii media: IQads, StartUb, PR Wave, Chelgate, Calendar venimente, Studentdinprovincie.ro, PR Romania, Educativa, Buzz camp, Comuncate de Presa, Integral Edu, Gen 90, Going out, Bucharest Guide, ABC Antreprenori, Leaders, Scoala ADC*Ro, Social Responsability Magazine, Art we, Dordeduca.ro, Vinsieu.ro, IAA Young Professionals, Romania Pozitiva, Romanian Copywriter, Clujlife, Iqool.ro.

Despre PRIME

PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 18 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale, in Brasov si Iasi.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează