Programul turistic „Bucuresti City Plus”/ film + plimbare cu bicicleta + bataie cu flori:)

0

Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti (ATMB) a lansat programul „ Bucuresti City Plus” al carei prim partener al asociatiei in acest program este Cocor Department Store, centrul comercial cu cea mai mare fatada media din Europa Continentala.

„Bucuresti City Plus” este primul program complex care promoveaza atat in tara cat si in strainatate programe turistice in Bucuresti cat si alte servicii conexe legate de turism cum ar fi: cumparaturi, vizionari de spectacole, participari la evenimente culturale, sportive si altele.

In cadrul acestui program ATMB isi propune sa organizeze tururi de Bucuresti regulate tip ‘Hop On – Hop Off ’, tururi de oras tematice (gastronomice, culturale, istorice etc.) precum si tururi pe bicicleta. Programul urmareste atragerea cat mai multor parteneri din domeniul artistic, cultural, de cumparaturi, de intretinere corporala tip SPA si balneo, de divertisment cum ar fi circul etc. Acest program va fi publicizat la toate manifestarile nationale si internationale la care va participa ATMB prin reprezentantii sai.

In cadrul acestui parteneriat Cocor va sprijini proiectul ‘Bucuresti City Plus’ prin activitati precum:

● promovarea turului orasului pe model ‘Hop On – Hop Off ’ si altele pe mediafatada Cocor;
● amenajarea unui punct de informare turistica in Piata Timpului de langa Cocor;
● amenajarea unei statii de plecare/sosire pentru turului orasului pe model ‘Hop On – Hop Off’ in zona magazinului Cocor;

In anul 2011 ATMB isi propune sa organizeze evenimentul „Luna Mai, Luna Bucurestiului„ dupa modelul evenimentului organizat pe aceeasi tema in 1934 de catre primarul general al Capitalei de atunci, Al.G. Donescu.

Proiectul „Luna Mai, Luna Bucurestiului„ va incepe pe 1 mai cu o parada a florilor si o bataie cu flori in Piata Timpului si se va incheia pe 1 iulie cu o parada similara. In aceasta luna se vor desfasura diverse evenimente turistice, culturale, artistice. ATMB va atrage in acest proiect hoteluri, restaurante, muzee pentru reduceri sau chiar gratuitati pe perioada evenimentului. De asemenea asociatia isi propune sa atraga cinematografe pentru lansarea evenimentului „Noaptea Filmului Romanesc” precum si teatre, opere, opereta si circul pentru atragerea unui numar cat mai mare de spectatori si acordarea unor reduceri speciale la pachetele de spectacole din luna mai 2011.

Tot pentru luna mai sunt programate Targuri de Turism unde vizitatorii isi vor putea procura pachete turistice la preturi atractive de la agentiile de turism care vor deveni partenere ale evenimentului.
Evenimentul „Luna Mai, Luna Bucurestiului„ va fi publicizat de catre ATMB la toate evenimentele expozitionale la care va participa in primul trimestru din anul 2011 precum si prin publicitate .

Evenimentul isi propune sa atraga un numar minim de 100 de mii de vizitatori si o crestere a veniturilor tuturor partenerilor din proiect de cel putin 20 % fata de luna mai a anului precedent.

In 2011 ATMB isi propune sa participe la cele mai importante targuri internationale de turism: FITUR Madrid, BIT Milano si ITB Berlin precum si la manifestarile expozitionale de turism organizate in Romania. La aceste manifestari expozitionale asociatia isi propune sa promoveze atat proiectele proprii cat si proiectele turistice a partenerilor pentru o mai buna vizualizare a Bucurestiului pe harta turistica a lumii.

2 proiecte de promovare pe care ATMB le organizeaza sub forma de concursuri:

In cadrul a doua proiecte de promovare pe care ATMB le organizeaza sub forma de concursuri le propunem sa creăm o noua lumina atat asupra turismului cat si asupra creativitatii romanesti. Cele doua concursuri sunt:

ATMB propune tuturor brandurilor romanesti de moda si tuturor artistilor romani care s-au consacrat in acest domeniu de exceptie sa lanseze o propunere pentru rochia de mireasa a lui Kate Middleton,
cea care va deveni in aprilie 2011 sotia printului William. Propunerile le asteptam pe adresa de email, office@atmb.ro in perioada 24 decembrie 2010 – 10 februarie 2011 cand vor fi prezentate toate propunerile pe siteul asociatiei, iar aceste propuneri vor fi sintetizate printr-un comunicat de presa care va fi transmis pe data de 14 februarie (Ziua Indragostitilor) catre Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, Ambasadei Romaniei la Londra, mass-mediei din Romania si Marea Britanie; lasndu-i lui Kate decizia finala.

Proiectul „Cu Mitica Prin Bucuresti” isi propune sa il gaseasca pe Mitica. Lansam o provocare caricaturistilor de a-l creiona pe Mitica al zilelor noastre. Toti participantii vor fi premiati, iar premiul cel mare va consta intr-un weekend la un hotel de 5* din Bucuresti cu acces la sauna, piscina si SPA. Concursul se va desfasura in perioada 24 decembrie 2010 – 20 februarie 2010 timp in care, caricaturistii vor trimite propunerile lor pe adresa de email: office@atmb.ro, iar evaluarea lucrarilor se va face atat de catre publicul larg cat si de un juriu alcatuit din membri fondatori si artisti plastici. Intre 20 februarie si 1 martie toate lucrarile primite vor fi expuse pe siteul asociatie, iar pe 1 martie se va desemna castigatorul in cadrul unei ceremonii organizate de ATMB. Asociatia isi propune ca Mitica sa devina mascota turistica a Bucurestiului si sa creeze suveniruri diverse cu Mitica de Bucuresti.

De ce Mitica? Pentru ca Sfantul Dimitrie este patronul Bucurestiului si pentru ca portretul bucuresteanului creionat de Caragiale prin Mitica, este viu si astazi si il simtim prezent la tot pasul .
Toate proiectele mentionate mai sus sunt prezentate in cadrul conferintei de presa de catre Vicepresedinta ATMB, doamna Carmen Pavel.

„Ca si locatie Cocor este parte integranta a Centrului Istoric, iar prin mediafatada spectaculara a devenit un landmark pentru turistii care vin in Bucuresti. De aceea, consideram ca este de datoria noastra sa sustinem orice proiect care urmareste dezvoltarea turismului in aceasta zona” declara Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al companiei Cocor.

Investitiile de peste 5 milioane euro realizate de Cocor in fatada media, parcarea de 200 locuri si amenajarea din Piata Timpului asigura un cadru favorabil pentru sustinerea proiectelor de dezvoltare a turismului bucurestean. “Piata Timpului, care a devenit deja un punct de referinta pentru cultura bucuresteana prin evenimentele recent gazduite, va deveni si o locatie cheie pentru turisti, prin amenajarea unui punct de informare. De asemenea, va deveni punctul de plecare si de sosire pentru tururile cu autocarul de tip ‘Hop On – Hop Off’, prin care turistii vor vizita zonele de interes din Bucuresti” a adaugat Barbulescu.

Sursa: ecomunicate.ro

foto Florin Ghinda

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează