Program de intership cu efect „BUTTERFLY”

0
 

PEPSICO INVITA TINERII LA COMPETITIE, IN PROGRAMUL DE INTERNSHIP ”BUTTERFLY EFFECT”

PepsiCo Romania a dat startul programului de internship “Butterfly Effect”, aflat la cea de-a patra editie. 20 de tineri talentati vor fi selectati pentru prima etapa a programului, iar cei cu cele mai bune performante vor petrece perioada verii intr-unul din departamentele Resurse Umane, Operatiuni, Marketing, Vanzari, Financiar sau IT. La finalul programului, cei mai performanti participanti vor fi recrutati in interiorul companiei. In cele trei editii anterioare, 45 de tineri au beneficiat de cursuri de formare in cadrul companiei, iar 13 dintre acestia au ramas ca angajati, in diverse departamente. Tinerii interesati pot aplica pentru unul dintre cele 20 de locuri disponibile pana la data de 30 aprilie 2013. Programul se va desfasura in perioada mai-septembrie 2013.

Candidatul ideal trebuie sa fie student in anul doi sau trei (preferabil, dar nu obligatoriu), indiferent de facultate, sa aiba capacitatea de a lua decizii, aptitudini de lider, spirit inovator, sa fie orientat spre rezultate, cu abilitati analitice dezvoltate, sa fie etic, flexibil si sa aiba abilitati de networking. De asemenea, candidatii trebuie sa cunoasca foarte bine limba engleza.

Mai mult decat un program de internship, “Butterfly Effect” a fost creat ca o competitie intre participanti, oferind acestora posibiltatea de a castiga noi cunostinte si abilitati la fiecare pas. Programul include 3 etape, create pentru a atrage (BIG), dezvolta (BOOST), filtra si recruta (BORN) tinerele talente.

  1. BIG (Business Institute for future Graduates) – etapa ce se va desfasura la sediul din Bucuresti, pe teren si in fabricile PepsiCo, in perioada 13- 24 mai 2013; este sustinuta de o echipa interna, care va organiza training-uri si workshop-uri functionale si va selecta, in acelasi timp, cei mai potriviti dintre participanti pentru a trece la etapa urmatoare
  2. BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) – un program platit de internship pe durata verii (iunie-august), destinat participantilor selectati in prima etapa. Va avea loc la sediul din Bucuresti, iar participantii vor avea ocazia sa se implice in activitatea de zi cu zi a companiei.
  3. BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers) – o perioada de o luna (septembrie)in care participantii se vor familiariza in continuare cu compania PepsiCo, in urma careia candidatii au sansa de a ramane ca angajati permanenti.

 

”Unul dintre proiectele de care ma ocup la PepsiCo si poate cel mai aproape de sufletul meu este Butterfly Effect Internship, primul astfel program din Romania al carui concept este 100% local, dezvoltat in-house. Butterfly Effect e o poveste frumoasa despre sanse acordate, despre pariuri castigate, despre sperante si despre oameni. Sunt mandra sa lucrez astazi cu participanti ai celor trei editii anterioare si ma bucur ca Butterfly Effect merge mai departe si in 2013. Astept cu nerabdare sa continuam cu o noua generatie de interni, cu o alta bataie a unei aripi de fluture”, spune Antonia Iordache – East Balkans Commercial HR & Balkans Internal Communication Manager si Booster Coach in cadrul programului.

Pentru a aplica, tinerii interesati trebuie sa acceseze www.PepsiCoJobs.ro, sa incarce CV-ul, sa trimita un eseu de maxim 1000 de cuvinte si sa completeze un scurt chestionar online.

Butterfly Internship                                                  

Despre PepsiCo

PepsiCo este lider global in domeniul bauturilor si produselor alimentare, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari si un portofoliu de include 22 de branduri cu vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari. Principalele noastre linii de business – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay si Pepsi-Cola –  produc sute de bauturi si produse alimentare devenite branduri de referinta la nivel mondial. Echipa PepsiCo este unita in angajamentul sau unic pentru dezvoltare sustenabila, prin investitia intr-un viitor mai sanatos pentru oameni si pentru planeta care ne gazduieste, ceea ce credem ca inseamna si un viitor mai bun pentru compania noastra. Am numit acest angajament „Performanta cu Scop”: Aceasta este promisiunea PepsiCo de a furniza o gama variata de produse alimentare si bauturi, de a gasi metode inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin economisirea energiei, reducerea consumului de apa si a volumului materialelor de ambalaj, de a asigura un mediu de lucru placut pentru partenerii nostri si de a respecta, sprijini si investi in comunitatile locale in care activam. Pentru mai multe informatii, accesati www.pepsico.com sau www.pepsico.ro.

 

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează