Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Rețetă japonează: Wild Dragon

0

Rețeta face parte din programul de educație culinară “50 de săptămani în bucătăriile lumii” derulat de agenția de relații publice, Russenart Communications în parteneriat cu brandul Arpis și DeKassa. În iulie, Restaurantul partener al proiectului este Sushiko.

 Wild Dragon

Rețeta japoneză Wild Dragon a fost oferită și preparată de Restaurantul Sushiko și poate fi degustată zilnic la restaurantele japoneze Sushiko din Mall Băneasa și Centrul Vechi.

Ingrediente pentru 3 creveți tempura:

  • 3 Creveți proaspeți
  • Faină Arpis
  • 1 gălbenuș de ou
  • Ulei Arpis pentru prăjit
  • Sare,
  • Piper,
  • Apă,

Ingrediente Wild Dragon

  • Somon,
  • Ton,
  • Pește alb
  • Creveți tempura,
  • Crab stick
  • Alge
  • Castraveți tăiați fâșii

Mod de preparare creveți cu tempura :

Se spală creveții bine și se curăță.

Se pregătește un amestec din condimente asiatice tempura, puțină faină Arpis, 1 gălbenuș de ou, puțină apă, sare și piper după gust. Textura amestecului trebuie sa fie ușoară, ca aluatul de clătite.

Fiecare crevete se trece prin amestec și se prăjește în ulei Arpis.

Mod de preparare Wild Dragon

Se pregătește orezul de sushi.

Peste orezul de sushi se întind foile de alga și se pun creveții tempura, crab stick și castraveți, apoi se formează o ruladă, cu orezul în exterior.

Pe ”rulada” creată se pune somon, ton, pește alb, creveți, bucăți de crab stick, apoi se va împacheta bine pentru a nu se dezmembra și se va tăia în 10 bucăți.

Se va așeza pe o farfurie ornată cu icre de pește zburător, maioneză și salată.

Mod de servire

Se servește cu wassabi, gimbir și sos de soia.

Partenerul principal

Partenerul principal al programului de educație culinară ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii” este brandul premium Arpis, lansat în 1992. Portofoliul de produse Arpis conține făină de mălai, făină din grâu, gris, otet balsamic, ulei de porumb, ulei de măsline etc.

Sponsor

Gama de articole, marca DeKassa, destinată preparării și servirii mesei cuprinde vase pentru gătit, cuțite, tacâmuri, vase și veselă din porțelan și ceramică și multe alte accesorii importante în bucătăria modernă. Toate articolele DeKassa oferă un suport material de calitate în realizarea și servirea preparatelor culinare. Designul de o concepție ergonomică avangardistă, alături de calitatea excepțională a materialelor, asigură o înaltă durabilitate a articolelor marca DeKassa , recomandându-le ca foarte practice.

Restaurantul Gazdă

Sushi Ko este singurul lanț de restaurante cu specific japonez din România. Primul restaurant Sushiko a fost deschis în iulie 2009, localizat în Centrul vechi, în cea mai circulată zonă turistica a orasului, este loc plin de viata si agitatie, in special in timpul serii.

Despre program

Programul de educație de educație culinară ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii” este inițiat de agenţia Russenart Comunications în parteneriat cu Arpis și DeKassa.

Programul este derulat în perioada ianuarie – decembrie 2014 cu sprijinul a 80 de parteneri media (televiziuni, publicații tipărite și online, bloguri): Agro TV, Amelie.ro, Absolut TV, Autentic Promotion, BotosaniLife.RO, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Bucataria pentru toti, Calendar Evenimente, Campus TV, Casa mea, Cazino Magazine, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, CityBest, Coolinaria, deBanat.ro, ecuisine.ro, Descopera Romania, Dacic Cool, De savurat, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Fapt divers, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastromag, Gastro Media, Gatitul.ro, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, iasifun.ro, Imaginea mea, InfoestInfoAliment, inoras.ro, jurnaldebucuresti.com, La Bucatarie, Lugoj Online, Marya, Magazin Salajean, Monitorul de Botosani, metropotam.ro, Mujer, Monitorul de Galati, Online Sudent, Orasul Suceava, Papa bun, Pap Tot, Radio Fix Botosani, Realitatea.net, ReplicaVedetelor.ro, resita.ro, Restograf, Retete ca la Mama, Retetele Marianei, Romania libera, Romania gateste, Romania pozitiva, Satmareanul.net, Senso TV, Somes TV, stiuunloc.ro, Tabu, Timisoara Express, traditionalromanesc.ro, Universul Argesean, Vacante la tara, Viata Buzaului, Woman TV, WorldWide Romania, Ziarul Actualitatea, Ziarul de Iasi.

Pentru detalii referitoare la proiect şi mai multe informaţii accesaţi http://www.inbucatariilelumii.eu,  blogul www.inbucatariilelumii.wordpress.com sau pagina de Facebook www.facebook.com/50desaptamaniinbucatariilelumii.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.