Redesenarea Bucurestiului

0

Grolsch a provocat creativii sa redeseneze Bucurestiul

Inca de la lansare, Grolsch s-a dovedit a fi printre cele mai incitante si inovatoare branduri de pe piata romaneasca. Si-a invitat constant consumatorii sa experimenteze, organizand prima lansare cu adevarat underground intr-o locatie unica si neconventionala, metroul; a fost primul brand care si-a invitat consumatorii sa deseneze ambalajul produsului printr-un proiect de crowdsourcing digital.

Acum, Grolsch si-a provocat consumatorii sa reinventeze si redeseneze orasul in care locuiesc – Bucuresti.

Bucharest By Hand (www.bucharestbyhand.ro) a fost lansat la inceputul lunii martie, Grolsch oferindu-le consumatorilor un spatiu virtual in care pot experimenta, recrea si reinterpreta Bucurestiul intr-un mod personal. Este o harta virtuala desenata de comunitati creative care isi proiecteaza viziunile asupra frumusetii si locurilor reprezentative din Bucuresti.

„Grolsch atrage oameni creativi, deschisi la minte, persoane carora le place sa experimenteze si sa se exprime in moduri neconventionale. Avem de-a face cu un target exigent care a primit proiectele Grolsch ca fiind autentice si adevarate. Misiunea noastra este sa rasplatim experimentalistii si sa le propunem platforme pe care se pot exprima. Am fost incantati ca toate provocarile lansate de Grolsch pana acum au fost bine primite de catre consumatori, lucru care se reflecta si in rezultate – pe Bucharest By Hand  s-au incarcat peste 300 de lucrari artistice intr-o luna si jumatate de la lansare.” – Tudor Ghiurca, Brand Manager Grolsch.

Consumatorii au fost provocati sa experimenteze lumea Grolsch prin cuvintele lui Dragos Bucurenci, fotografiile lui Alex Galmeanu, ilustratiile lui Noper si piesele lui Yvat.  Membri ai colectivelor Decat O Revista, Dilema Veche, Chestionabil.ro, TATAIA, Veioza Arte, ShortsUP, Romanian Papergirl, Lecturi Urbane, Romania Pozitiva, Lume Buna, artisti si personaje urbane ca Matze, Karpov Kasparov, Tomasan, Paul Hitter, Cezar Lazarescu, Cristian Neagoe, Vlad Tausance, Rucsandra Pop, George Popescu, Mihai Mironenco si multi altii au raspuns invitatiei de a experimenta. Prin galeria virtuala pe care am creat-o impreuna au trecut peste 15.000 de vizitatori unici.

Incepand cu 23 aprilie, vom prezenta offline o selectie din arta moderna a acestor romani creativi.

Am instalat 3 City Lights la Piata Romana si Piata Universitatii invitand locuitorii din Bucuresti la o perspectiva diferita asupra unor locuri obisnuite pe langa care trec in fiecare zi. Inspirata de experimentalistii creativi.

„Ne bucuram de felul in care a fost primit acest experiment. Cifrele ne arata ca strategia pe care am construit-o si designul comunicarii au dus invitatia noastra la tinta, iar userii apreciaza provocarea”, afirma Razvan Matasel, Strategic Planning Director – Arsenoaiei & Matasel.

Grolsch este proud sponsor of the experimentalists since 1615. De 400 de ani, Grolsch sustine artistii inovatori, vizionarii, promotorii unei noi mentalitati. Cunoscuta drept „Berea oficiala a artelor contemporane” in Europa si peste ocean, Grolsch promoveaza arta si maiestria in toate formele ei. In Romania, Grolsch isi propune sa inspire si sa provoace comunitatile creative, oferind experimente si experiente dedicate celor care creeaza arta si frumusete by hand. Berea olandeza saluta inovatorii si temerarii, dorindu-si totodata sa trezeasca si sa hraneasca spiritul de explorator al fiecaruia.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează