REVISTA THE PR JOURNAL LANSEAZĂ EDIȚIA SPECIALĂ: BRAND NEW CULTURE

0

Revista The PR Journal invită bucureștenii la o lansare – spectacol a unuia dintre cele mai îndrăznețe proiecte de branding cultural din România, la galeria de artă contemporană The Art of Living, în data de 10 septembrie, începând cu ora 18:30.

Lansarea are un program special ce cuprinde: o expoziție de pictură contemporană semnată de artistul Adrian Borda, un concert de muzică jazz, proiecții de film documentar de artă, dar și intervenții ale unor personalități culturale importante. Intrarea la eveniment este liberă.

b

Ediția specială a revistei promite să dezvăluie cititorilor cine sunt oamenii cheie din spatele celor mai puternice branduri culturale (ex. Festivalul George Enescu, Festivalul SoNoRo, TIFF, Next, Festivalul de Jazz de la Sibiu, Festivalului Electric Castle etc.) – cum devin artiștii români branduri internaționale, ce strategii de branding au festivalurile de artă, galeriile și muzeele din România, care este impactul real al brandurilor în piața de artă, precum și o serie de interviuri de colecție cu personalități de marcă ale culturii românești, printre care: Tiberiu Soare, Tudor Giurgiu, Irina Margareta Nistor, Ada Solomon, Zoltan Bela, Florica Prevenda, Predrag Popara, Răzvan Popovici, Diana Ketler, Mihai Constantinescu și mulți alții.
Singularitatea conceptului editorial propus de revista constă în explorarea identității de brand a muzicii, cinematografiei și artelor vizuale românești, în relație directă cu industria de publicitate, relații publice și comunicare. Numărul special al revistei va cuprinde strategii și studii de caz ale campaniilor de CSR (Corporate Social Responsibility) implementate de acestea în domeniul culturii, dar și materiale despre tendințe legate de comunicarea în mediul online, gestionarea situațiilor de criză și despre relațiile publice în general, publicate în cadrul secțiunilor standard ale revistei: Communication, Public Institutions, CSR, Digital, Branding și Film, Muzică și Arte Vizuale, etc.

,,Ediția specială a revistei The PR Journal este un proiect finanțat de Administrașia Fondului Cultural Național și se adresează profesioniștilor din industria comunicării, care au capacitatea de a înțelege valorile culturale, de a intui potențialul unor proiecte din sfera artei și culturii și de a le promova sau finanța. Obiectivul proiectului nostru editorial este să aducă brandurile culturale în atenția unui public educat, capabil să promoveze la rândul lui cultura atât în România, cât și în străinătate. În acest sens, publicația oferă informații relevante și bine argumentate, despre personalități sau proiecte, ce vor putea fi folosite atât ca studii de caz, cât și ca modele, dar care pot fi inspirația unor campanii de comunicare și relații publice, pentru a stârni interesul publicului larg pentru cultură”, declară Mirela Meiță, publisher The PR Journal.

Revista The PR Journal s-a relansat în mediul online, cu o nouă identitate vizuală, un nou website și o nouă poziționare pe piața digitală. Noul website păstrează același logo, dar este susținut de o nouă strategie care să aducă vizitatorii mai aproape de filosofia de brand a publicației. Noul site marchează mutarea focusului revistei către promovarea segmentului de business și B2B, dar și către zona de branding cultural.
________________________________________
The PR Journal apare trimestrial. Publicația este dedicată exclusiv industriei de comunicare și disponibilă atât în print cât și în mediul online. Revista cuprinde: știri, analize ale campaniilor de PR, interviuri, recenzii de carte și sfaturi de comunicare pentru start-up-uri, adresându-se deopotrivă experților în domeniu, cât și studenților la facultăți de profil.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează