Rezultatele campaniei IKEA ”NE JUCĂM pentru dreptul la joacă!”

0

Mii de copii din comunități sărace, tabere de refugiați și zone de conflict și copii cu dizabilități se vor putea juca din nou cu ajutorul programelor globale finanțate de IKEA Foundation. Prima campanie IKEA „NE JUCĂM pentru dreptul la joacă!” s-a încheiat cu succes și în magazinul IKEA din București prin implicarea angajaților și clienților IKEA.

lattjo

Vizitatorii magazinului IKEA din București au cumpărat 59.472 de jucării de pluș, jocuri și cărți de povești în perioada 1 noiembrie – 24 decembrie 2016. Pentru fiecare produs pentru copii cumpărat pe durata Campaniei ”NE JUCĂM pentru dreptul la joacă!”, IKEA Foundation a donat câte 1 euro pentru a reda dreptul la joacă celor mai vulnerabili copii din lume.

În perioada campaniei, angajații și clienții din toate magazinele IKEA din lume s-au implicat în susținerea acestei cauze și au contribuit la vânzarea a 12,6 milioane de jucării de pluș, jocuri și cărți pentru copii. Astfel, IKEA Foundation a donat 21,5 milioane de euro* către șase organizații partenere care vor ajuta mii de copii vulnerabili din Asia și Africa să se bucure de dreptul lor la joacă.

Per Heggenes, CEO IKEA Foundation, a declarat: „Le mulțumim tuturor angajaților și clienților IKEA pentru că au înțeles cât este de importantă joaca pentru cei mai vulnerabili copii din lume și pentru că au dus acest mesaj mai departe. În numele IKEA Foundation, vă mulțumesc!”.

*Această donație include o contribuție extra pentru 2017, care să asigure cele mai bune șanse de reușită proiectelor finanțate.

Află care sunt organizațiile partenere și cum se schimbă viețile copiilor prin campania ”NE JUCĂM pentru dreptul la joacă!”.

sagoskatt-2

Despre IKEA România

IKEA este o companie de retail mobilier și decorațiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca IKEA a fost înregistrată în 1943, în Suedia. Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a țară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group. Viziunea IKEA: Să creăm o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni. Misiunea IKEA: Să oferim o gamă largă de produse de mobilier, accesorii și decorațiuni pentru casă – funcționale și cu un design de calitate, la prețuri atât de scăzute încât cei mai mulți oameni să și le poată permite. Detalii pe http://www.IKEA.ro.

Despre IKEA Foundation

IKEA Foundation își propune să îmbunătățească oportunitățile pentru copii şi tineri din țările în curs de dezvoltare, finanțând programe pe termen lung care creează o schimbare substanțială şi de durată. IKEA Foundation colaborează cu parteneri strategici cu abordări inovatoare pentru a obține rezultate pe scară largă în patru domenii fundamentale ale vieții unui copil: un loc pe care să-l numească acasă, un început sănătos în viață, o educație de calitate şi un venit durabil în familie, în timp ce ajută aceste comunități să combată și să se adapteze la efectele schimbărilor climatice.

Mai multe detalii la: www.ikeafoundation.org, http://www.facebook.com/IKEAFoundation şi blog.ikeafoundation.org

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează