Mai în joacă, mai în serios, Creionetica a provocat publicul la cea de-a noua ediție a festivalului Zilele Culturale ADfel să iasă din zona de confort prin două campanii: „Un ADfel de protest” și „Consum pe pâine”.
Vă prezentăm clipul oficial al campaniilor Creionetica realizat de video makerul Ileana Szasz. Clipul surprinde atmosfera festivalului și prezintă totodată întreaga ofertă de slogane, versuri și fotografii dar și plăcerile vinovate asumate și transmise fără perdea ale participanților la festival.
Pe parcursul a două zile de festival, 18 și 19 august, cei prezenți și-au transformat ofurile în versuri și le-au împărtăşit tuturor pe terasă la Fabrica. Cu “Micul kit al protestatarului” dar și cu celelalte pancarte și oferte de slogane, participanții s-au întrecut în versuri și au imortalizat momentul într-o fotografie. Galeria foto AICI.
A doua campanie, “Consum pe pâine”, invită publicul să contribuie la colecția de plăceri vinovate consumiste. Dintr-o simplă joacă a ieșit la iveală modul în care societatea de consum ne-a influențat alegerile și impactul pe care îl producem la nivelul societății prin „micile” noastre capricii. Sesiunea foto care a rezultat în urma campaniei este savuroasă – vezi AICI
Campania Consumix a fost nelipsită de la acest festival de publicitate alternativ-neconvențională, astfel cele 5 clipuri au rulat pe terasă în cadrul proiecțiilor de social awareness.
ADfel e singurul eveniment de publicitate neconvențională din Romania și cel mai fain playground al creativității din noi. Festivalul promovează formele alternative de comunicare pentru branduri și metode neconvenționale de a vorbi cu oamenii. O săptămână pe an, la Fabrica, se strâng cei care fac publicitate-spectacol și nu numai.
Mai multe informații despre cum a fost la festivalul pe: http://www.iqads.ro/relevant/adfel.
Agenția Creionetica crede că activismul și creativitatea fac casă bună, motiv pentru care își dedică energia cauzelor sociale și de mediu. Mai multe detalii despre proiectele creionetice pe: www.creionetica.ro.