Profesori de la universitati de prestigiu din UK si US vin in tara pentru a sustine un curs accelerat de UXD

0

Cum poți deveni sau evolua ca UX Designer, acolo unde nu există cursuri formale sau universitare

În ultimii ani, companiile au înțeles și simt tot mai puternic nevoia de specialiști în User Experience Design, pentru că un produs nu poate fi de succes dacă nu oferă o experiență completă și pozitivă userilor. Au nevoie de User Experience Designers având cunoștinte nu doar de research, științe cognitive, design, dar și de psihologie, de branding și marketing, pentru a înțelege atât produsul pe care îl creează, cât și consumatorul care va interacționa cu acel produs.

 

Universitățile din România nu pregătesc viitori specialiști în User Experience Design

Deși piața de muncă în acest domeniu este într-o continuă dezvoltare, iar numărul start-up-urilor și a companiilor care fac produse și inovație de produs în România a crescut considerabil, universitățile din țară nu investesc în această zonă atât de importantă pentru succesul unui produs, iar din acest motiv forța calificată de lucru este greu de găsit. În acest context, Asociația Română de User Experience Design își asumă un rol important în educarea noului val de angajați și vine cu o solutie concretă: UX Days – primul bootcamp intensiv de user experience design din România, cu o curriculă gândită special să acopere toate zonele de interes pentru un job în acest domeniu.

Profesori de la universități de prestigiu din UK și USA vin în România între 30 octombrie și 3 noiembrie pentru a susține un curs accelerat de UXD

UX Days înseamnă 5 zile intensive de cursuri, prin intermediul cărora participanții vor interacționa direct cu traineri de top, cu experiență vastă în User Experience Design. În ceea ce privește zona de educație formală, Ben Woods, Lector UXD la Kent State University din USA, va ține un curs de două zile în care va trece gradual de la identificarea problemelor, la crearea unor soluții și produse care să corespundă nevoilor pe care consumatorul le are. Partea de UX Research va fi acoperită de Stephanie Troeth, UX Consultant & Guest Lecturer University of Greenwich din UK, cu o experiență în domeniu de peste 15 ani, lucrând în companii ca Mailchimp sau Clearleft.

Un alt modul important și de neratat este și cel de strategie în UX, susținut de Jason Mesut, Director Resonant Design and Innovation Lab & Local Leader IxDA, care se adresează business-urilor de orice fel, fie că este vorba de un start-up sau de o corporație.

UX Days pune la dispoziția participanților 40 de locuri pentru cele 5 zile de cursuri intensive de UXD (din care mai sunt disponibile mai puțin de jumătate). Evenimentul se adresează atât celor din domeniul UX și Design, cât și celor specializați în Customer Experience sau Product Management.

Evenimentul are loc în perioada 30 octombrie – 3 noiembrie la Mezanin, Palatul Universul, iar biletele pot fi achiziționate online pe www.uxdays.ro.

Pentru că Asociația Română De UX își dorește să susțină comunitățile de inovație și start-up-urile, pune la dispoziție un număr de 3 bilete Full Pass, cu un discount de 50% pentru specialiștii care lucrează ca freelancers, într-un start-up sau ONG. Cei interesați pot afla mai multe detalii la adresa contact@uxdesign.ro.

UX Days este un eveniment organizat de Asociația Română de User Experience Design, un ONG care promovează și susține dezvoltarea practicii de User Experience Design din România, organizând din 2015 UX Bucharest, prima conferință de UX Design din Europa de Est. Evenimentul este organizat în colaborare cu Lagom Agency.

Partener educațional: Kent State University

Suporteri: TEDxEroilor, Startarium, UXpa, UX Planet, The Institute & Internetics

Parteneri media: IQads&Smark, Wall-Street, Cariere online, Bursa, Tech Cafe, PIN Magazine

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează